eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
۴- برای آزادی قدس: 🖼شعارهای هرشب مردم در خونخواهی شهیدان وامام شهیدشان در هلاکت ترامپ ونتانیاهو بویژه با فرمان رهبری و امامت  جدید با حضور دشمن شکن در تظاهرات روز قدس آن هم زیر بمباران دشمن نشان داد که دلهای آنان در خون خواهی فقط با آزادی قدس آرام می گیرد. «وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»؛ جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی (@ج_رزما) ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ ۲۸ رمضان ۱۴۴۷ 🆔️@J.RAZMAA                               @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢سید امیر موسوی تحلیلگر سیاسی: اگر پیکر امام خامنه‌ای در عراق تشییع شود ما شاهد بزرگترین راهپیمایی در تاریخ ایران و عراق خواهیم بود. 🔸از یک طرف حال و هوای عراقی‌ها را که می‌بینید از منظر میزبانی‌ جای خالی این زائر همیشه در قلبشان کوبیده. برای حسرت ناکام زیارت ایشان گریه‌ها کردند و حالا آرزو دارند این امر یعنی تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب در عراق و زیارت تن و پیکر ایشان به طور جدی پیگیری شود. 🔹از طرف دیگر به حوادث سال ۹۸ که بنگریم بعد از اتفاقات سیاسی در عراق، تشییع پیکر حاج قاسم و ابومهدی المهندس در کنار هم، آن کدورت‌ها را زدود. خون و نفس تازه و یگانه‌ای در پیکر برادریِ ایران و عراق دمید. حالا که ملت‌های جهان آماده‌ی یک جهش بزرگ هستند تشییع پیکر مطهر ایشان در عراق می‌تواند این جهش را تسریع کند.
🔺 طرح کاربران فضای مجازی بعد از اصابت اف-35 آمریکایی @Akharinkhabar
🇮🇷فرماندهان عزیز جنگ 🇮🇷سپاهیان،ارتشیان و...سپاه حق 🌺به حکم آیه شریفه بالا؛ از این لحظه هر مسئول ایرانی که ترور شد یک مسئول از اسرائیل، آمریکا و کشور محل عبور موشک یا پهپاد یا هواپیمای دشمن آمریکایی-صهیونیستی را هدف حمله قرار دهید! ✅🇮🇷مسئولین امنیتی و قضایی،هر فردی ،با هر جایگاه قبلی و فعلی،که بدون اذن فرمانده کل قوا، دم از مذاکره و صلح و آتش بس زد، بایستی بعنوان نفوذی و خائن و ستون پنجم دشمن، با او برخورد گردد. ✔️این مطالبه‌ی جدی ما مردان و زنان کف میدان است.
چه غلط بود آنچه می‌پنداشتیم! ✍روح الله کریمی خویگانی 🔸اعتراف می‌کنم دیرینه سالی است که با "خودتحقیری" ستم زیادی به خویشتن روا داشته‌ایم. ما سالهاست که شیوه‌ی حکمرانی و حکومتداری خود را بی‌رحمانه از تیغ نقد گذراندیم و حکمرانی غربی و عربی را ستودیم. 🔹یادم نمی‌رود چند ماه پیش، یکی از اعضای هیئت علمی در اتاق اساتید در حالی که از پنجره بیرون را نگاه می‌کرد، با حسرتی چنین می‌گفت: ای حاکمان بی عرضه، حداقل از بن سلمانِ عرب یاد بگیرید، ببینید چگونه مملکتش را گُل و بلبل کرده، از بن زاید بیاموزید ببینید چه کرده...! 🔸ولیکن امروز دنیا در حیرت "حکمرانی ایرانی" انگشت به دهان مانده است که با وجود سالها تحریم‌های ظالمانه، رهبرش را، رئیس ستاد کل نیروهای مسلحش را، فرمانده سپاهش را، وزیرش را، وکیلش را ...می زنند، اما در ساختار حکمرانی بومی اش خللی ایحاد نمی شود!! 🔹از آن سو، حکومت‌های غربی را می‌بینیم که با وجود آنکه با شعار دموکراسی و آزادی و ... سالهاست گنجشک را به جای قناری فروخته‌اند، حالا با تزلزل قیمت انرژی سازه‌های حاکمیت‌شان به لرزه افتاده است! 🔸و یا این سو، حکمرانی اعرابِ وابسته‌ی مزدور را نظاره می‌کنیم که با اضطراب در کاخ شیشه‌ای به انتظار حمایتِ اربابان، کاسه‌ی گداییِ امنیت به دست گرفته‌اند و بافته‌های پوشالین خود را پنبه می‌بینند! ما در این سال‌ها، آنچنان ذهن جوانان و نوجوانان این مملکت را با خودتحقیری آغشته کردیم که هویت ملی را در آنان کمرنگ و بیرنگ نمودیم. 🔹برخی از روان‌شناسان ما که کلا از آبشخور غرب سیراب می شوند، رفتارشناسی ایرانیان را به سخره می‌گرفتند و مدینهٔ فاضلهٔ‌ی غربی را به رخ می‌کشیدند، کجایند ببینند که رفتارِ ایرانیان شُهره‌ی عام و خاص شده است. حتی بدخواهان این مرز و بوم انگشت حیرت به دهان بُرده اند! خبرنگارِ تُرک در نقطه‌ی صفر مرزی با شگفتی چنین می‌گفت: در هر کجای عالم جنگ می‌شود مردمش خروج می‌کنند، ولی در ایران مردمش ورود می کنند! 🔸مردمی که زیر بارش موشک‌های فرعونیان، شجاعت را به رخ عالمیان می‌کشند و دلخوری هایشان را به وقت مناسب حواله می‌دهند و تا پاسی از شب دوشادوش هم سرود اتحاد سر می دهند. چه بگویم از این شکوهِ رفتارِ که معرفت بر آن مباهات می کند. خدایا بابت نفس کشیدن در این سرزمین، با این مردمانِ متمدن و با شرف هزاران بار شکر! و بابت خود تحقیری هایمان پوزش! جنگ‌شناختی‌ترکیبی
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مهم🚨فوری2️⃣🔻دقیق ببینید👆 یک نمونه از دروغ بستن به مقام معظم رهبری در روز روشن را با رسم شکل توضیح دهید❗ با دقت ببینید که واکسینه بشیم و بفهمیم که میشه تحمیلگری کرد و میشه دروغ بست. در آینده دوباره گول نخوریم ✅پویش بزرگ بپیوندید به کانال ولایت عشق ❤️کانال دوعشق❤️ ❤️ سیدعلی❤️ ❤️سیدمجتبی ❤️ 💎 ولایت عشق 💎 💢@konast 💢@cfszri
هدایت شده از ذره بین حقیقت
قاطعیت قوه قضائیه در کنار مردم جلوی جنایات این مزدوران را گرفته و بگیردهم درپیشگیری وهم درمجازات جانیان آشوبها ۱۸و۱۹بدون تعلل وتاخیرعمل کنند،مزدوران شیطان درسوراخهای تاریک خود خواهند خزید،راستی چرا دستگاه قضا در خصوص این خائنین مزدورشیطان تعلل می کنند😳😳😂😂/ ذره‌بین حقیقت 🕸🕸🕷🥷👍👍😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👆👆
🖌همیشه ماندگارترین وزیباترین قاب تاریخی ،تلویزیون مان در ورود به نوروزهرسال جدید، تصویرو پیام مقام معظم رهبری(شهید،سیدعلی خامنه ای) بود👆 🟢امسال اما ، اولین نوروزی ست‌که سوگوارانه وجود پاکشان رانداریم ، اما یادمان بماندکه پیام شان و( الحمدلله) یادگار بحق شان را داریم🇮🇷 ✅پیام همیشگی ایشان، مبنی برصبر دینی واستقامت و یاری و نصرت دادن خدا بود، تا خدا هم، شما را نصرت دهد، (ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم) ✅و اینکه، همیشه بصیرانه در خط ولایت و حول رهبری نظام بمانیم 🇮🇷پس ای ایرانی، مومن، وطن دوست، شهیدپرور، آزاده، ولایی، و باغیرت، هوشیار و...... ✅در این شروع سال جدید، بصیرانه و مقتدرانه، حواس تان به سنگر میدان های شهری باشد، که خفاشان شب پرست درکمینند، 🇮🇷فرزندان شما از سپاهی ارتشی، بسیجی، و....سنگرهای رزمی و جهادی و موشکی را (با اهتمام و پشتوانه شما)، غیورانه و شجاعانه و مقتدرانه، حفاظت و پاسداری میکنند،🇮🇷 وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم الیس الصبح بقریب🇮🇷 سرباز ولایت ( رهرو مکتب سلیمانی)🌷 جمعه۱۴۰۴/۱۲/۲۹ رمضان۱۴۴۷ 🆔️@J.RAZMAA       @دبیرکمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 خاخام تمپلیست (کاهن جادوگــــر) : 🔻به علــــت قدرتــی کـــه مسلمـــانـــان از نمـــاز کســـب می‌کنند شکست آن‌ها غیرممکن اســت. شکست نظامی آنان غیرممکن است. آنان را از معنویت خلع سلاح کنید. 👈🏻 این گروه خاخام‌ها همان‌هایی هستند که گفتند موجودات ماورایی (شیاطین جن و انس) را به ایران گسیل کرده‌ایم اما حریف ایمان ایرانیان نشدند و نخواهند شد . . . 🔆نماز و دعاهامون رو جدی بگیریم🔆 🆔️@J.RAZMAA        @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ ج.رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT کانال شماره ۵ ج.رزما در روبیکا🔻 https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/