eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
تاریخ می‌تواند تکرار شود . در جمهوری اسلامی هم فریدون یا حسن(علی) منصور جولانی داریم .
@Aminikhaah-5156619390332625151_712824942002553.mp3
زمان: حجم: 31.9M
🔉 امروز میدان جنگ روایتها، فضای دیجیتال است، نه منبرها. و روحانیت از تاثیرگذاری در این عرصه‌ عقب مانده است.[ 4:00 ] خلأ بنیادی‌ترین محتواهای مذهبی در پلتفرم‌های داخلی؛ حتی یک کلیپ چهار دقیقه‌ای برای معرفی غدیر در آپارات نداریم ![ 8:10 ] جنگ نابرابر رسانه‌ای؛ رضایت از دستاوردهای کوچک، در برابر تهدیدهای بزرگ، گواه عملکرد ضعیف رسانه داخلی‌ست![ 9:20 ] اهمیت زمان و وضعیت جسمی‑روحیِ مخاطب، در شدت تأثیرگذاری پیام؛ مستمع گرسنه، ظهرِ ماه رمضان حوصله تفسیر دارد، اما جوانِ پرشورِ شب‌زنده‌دار نه![ 11:20 ] هشدار جدی به طلاب جوان؛ تأکید بر حفظ حریم، شأن و پرهیز از شبهات در مجالس زنانه، برای حفاظت از اعتبار و رسالت خود.[ 13:50 ] هشدار!؛ مسئله امروز دانشگاه‌ها ساختار حکومتی یا «ولایت فقیه» نیست، بلکه الحاد و بی‌خداییست![ 15:10 ] هنرمندان سینا یا سفیران پوچی؟! سکانس‌هایی که جز،القای بن‌بست در زندگی، خروجی دیگری ندارند![ 16:40 ] خطای راهبردی در استراتژی نظارتی وزارت ارشاد؛وقتی تار موی بازیگر، خطرناک‌تر از القای افکار نهیلیستی می‌شود![ 24:40 ] تحلیل وضعیت شناختی نسل جدید؛ توانایی سخت‌افزاری (RAM) بالاست، اما حجم بیش از حد داده‌ها باعث اختلال در تصمیم‌گیری،تمرکز یا عمق‌بخشی به اطلاعات شده است.[ 28:00 ] فضیلت چادر در عصر برهنگی؛ دینداری دختر ۱۴ ساله در فضای امروز، حاکی از تعهد قلبی و بصیرت عمیق‌تر نسبت به نسل‌های گذشته است.[ 31:30 ] ⏰مدت زمان:١:٠٣:٠٨ 📆1404/11/09 🗂️دریافت متن خلاصه و منابع جلسه : Aminikhaah.ir/song/3996 ✅️ @Aminikhaah_media
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ این روش بودجه بندی و تعیین حقوق کارمندان و کارگران و کشف قدرت خرید مردم از اساس غلط است. بنده این جمله را می نویسم و با صدای بلند می گویم؛ حقوق و مجموع دریافتی بالای ۵۰ میلیون توسط هر کسی (حتی روسای قوا) ، از بودجه بیت المال، مثل گوشت سگ حرام و نجس است . حالا ما ۵۰ میلیون تومان را از باب مثال گفتیم ، روسای قوا و هرکسی که مسئول تعیین سقف برداشتی ماهانه از بیت المال بنام حقوق و سایر مزایا و نظارت بر ان را بر عهده دارد، ابتدا این عدد را مشخص کنند . سپس آن عدد را با صدای بلند به‌ همین شکلی که بنده اعلام کردم ، اعلام کنند، تا ان عدد بشود حرف مردم . پس از ان بنشینند بقیه فصل ها و بخش های کتابچه بودجه سال اینده را بررسی کنند . وگرنه راهی که برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۵ می روند، فاقد ارزش و وقتی که صرف می کنند هم بی ارزش است. بر این اساس ؛ با توجه به گزارش دیروز سخنگوی هیات رئیسه مجلس ، بنظر می رسد؛ نه دولت و نه مجلس ، هیچکدام نفهمیدند مشکل اصلی مردم چیست؟ فرضی را در ذهن دارند، که منشا همه فسادهاست ، مردم بیش از هر چیزی از بی عدالتی ناراحتند. اگر پول نیست ، برای هیکس نباشد. اگر پول هست ، به عدالت برای همه باشد . اینکه برابر این قانون بودجه ، ان زن سخنگوی دولت حدود ۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد و ان کارمند با ۲۰ سال خدمت یا ان بازنشسته با ۳۰ سال خدمت زیر ۳۰ میلیون تومان بگیرد ، هرگز عادلانه و منطقی نیست . ابتدا باید سقف حقوق و مجموع دریافتی از بیت المال توسط دولت و مجلس مشخص شود . ابتدا مردم باید بدانند افرادی که سقف و کف حقوق انها را تعیین میکنند خودشان برای خودشان چقدر کنار گذاشته اند . بنابراین به دولت مردان و نمایندگان مجلس عرض میکنم؛ وقت خودتان و مردم را نگیرید . راه شما کج است . با این روش، آنچیزی که در نهایت به عنوان کتابچه بودجه سال تدوین میکنید، عملا تبدیل برداشت های حرام از بیت المال به قانون است. مشغول صدور مجوز قانونی برای غارت از بیت المال هستید . علیرضا تنهای کیسمی ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از ذره بین حقیقت
تقارن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 🌹🇮🇷🇮🇷🇮🇷با ایام الله های شعبانیه امسال بویژه نزدیکی دو ایام الله ولادت امام زمان مهدی آل محمد ص عج ع آخرین ودیعه الهی در کره زمین با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انفجار نور آگاهی برای بشریت عاقل استقلال طلب از جبهه شیطانی غرب🌹🇮🇷 نوید نزدیکی ظهور منجی عالم بشریت در این دوران آتش و خون در کره زمین توسط مثلث شرارت جهانی🌹🇮🇷 جبهه شیطانی شیطان بزرگ آمریکا وانگلیس خبیث و اروپای مکار صهیونیسم کودکش❤️🌹 تروریست کشتارگر بی گناهان فلسطینی بویژه غزه قهرمان❤️، گسترش مسلمان کشی توسط جنانیان وهابیت صهیونیستی و بهائیت تروریستی آشوب گر وحشی ، که مسلمان کشی و آتش زدن مساجد ومراکز علمی اسلامی و کتاب مقدس قرآن رامانند شیطان پرستان درنده خوی غربی وظیفه احمقانه خودمیدانند،ضرورت آمادگی گسترده اسلامی درجهان اسلام بویژه درجامعه پیرو اسلام ناب محمدی ص و جهان آزادبشری بیدارشده درجهان امروز بارمزدفاع ازمظلومین قهرمان غزه به پا خواسته اند لازم وضروری است و نشانه مبارکی این ایام الله های متقارن است برخودلازم می دانیم راتبریک می گوئیم / ذره‌بین حقیقت 🌹🌹❤️❤️🇮🇷🇮🇷🇮🇷
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 رهبر انقلاب: ملت ایران به آن کسی که طمع داشته باشد و حمله بخواهد بکند و اذیت بکند، مشت محکمی خواهد زد 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز همزمان با ۱۲بهمن، اولین روز از دهه مبارک فجر در دیدار اقشار مختلف مردم در واکنش به تهدیدهای آمریکا: 📌 این که می‌بینید گاهی صحبت جنگ می‌کنند که ما با هواپیما و... میایم چنین می‌کنیم، این هم جدید نیست. در گذشته هم آمریکایی‌ها بارها در حرف‌های خودشان تهدید می‌کردند که همه گزینه‌ها روی میز است. همه گزینه‌ها یعنی از جمله گزینه جنگ. این را همیشه می‌گفتند. حالا این آقا هم همینطور مرتباً ادعا می‌کند که بله ما ناو آوردیم و چه کردیم و... 📌به نظر من ملت ایران را از این چیزها نباید ترساند. ملت ایران تحت این حرف‌ها قرار نمیگیرد. از برخورد حق نمی‌‌هراسد. ما شروع کننده نیستیم. ما به کسی ظلم نمی‌خواهیم بکنیم. به کشوری حمله نمی‌خواهیم بکنیم. اما در مقابل آن کسی که طمع داشته باشد و حمله بخواهد بکند و اذیت بکند، ملت ایران مشت محکمی به او خواهد زد. 👈 البته این را هم آمریکایی‌ها بدانند که اگر این دفعه جنگ راه بیندازند، این جنگ، جنگ منطقه‌ای خواهد بود. ۱۴۰۴/۱۱/۱۲ 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_جنگ_شناختی_ضدتروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷 رهبر انقلاب صبح امروز: مسئله تقابل آمریکا و ایران در دو کلمه خلاصه میشود: 👈 آمریکا می‌خواهد ایران را ببلعد، ملت رشید ایران و جمهوری اسلامی مانع است. ۱۴۰۴/۱۱/۱۲ 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_جنگ_شناختی_ضدتروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/3264086398Ccfe26e34c8 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
🌷 رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت دهه فجر: ✏️ آمریکایی‌ها بدانند که اگر این دفعه جنگ راه بیندازند، این جنگ، جنگ منطقه‌ای خواهد بود. ۱۴۰۴/۱۱/۱۲
🌷 رهبر انقلاب تبیین کردند: 👈 چرایی تقابل آمریکا با ایران در ۴۷ سال گذشته در دو کلمه! 💬 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار اقشار مختلف مردم به مناسبت آغاز دهه فجر: 🔹️ مسئله‌ی آمریکا و ایران چی است. این تقابلی که وجود دارد چهل و چند سال است ایران با آمریکا دشمنی دارند این مسئله چی است. به نظر من مسئله در دو کلمه خلاصه میشود. آن دو کلمه هم این است که آمریکا می‌خواهد ایران ببلعد؛ ملّت رشید ایران و جمهوری اسلامی مانع است. 🔹️ گفت رفتم خواستگاری همه چی تمام شده، موضوع در دو کلمه باقی مانده. من میگویم ما دختر شما را میخواهیم آنها می‌گویند غلط میکنید. حالا ملت ایران به طرف مقابل گفته غلط میکنید. یعنی جرم ملت ایران، دعوا سر این قضیه است. 🔹️ در ایران، ایران شما، کشور شما جاذبه‌های زیادی دارد. نفت ایران جاذبه دارد. گاز ایران جاذبه دارد. معادن غنی ایران جاذبه دارد. موقعیت راهبردی و جغرافیایی ایران جاذبه دارد. خیلی خصوصیات دیگر هست، ایران یک کشوری است که یک قدرت زیاده‌طلب متجاوز به چنین کشوری چشم طمع می‌دوزد به طور طبیعی. ایران یک چنین کشوری است. خب میخواهند این کشور را تصرف کنند، همچنانی که قبلاً تصرف داشت. 🔹️ سی سال، بیش از حدود سی سال آمریکایی‌ها در ایران بودند منابع دستشان بود نفت دست‌شان بود، سیاست دستشان بود امنیت دستشان بود، ارتباطات با دنیا دست آنها بود همه چی دست آنها بود هر کاری دلشان میخواست کردند سی سال، دست‌شان قطع شده میخواهند برگردند همان وضع زمان پهلوی را دوباره داشته باشند ملت ایران هم محکم ایستاده سینه سپر کرده و مانع است. دشمن این است. دعوا سر این است. بقیه‌ی حرف‌ها، حقوق بشر و نمی‌دانم از این حرف‌های مفتی است که می‌زنند آنها. مسئله مسئله‌ی این است. او طمع دارد ایران هم محکم ایستاده و محکم هم خواهد ایستاد و به امید خدا طرف را از موذی‌گری و اذیت کردن مأیوس خواهد کرد. ۱۴۰۴/۱۱/۱۲ 🆔️@J.RAZMAA  @تبیین_امور_جنگ_شناختی_ضدتروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/3264086398Ccfe26e34c8 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سؤال حسن روحانی : اگر امام امروز در جمع ما بود چی میگفت؟ پاسخ قاطعانه و کوبنده و درهم شکننده حضرت امام خمینی رحمة الله علیه رو بشنوید👌👌👌 کاظمی
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب امروز رسیدیم به این دو نفر و باید درس بگیریم. وقتی ما از رسول خدا (ص) ، ائمه اطهار(ع) و از ولایت حرف می زنیم، منظور ما فقط چند اسم نیست‌ . بلکه منطور ما همه نور ، همه ایمان، همه خوبی ها، همه ابادانی ، همه صداقت و... است . در مقابل ‌، وقتی ما از جبهه کفر و شرک حرف می زنیم ؛ منطور ما از فضایی است که این صفات در ان نیست و اهالی آن بسوی تاریکی و پلیدی در حرکتند و در نهایت با بدترین وضعیت دفن می شوند. کافی است فقط به سرنوشت کسانیکه در مقابل نظام ما ایستاده اند نگاه کنید . - ان شوکت صدام را در روزهای اول جنگ ، با ذلتش در روزهای اخر مقایسه کنید. - احوالات روزهای اول بنی صدر و جوانانی که به سازمان منافقین ملحق شدند را با روزهای آخرشان مقایسه کنید. - احوالات داعش را در روزهای اول که به نماد اسلام تبدیل شده بودند با این روزها مقایسه کنید، به محض ابنکه به سمت ایران حرکت کردند ، کم کم سیاه شدند و در نهایت به منفور ترین گروه در تاریخ تبدیل شدند . امروز هرکسی بخواهد به هرکسی دشنام بدهد، اورا به داعشی بودن متهم میکند . این خاصیت ایستادن در مقابل این نظام و ولی خدا در روی زمین است . همین سرنوشت را نتانیاهو و ترامپ و بقیه کسانیکه در مقابل نظام ما شاخ شده اند دارند . همین سرنوشت را فتنه گران داخلی و آشوب گران و اغتشاشگران و تروریست ها دارند ، همین سرنوشت را بدل کاران و منافقین که بصورت آشکار و پنهان در ارکان نظام هستند، دارند . هرکس به هر میزان که از ولی خدا دور شود ، به همان میزان سیاه و تاریک و تلخ و بی هویت می شود. این قانون خداست. علیرضا تنهای کیسمی