eitaa logo
☫مه‌شکن🇵🇸🇮🇷
1.6هزار دنبال‌کننده
7.8هزار عکس
786 ویدیو
92 فایل
✨﷽✨ ✍️مکانی برای روایت، داستان، تبیین، گفت‌وگو، و اندیشه🌱 اطلاعات بیشتر: https://eitaa.com/istadegi/17323 نوشته‌هایمان‌تقدیم‌به‌ اباعبدالله‌الحسین(ع)‌وشهیدان‌راهش..‌. ⛔️کپی مطالب اختصاصی کانال مورد رضایت نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
☫مه‌شکن🇵🇸🇮🇷
🔰 بسم الله قاصم الجبارین 🔰 📚 داستان بلند #خورشید_نیمه_شب جلد دوم شهریور (درام، معمایی، تریلر) ✍️ب
سلام سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسراییل. شاباک هم مثل موساده ولی حوزه فعالیتش مرزهای فلسطین اشغالیه. موساد سازمان اطلاعات خارجی اسرائیله.
هفت اکتبر ۲۰۲۳، همین جنگی که الان در جریانه.
☫مه‌شکن🇵🇸🇮🇷
سلام سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسراییل. شاباک هم مثل موساده ولی حوزه فعالیتش مرزهای فلسطین اشغالی
سلام اولا شین‌بت اسم دیگه‌ی شاباک هست. دوما این‌ها بخش‌های موساد نیستند. سازمان‌های آمان(اطلاعات ارتش اسرائیل)، شاباک و موساد سه سازمان اصلی جامعه اطلاعاتی اسرائیل هستند(درکنار سازمان‌های کوچک‌تری مثل شعبه اطلاعات پلیس اسرائیل و شعبه اطلاعاتی وزارت امور خارجه اسرائیل).
🌙ماه خدا با فرشتگان✨ در جلسات درس قرآن ماه مبارک رمضان با علاقه شدیدی شرکت می‌کرد. با تأمل به قرآن گوش می‌داد و هرکجا لازم می‌دید درباره آیه برای حضار توضیح می‌داد. حتی در میهمانی‌ها هم همراهش قرآن و نهج‌البلاغه داشت، هر فرصتی را برای مطالعه و آموزش به دیگران غنیمت می‌شمرد. 🥀شهید سیده بتول(ملیحه) عسگری http://eitaa.com/istadegi
چیزی که از آیات ۲۹ تا ۴۴ سوره نمل برداشت کردم، برتری حکمرانی زنانه نسبت به حکمرانی مردانه ست. تمام پادشاهانی که در قرآن مواجهه شون با پیامبران توصیف شده، وقتی با دعوت پیامبر مواجه شدن برخورد متکبرانه و مستکبرانه داشتند بجز ملکه‌ی سبا. انگار مردان پادشاه نمی‌تونستن تحمل کنند کسی بیاد و بهشون بگه باید خدایی غیر از خودشون رو بپرستند و خدشه‌دار شدن سلطه‌طلبی مردانه‌شون باعث می‌شده دست به هرکار وحشیانه‌ای بزنند. ولی شهبانوی سبا این خوی سلطه‌طلبی و برتری‌طلبی مردانه رو نداره، اتفاقا الگوی حکومتش اصلا دیکتاتوری نیست و طبق آیات همیشه عادت داشته با سران قومش مشورت کنه، و البته انقدر اقتدار داشته که همه تحت فرمانش باشن. سلطه‌طلبی باعث کور شدن چشمان ملکه سبا نشده و به عاقبت کارش فکر می‌کنه(آیه ۳۴). بعد سعی می‌کنه از راه صلح‌آمیز مشکل رو حل کنه، و چون تکبر شاهانه کور و کرش نکرده می‌تونه دعوت حضرت سلیمان رو بشنوه و ایمان بیاره. جلوتر توی آیه ۲۹، محترمانه از نامه‌ی حضرت سلیمان یاد می‌کنه، با این که لحن نامه حضرت سلیمان خیلی ملایم نیست و اگه یه مرد پادشاه سبا بود احتمالا حسابی عصبانی می‌شد! بعد تصور کنید یه ملکه با اون ابهت حتی قبول کرده بره پیش قومش اعتراف کنه که اشتباه می‌کرده و حق رو بیان کنه!!! شاید واقعا این درسته که اگر زنان بر جهان حکومت می‌کردن، این جهان جای بهتر، امن‌تر و صلح‌آمیزتری بود.
☫مه‌شکن🇵🇸🇮🇷
چیزی که از آیات ۲۹ تا ۴۴ سوره نمل برداشت کردم، برتری حکمرانی زنانه نسبت به حکمرانی مردانه ست. تمام پ
جالبه که خیلی‌ها معتقدند زن‌ها احساسی تصمیم می‌گیرند و مردها عقلانی، و برای همین اهمیتی به تصمیم‌گیری زنان نمیدن و طبق این اعتقاد سال‌ها اجداد ما زن رو توی پستو محدود کردن، این درحالیه که تمام پادشاهان مرد توی قرآن(بجز حضرت سلیمان و حضرت داوود که خودشون پیامبر بودن) رفتارهای کاملا غیرعقلانی و احساسی و هیجانی از خودشون نشون دادن، و تنها پادشاهی که عاقلانه حکومت کرد و بعد هم عاقلانه با دعوت پیامبر زمانش مواجه شد یک زن بود! این باور که زن‌ها منطقی نیستند و احساسی تصمیم می‌گیرند دروغی بیش نیست. درواقع تلقینه و به زن‌ها گفتن باید اینطور باشید! زن‌ها درک عمیق‌تری از عواطف و احساسات دارند، ولی این به معنای غیرعقلانی تصمیم گرفتن شون نیست.
برای کشتن یه شخصیت دنبال یه سم می‌گشتم که بدون این که توی کالبدشکافی مشخص بشه بتونه باعث سکته بشه(سم تاج‌الملوک بود ولی خب دنبال یه چیز خفن‌ترم)، بعد اولین نتیجه جستجو سامانه نوشتاری بحرانه😅 گوگل فکر کرده می‌خوام خودکشی کنم🙄، نمی‌دونه من تا همه شخصیت‌های داستان‌هام رو نکشم نمی‌میرم😎