جدیدا به خاطر همه چی میتونم اشک راه بندازم ، مهم نیست حتی موضوعش چی باشه من براش کُلی گریه آماده دارم(:
من و ایلیا یه کلمه مشترک داریم به اسم مشهد ، فقط هم برای من میگتش انگار که از قبل میدونسته من چقد این شهر رو دوست دارم و یادگرفته و هی برام تکرار میکنهه.
جِنابِ او +:
من و ایلیا یه کلمه مشترک داریم به اسم مشهد ، فقط هم برای من میگتش انگار که از قبل میدونسته من چقد ای
باورتون نمیشه حتی برای اینم اشک میریزم😭🤣.
184.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-این منم توی این دو هفتهای که گذشت با کوچکترین چیزی که میشنیدم یا اتفاق میوفتاد:
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
از عجیبترین خوراکی ها، همین «بستنی زمستونی» بود!
یه پروداکت بی ریخت متشکل از یه فوم داغون روکش شده با شکلات بی کیفیت که نه در کتگوری بستنی می گنجید و نه ارتباطش با زمستون معلوم بود! باز اگه زمستون بستنی نایاب بود یه چیزی!
این چی بود آخه؟
بستنی؟!
زمستونی؟!!
موسوی نژاد
@farsitweets