هدایت شده از آبیِآسمان⛅️✧!
وضعیت سلامتروانمون🤝😔✨
#فوتوبایابریگولو ☁️ | #بویزندگی 🍃
به تنها آدمهایی که حسودیم میشه اونهایی هستند که همیشه با بِستیهاشون هستن با هم دیگه همه کار میکنن.
هدایت شده از Ekhrajiha | اخراجیها 🇮🇷
از تمامی روابط انسانی عاجزم، کاش گوجه بودم..
@Ekhrajiha
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بچهی شش ساله ازم پرسید تهران دریا داره؟ گفتم نه. گفت چرا نمیای اینجا که دریا داره؟
او در شش سالگی فهمید. من در چندشش سالگی نفهمیدم.
@farsitweets
جِنابِ او +:
بچهی شش ساله ازم پرسید تهران دریا داره؟ گفتم نه. گفت چرا نمیای اینجا که دریا داره؟ او در شش سالگی
اینو باید اینجوری بگیم
که ازم پرسید تهران امام رضا داره؟ گفتم نه .گفت چرا نمیای اینجا که امام رضا داره؟
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- یعنی میشه دوباره تجربه کنم منم این روزا رو؟:)
تمام احساسات مضخرف و منفی به سمتم هجوم میارن ، خستم از اینکه هم باید با بچهای دانشگاه ارتباط داشت هم من انقد دوستداشتنی اجتماعی نیستم که بتونم ارتباطمو حفظ کنم و آخر مجبور میشم ترم بعدی تنهایی انتخاب واحد کنم . خستم از این که کارای ژوژمانم هزار سال مونده ، و کارام شبیه داشاقه و آخرین کلاس طراحی کاراکترمم از دست دادم چون تمرینشو انجام نداده بودم و نتونستم خداحافظی کنمم.
نمیتونم برای طنز مطبوعاتی کوفتی یه طرحه مسخره بزنم چون چیزی از کاریکاتور سردر نمیارم. فیلم هایی که باید برای کلاس فیلم نامه نویسی ببینم رو هیچ وقت نگاه نمیکنم و هر جلسه پخمه تر از جلسه قبل میرم سر کلاس . واقعا از خودم متنفرم و ممنونم از پیاماس فا....