eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
یادداشت خواندنی دکتر مهدی جمشیدی در نقد تعلل مجلس خبرگان ۱. یک هفته از شهادت مظلومانۀ رهبر معظّم انقلاب گذشته، اما مجلس خبرگان رهبری، هنوز شخصِ جایگزین را معرفی نکرده است. این "تأخیر بزرگ"، به هر دلیل که باشد، پذیرفتنی نیست. در طول پانزده سال گذشته، رهبر شهیدِ انقلاب، دست‌کم دوبار به‌صورت عمومی و آشکار به اعضای مجلس خبرگان رهبری گفته بودند که خویش را از هر جهت برای "شرایط فقدان رهبر"، آماده کنید و نسبت به آن، "واکنش به‌هنگام" نشان بدهد. مجلس خبرگان، باید همۀ آنچه را که محتمل و ممکن بود، از سال‌ها و بلکه حداقل یک دهه قبل، پیش‌بینی می‌کرد و در لحظه، خود را با وضع جدید، منطبق می‌ساخت. این‌ حجم از تعلل و تأخیر، پذیرفتنی و شایسته نیست و از اختلال در سازوکار حکایت می‌کند. همواره در بحرانی‌ترین صحنه‌ها و عرصه‌های انقلاب، درایت و کفایتِ رهبرِ شهید، کارساز و گره‌گشا بود؛ این یک بار، ایشان در میان نیست و ما چشم به ساختار مجلس خبرگان داریم تا دریابیم می‌تواند از عهدۀ گذار حکیمانه از موقعیّت چالشی وسرنوشت‌ساز برآید یا نه. انقلاب در متن یک "جنگِ تمام‌عیارِ وجودی" قرار دارد و فرعون زمانه، در پی براندازی سخت و خشن است، اما با وجود این، یک هفته است که حاکمیّت و جامعه، دچار "فقدان امام" است. این دو، هیچ نسبت موجّه و معقولی با یکدیگر ندارند و تداوم این فقدان و عدم، بر حجم اثرگذاری چالش‌ها و تهدیدها، به‌صورت تصاعدی می‌افزاید. حتّی اکنون نیز دیر است و نباید بیش از این، وقت‌کُشی و فرصت‌سوزی کرد و زمان را از دست داد. این تأخیر ویران‌گر و مُهلک، حتّی اگر یک روز ادامه یابد، در حکم بازی با قوام و دوام انقلاب اسلامی است. ۲. از طرف دیگر، "لیبرال‌های ایرانی" در کمین نشسته‌اند تا اینک، طرح دیرینۀ خویش را محقّق کند؛ به‌طوری‌که یا کسی به‌عنوان رهبر انتخاب شود که از خط اصیلِ انقلاب عبور کند؛ یا رهبری به شکل شورایی تغییر کند تا آنها نیز نماینده‌ای در این شورا داشته باشند. علاقۀ اینان به تداوم کار شورای موقت و واگذارکردن تعیین رهبر به دورۀ پساجنگ، بدین جهت است که می‌خواهند مجال و میدان مساعد برای چنین "چرخش" و "گذار"ی فراهم کنند و دوباره با انتخاب ناخوشایند مواجه نشوند. این "خلاء" و "فقدان" برای لیبرال‌های ایرانی، یک فرصت تاریخی و حیاتی است که می‌توانند در بستر آن، به سوداها و آرزوهای معلّق آن، جامۀ عمل بپوشاند. درحالی‌که انتخاب رهبر، کمک به روند جنگ است و به نیروها و جامعه، انسجام و قوّت می‌بخشد، لیبرال‌های ایرانی می‌گویند باید جنگ را بر انتخاب رهبر، ترجیح داد. روشن است که لیبرال‌ها – که صورت و مصداق کنونی آنها، جریان و جبهۀ سراسر رذالت و خباثت "اصلاحات" است - چشم به این تعلق دوخته‌اند و می‌خواهند فقدان رهبری را "عادی‌سازی" و آن‌گاه طرح‌های خویش را عملیاتی کنند. ۳. اندکی پیش از حملۀ نظامی آمریکا و اسرائیل - که در روز نخست آن، رهبر مظلومِ انقلاب به شهادت رسید - رئیس دولت در اظهارنظری خام و عجولانه، ادّعا کرد که روند مذاکرات به خوبی پیش می‌رود. این اظهارنظر، به‌روشنی ثابت می‌کند که تحلیل‌های ایشان – که متأسفانه، منحصر به این یک مسأله نیز نیست - به‌شدّت "بیگانه با واقعیّت‌های میدانی" و مبتنی بر "ساده‌سازی‌های مفرط" و "ذهنیّت ناسیاسی" است. امروز می‌توان به صراحت گفت، هم پذیرش آتش‌بس در جنگ دوازه‌روزه خطای محض بود، هم پذیرش مذاکرۀ مجدّد با آمریکا. امروز نیز رئیس دولت در پیام تلویزیونی خویش، ضمن عذرخواهی از کشورهای همسایه، اعلام کرده که شورای موقت به نیروهای مسلح دستور داده که دیگر به کشورهای همسایه حمله نکنند. اوّلاً، حملات نیروهای مسلح ما به "پایگاه‌های آمریکا در منطقه" بوده و نه به "کشورهای منطقه"، و میان این دو، تفاوت بسیار وجود دارد؛ ثانیاً، سیاست "جنگ منطقه‌ای"، سیاست قطعی و نهاییِ رهبر شهیدِ انقلاب بود و شورای موقت، هرگز صلاحیّت عبور از آن را ندارد؛ ثالثاً، این سیاست، نقطۀ آغازِ چرخۀ ویران‌گرِ آتش‌بس است و مراحل دیگر آن نیز به‌تدریج به اجرا درخواهد آمد؛ رابعاً، با وجود این‌که از پایگاه‌های آمریکا در همین کشورها به کشور ما حمله شد و رهبر معظّم انقلاب و هزاران ایرانی به شهادت رسیدند، رئیس دولت از آنها "عذرخواهی" می‌کند؟! خامساً، با وجود گذشت "یک هفته" از تشکیل شورای موقت، اینک مطابق قانون که اعتبار شورای موقت را یک هفته اعلام کرده است، این شورا، اعتبار و وجاهت قانونی ندارد و نیروهای مسلح نباید و نمی‌توانند از آن اطاعت کنند. 🌐 @Rahe_Dialameh
هدایت شده از سرباز انقلاب
🔴 به زودی راه برای مشارکت مردمی در جنگ باز میشود با توجه به درخواست های مکرر مردم برای کمک به جنگ به زودی با راه اندازی "جبهه مردمی ایران ما" راهی برای مشارکت عمومی مردم در جنگ مهیا شود. ـــــــــــــــــــــــ 🚨پایگاه خبری 💠 https://eitaa.com/passdar
20.mp3
زمان: حجم: 3.8M
🚨فوری 🔸هشدار استاد محمد حسین رجبی دوانی در مورد احتمال کودتای جدید با عدم اعلام بموقع نظر مجلس خبرگان
حکم لزوم همراهی با ایران و جهاد علیه آمریکا و اسرائیل 🔹مراجع تقلید ایران: 🔸آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی 🔸آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی 🔸آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی 🔸آیت‌الله سیفی مازندرانی (بیانیۀ اول) 🔸آیت‌الله سیفی مازندرانی (بیانیۀ دوم) 🔹علمای ایران: 🔸آیت‌الله فاضل لنکرانی 🔸آیت‌‌الله حسینی گرگانی 🔸آیت‌الله هادوی تهرانی 🔸محمد محمدی قائینی 🔸سید سجاد ایزدهی 🔸بیانیه صدها استاد حوزه علمیه 🔸 ۶۶۰ مولوی اهل‌سنت سیستان 🔸شورای افتای اهل‌سنت گلستان 🔹علمای خارج از ایران 🔸سید هاشم الحیدری (عراق) 🔸 آیت‌الله جواد الخالصی (عراق) 🔸شیخ مهدی صمیدعی (عراق) 🔸سید هاشم الحیدری (عراق) 🔸رئيس تجمع علمای مسلمین (لبنان) 🔸شیخ غازی یوسف حنینه (لبنان) 🔸مولانا عبدالحق هاشمی (پاکستان) 🔸رئیس اتحادیه علمای محاذ (پاکستان) 🔸سیدی محمد ولد جعفر (موریتانیا) 🔸علامه سید عدنان الجنید (یمن) 🔸شیخ عیسی قاسم (بحرین) 🔸شیخ نمر احمد زغموت (فلسطین) ⚠️ این لیست در حال بروزرسانی است .... 🌐 رحامدیا (رسانه حوزه انقلابی) 🆔 @rahamedia
🚩بسم رب الشهداء و الصدیقین مطالبات جبهه انقلابیون @ج_رزما 🔻 1️⃣تسریع درانتخاب رهبری امت توسط مجلس خبرگان، مانورقدرت نظام، خروج ازحالت بلاتکلیفی درمدیریت کلان کشور و جنگ و موجب دلگرمی وآرامش در فرماندهان و مسئولین درگیر، و ناامیدی بدخواهان داخلی ودشمنان صهیونی خواهدشد. 2️⃣ازجمله نگرانی های مردم خدا جو اینست که چرا رهبر جایگزین سیدالشهدای انقلاب معرفی نمیشود. هرگونه تعلل موجب سو استفاده خناثان و منافقان خواهد شد. 3️⃣سلام و درود خدا برشما و همه مردم در صحنه ایران اسلامی باد. با حفظ اتحاد و انسجام و حضور در خیابانها و اقصی نقاط و شهرهای ایران ، تفاله های مزدور دشمن را ناکام کنید. 4️⃣برگذاری چله استغاثه ودعای عهد بعد از نماز صبح، و قرائت دعای افتتاح و توسل بعد از نماز مغرب و عشا که از روز ۱۴ اسفند آغاز شده بود، همچنان توسط امت انقلابی حزب الله بر قرار است. الله اکبر الله اکبر @کمیته_های_عالی_راهبردی_سیاسی_فجازی_ج_رزما ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ ۱۸رمضان ۱۴۴۷ 🆔️@J.RAZMAA                                 @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 کاخ سفید: دشمن اصلی ما امام دوازدهم است 😡مارکو روبیو وزیرخارجه ترامپ: ما با ایران دشمنیم چون آنها معتقدند باید امام دوازدهم بازگردانند، این جنگ سیاست نیست، این جنگِ آخرالزمان است ✍ما آمریکا و اسرائیل را نابود خواهیم کرد، ما پرچم را به دست امام زمان عجل الله خواهیم داد، دشمن علناً نقاب از چهره برداشته، این جنگ، جنگ بر سر بازگشت آخرین فرد از نسل علی بن ابی‌طالب است ❌ساده نباشیم، این جنگ، فقط جنگ بر سر نفت و منافع ایران نیست این کمترین دلیل برای این جنگ است اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 خبرنگار یا جاسوس آمریکا ⁉️ تو گزارشش میگفت : اینجا راحت دارن بنزین میزنن همه چیز به راه است ! ا
👌دقیقا! اونی که مجوز صادر کرده را باید بازداشت و محاکمه و مجازات و این خبرنگار رو هم به بیرون پرت کرد از اولش هم معلوم بود قصد خیانت است وگرنه قحطی خبرنگار که نداریم... اسرائیل همه چیز را سانسور میکند ما خبرنگار آمریکایی می آوریم که اطلاعات بدهد این فقط اینگونه قابل توجیه است و بس: خنجر از پشت در شرایط جنگی کشور!!!
🚩بسم رب الشهداء و الصدیقین مطالبات جبهه انقلابیون @ج_رزما 🔻 1️⃣تسریع درانتخاب رهبری امت توسط مجلس خبرگان، مانورقدرت نظام، خروج ازحالت بلاتکلیفی درمدیریت کلان کشور و جنگ و موجب دلگرمی وآرامش در فرماندهان و مسئولین درگیر، و ناامیدی بدخواهان داخلی ودشمنان صهیونی خواهدشد. 2️⃣ازجمله نگرانی های مردم خدا جو اینست که چرا رهبر جایگزین سیدالشهدای انقلاب معرفی نمیشود. هرگونه تعلل موجب سو استفاده خناثان و منافقان خواهد شد. 3️⃣سلام و درود خدا برشما و همه مردم در صحنه ایران اسلامی باد. با حفظ اتحاد و انسجام و حضور در خیابانها و اقصی نقاط و شهرهای ایران ، تفاله های مزدور دشمن را ناکام کنید. 4️⃣برگذاری چله استغاثه ودعای عهد بعد از نماز صبح، و قرائت دعای افتتاح و توسل بعد از نماز مغرب و عشا که از روز ۱۴ اسفند آغاز شده بود، همچنان توسط امت انقلابی حزب الله بر قرار است. الله اکبر الله اکبر @کمیته_های_عالی_راهبردی_سیاسی_فجازی_ج_رزما ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ ۱۸رمضان ۱۴۴۷ 🆔️@J.RAZMAA                                 @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔺نماینده ولی فقیه در استان خراسان: همه چیز اکنون به رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان، آیت الله بوشهری، بستگ
🤔نمیدانم چرا؟! ولی ناخودآگاه یاد عدم ابلاغ قانون حجاب توسط محمدباقر قالیباف افتادم... بنظرتون اتفاق مشابهی نیست؟!!🤔 👈اون ابلاغ نشد... اون شد وضع حجاب و بعد هم گامهای بعدی شون و موتور سواری بانوان و... 👈این ابلاغ نشه... دیگه هیچ ترمزی نخواهند داشت و هیچ چیزی جلودارشون نیست و نخواهد بود شک نکنید... ✍محمدمهدی شاکری
هدایت شده از IRAN
✔️۷۰ سال آمریکا در این منطقه پایگاه برای امنیت ایجاد کرد، هیچ ژنرال امریکایی جرات سر زدن به پایگاه های تخریب شده خودشان را ندارند، ✔️بعد از جنگ جهانی دوم یک تیر بسمت پایگاه های آمریکا شلیک نشده است، همه آن پایگاه ها با اقتدار زده شد، ✔️ما براساس بند " عبور بی ضرر" قانون بین المللی کشتیرانی دریاها باید به بی ضرر بودن شناورها مطمئن شویم، بنابراین اجازه عبور و‌ حضور به شناورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان آن که مستقیما با ما در جنگ هستند، نمی دهیم، ✔️آمریکا ۹ هزار نظامی خود را از منطقه خارج کرده اند، لانچرها را زیر پل ها و‌ مناطق جمعیتی کشورهای برده اند، بیشتر نظامیان خود را در هتل ها برده اند، ✔️۸۰ درصد سامانه های پدافندی و هشداری ارتش آمریکا کاملا از کار افتاده است، ✔️ذخایر موشک های بالستیک، کروز، انواع پهباد و شناورهای تهاجمی متناسب با یک جنگ گسترده و طولانی است، هیچ نگرانی وجود ،  ✔️موشک هایی که شلیک می شود، عمدتا تولید سال های اول دهه 1390 می باشد، ده سال اخیر تولید موشک چند برابر شده و تاکنون از تولیدات جدید استفاده نشده است، ✔️در هفته اول، آمریکا و رژیم صهیونیستی حدود ۱۰۰۰ کشته و زخمی داشته است. ✔️پس از یکهفته که از جنگ گذشت، در این جنگ چیزی جزء سردرگمی، بی برنامگی، کلافکی و‌ بهم ریختگی در ارتش آمریکا ندیدم. ✔️ما برای یک جنگ طولانی حداقل ۶ ماهه، با ریتم فعلی تا تنبیه کامل متجاوز آماده ایم. ✔️ابتکارات و سلاح های جدید ایران هنوز بطور کامل رونمایی نشده است، هنوز موشک ها درمقایس وسیع به کار گرفته نشده است. ✔️آمریکا در موضوع اتحادسازی و ائتلاف‌سازی جهانی و منطقه ای علیه ایران شکست خورد. ✔️دور سازی شناورهای آمریکایی از منطقه و فرار نظامیان آمریکایی از پایگاه های خود در منطقه و استفاده از سپر شهروندان و ساختمان ها کشورهای منطقه یک واقعیت جدی است، ✔️ایران از اسکورت نفتکش ها توسط آمریکا برای عبور از تنگه هرمز استقبال می کند، منتظر حضور آنان و تبدیل منطقه به قتلگاه آمریکایی ها هستیم. ✔️حجم شلیک پهپاد و موشک ها سه برابر روز اول جنگ ۱۲ روزه بود. سه روز اول جنگ رمضان معادل کل جنگ ۱۲ روزه شلیک داشتیم.   ✔️در جنگ ۱۲ روزه، جغرافیای عملیات ۲۵ کیلومتر مربع بود؛ اما در این جنگ، جغرافیای عملیات ما از شمال اقیانوس هند تا سرزمین های اشغالی، ۲۵ میلیون کیلومتر مربع است، ✔️بسیار گسترده‌تر و حجم تخریب و تنوع اهداف نیز افزایش یافته است. شلیک‌ها به‌صورت ممتد و پیوسته ادامه دارد و تنوع پهپادها و موشک‌ها زیاد است و روند عملیات نیز افزایشی است.    ✔️آمریکایی‌ها هفتاد سال در این منطقه پایگاه‌ نظامی ایجاد کردند، در مدت چند روز این پایگاه‌ها مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.   ✔️آمریکایی‌ها ناچارند این منطقه را تخلیه کنند، اگر دوباره پایگاه ها را بازسازی کنند، بار دیگر هدف قرار خواهد گرفت. ✔️در مجموع 7 رادار پیشرفته ارتش آمریکا که از آخرین فناوری‌های روز دنیا به شمار می‌روند هدف قرار گرفتند و نابود شدند. ✔️رادار راهبردی هشدار زودهنگام در پایگاه هوایی سنتکام در العدید در قطر حدود 1/1 میلیارد دلار برآورد شده است، کاملا نابود شد.  سامانه ضد موشکی تاد (THAAD) در پایگاه آمریکا در امارات که ارزش هر سامانه آن حدود ۸۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود، به طور کامل منهدم شده است. ✔️خسارت‌های واردشده به ناوگان پنجم آمریکا در بحرین حدود ۲۰ میلیارد دلار برآورد شده است،
⭕️ حمیدرضا مقدم‌فر در صداوسیما: 🔻 «رهبر آینده همان رهبر قبل است فقط جوان شده» ✍دکترجان فقط مونده بود اسم معظم‌له رو هم می‌گفتی، و تمام😉 ✌️🇮🇷 🔰رسانه مستقل