eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴مجله آتلانتیک: پیامدهای جنگ ایران تازه آغاز شده‌اند 🔻اگرچه اهداف آمریکا از جنگ به ایران محقق نشده‌اند، اما عواقب این جنگ اختلالات بلندمدت را به دنبال خواهد داشت. 🔻جنگ ایران تغییرات پایداری در معادلات منطقه‌ای و جهانی ایجاد کرده است. به‌ویژه، کنترل عملی ایران بر تنگه هرمز به یکی از مهم‌ترین نتایج جنگ تبدیل شده و می‌تواند مسیر تجارت جهانی انرژی را برای سال‌ها دگرگون کند. 🔻این جنگ همچنین شوک‌های شدید اقتصادی در سطح جهانی ایجاد کرده، به‌طوری‌که اختلال در عبور نفت از تنگه هرمز باعث جهش قیمت انرژی و بی‌ثباتی بازارها شده است. 🔻در حالی که آتش‌بس شکننده‌ای برقرار است، بن‌بست سیاسی و نظامی ادامه دارد و ایران از اهرم فشار خود بر این گذرگاه حیاتی برای اعمال نفوذ اقتصادی و ژئوپلیتیکی استفاده می‌کند. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA  @رصدتحولات_سیاسی_اقتصادی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر جنگ وجودی و تاثیر آن بر مجلس، دولت و نظام حکمرانی کشور؛ اگر جنگ وجودی را جنگ تمام عیار برای بقا این مردم ، این سرزمین و این نظام معنا کنیم، و اگر این جنگ را جنگ وجودی بدانیم ، و اگر باور داریم؛ دشمنان خارجی به کمک عوامل داخلی قصد نابودی این مردم، این سرزمین و این نظام را دارند ؛ آنگاه (باید حتمی) ؛ باید ساختار و سازمان مورد استفاده در نظام حکمرانی کشور را نه بر مبنای قبل از جنگ ، بلکه بر مبنای شرایط این جنگ وجودی بگونه ای چینش کنیم که نتیجه ان؛ تداوم بقای این مردم ، این سرزمین و این نظام ، حین و پس از این جنگ وجودی باشد . به این معنا ، حتما لازم است حسب همان فرمایش امام کبیرمان ؛ "حفظ نظام اوجب واجبات است" همه سازوکارها و عوامل و قوانین مزاحم و غیر ضرور و تعارفات بی ارزش را بدور بریزیم و انچه که در بقای نظام تاثیر حیاتی دارد را حفظ کنیم. مخلص کلام ؛ از الزامات اصلی در این مقطع، هم برای حفظ و تدوام این پیروزی ، هم در میدان ، هم در خیابان ، برای بقا مردم ، هم برای بقا این سرزمین ، هم برای بقای این نظام و... ؛ ۱- معیارهای گزینش وزیر و وکیل و مدیران اجرایی و همه عوامل و عناصر در بدنه نظامی حکمرانی کشور و حتی ائمه جمعه و جماعت باید زیر و رو شود . باید همه معیارها مجددا بازنگری و بشدت واقع گرانه و منطبق بر شرایط این جنگ تعریف شود. ۲- بسیاری از قوانین اداره جامعه ، برنامه پنج ساله هفتم ، قانون بودجه سال ۱۴۰۵ ، قوانين مربوط به کار و کارگری و بیمه و تجارت و تامین معيشت ، یارانه ، استخدام معلم و استاد دانشگاه و... همه باید بروزرسانی بشود ، خیلی فوری و اضطراری. ۳- مجددا باید نمایندگان مجلس و وزرا و تک تک عناصر تاثیر گذار در نظام حکمرانی کشور با معیارهای جنگ وجودی تعیین صلاحیت بشوند . خیلی از اینها ، به همراه استانداران و فرمانداران و مدیران کل در دولت و هم طراز انها در سایر ارکان حاکمیتی بدرد دوره جنگ وجودی نمی خورند. ۴- حتی صلاحیت نامزدهاي عضویت در شورای شهر که در فضای قبل از جنگ بررسی شده بود، مجددا باید بازنگری شود، بسیاری از این نامزدهاي تایید صلاحیت شده ، حسب شرایط جنگ وجودی ، بی صلاحیت هستند. ۵- هرمیزان که این بروز رسانی ها و انطباق سازی ها چه در حوزه قوانین و مقررات و چه در حوزه عزل و نصب ها جدی گرفته نشود و با تعارفات همراه باشد، به همان میزان خطر جنگ وجودی جهت تحمیل خسارات سنگین تر بر مردم ما ، پاره کردن این سرزمین و متلاشی شدن نظام جدی خواهد بود ، ولی اگر باور نداریم این جنگ ، جنگ وجودی است ، دشمن ، دشمن است ، اگر تصور می کنیم؛ همه انچه که بر ما گذشت ، خواب و خیال بوده است ، حتما بی اشکال نیست که به حزب بازی و پسر خاله بازی‌ خودمان در امر انتصابات و اداره کشور ادامه بدهیم . آنگاه اگر در میدان توانستیم؛ ناوهای امریکا را بزنیم ، در خیابان ۶۰ روز مردم را حفظ کنیم ، ولی در دولت و مجلس و قوه قضائیه و... قادر نباشیم ، ۴ نفر وزیر و وکیل و ... نفوذی و خائن و تنبل و... را عزل کنیم ، قیمت روغن نباتی و خودرو را حفظ کنیم، بی عرضگی را بجایی برسانیم که پوشک بچه ها را نتوانیم تامین کنیم، نباید تعجب کنیم . تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم ، بخشی از طرح ها و فتنه های نفوذی های امریکایی و رژیم صهیونی بر مردم ما هست. موفق و موید باشید؛ علیرضا تنهای کیسمی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
سلام و ارادت و عرض تبریک خدمت تمامی معلمان و اساتید فرهیخته، دلسوز، متعهد و خستگی ناپذیر . حضورتان زینت بخش جمعمان است. سلامتی و عزتتان مستدام ‌حقیقی
هدایت شده از لا ریب فیه
خون امام شهیدمان در جهان چه کرد ؟ ✍🏼 هاشم کامکار عزیزان من شک نکنیم که امام ما خامنه ای عزیز زنده است تا بی نهایت تاریخ جهان . تا روز ظهور امام مهدی عج و پس از آن در کنار آن حضرت. فراموش نکنیم که امام شهیدمان چقدر گفتند که جهاد تبیین مهم است. دوستان تولید محتوای مستمر و ساخت کلیپهایی چه در قالب روشنگری منطقی و چه در قالب طنز (که آن هم خیلی اثرگذار است) به زبانهای فارسی، عربی ، انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی، آلمانی ، چینی ، هندی ، ژاپنی ، کره ای و . . . وظیفه ی تک تک ماست. همه باید کمک کنیم. امروز چشمان شهدای عزیزمان و نگاه نازنین و تیزبین مولایمان صاحب الزمان عج و امام شهیدمان به رفتارهای این روزها و شبهای ماست. همه ی ما مسئولیم. دوستان غفلت موجب پشیمانی است. شواهد نشان می دهد که کار دشمنان بشریت و مسلمانان در منطقه و عالم دیگر تمام است. باور کنیم که اگر خوب جهاد تبیین کنیم نیازی به شلیک موشک هم نیست. ما برنده ی جنگیم. اسرائیل هم اکنون از درون درحال فروپاشی است و تنفر مردم جهان خصوصا در اروپا و آمریکا نسبت به این جنایتکاران فاسد به شدت در حال افزایش است. دنیا در حال بیدار شدن است. مردم جهان ایران را یگانه کشور هوشمند و قدرتمندی می دانند که جانانه در مقابل کثیف ترین و وحشی ترین ظالمان جهان ایستاده است. باور کنیم که کار اسرائیل و حامیانش تمام است. اگر در سطح جهان خوب بصیرت افزایی کنیم دیگر نیازی به شلیک موشک هم نیست.با کمی روشنگری بیشتر و جهاد تبیین کار دشمنان بشریت تمام است. اگر خوب گوش کنیم صدای پای مهدی موعود عج هم شنیدنی است. در میدان و خیابان باید محکم بمانیم و فقط مطالبات ده بندی رهبر عزیزمان برای پذیرش آتش بس را فریاد بزنیم. نگذاریم برخی مجریان غفلت کنند و در میادین شهرها و روستاهایمان ما را با شعارهای بی محتوا و جینگولک بازیهای گوناگون از مطالبه ی اصلی رهبرمان که همان ده شرط اصلی ما برای آتش بس است دور کنند. رهبر عزیزمان آقا مجتبای عزیز از ما خواسته اند که در میادین بمانیم و مطالبات اصلی را فریاد بزنیم. پس حضور آرام و بی تفاوت ما در خیابان و میدان تاثیر چندانی ندارد. فریاد ماست که تاثیر گذار است. ما باید در میادین و خیابانها بمانیم و فریاد کنیم که ای مسئولین داخلی و ای جهانیان ما ده شرط داریم برای آتش بس و به کمتر از آن هم رضایت نمی دهیم. ما قاطعانه فریاد می زنیم و با جهاد تبیین به زبانهای گوناگون پیوسته روشنگری می کنیم تا مردم آزاده ی جهانرا بیدارتر و بیدارتر و با خود همسو کنیم. الان این وظیفه ی تک تک ماست. غفلت جایز نیست تا عبور از پیچ تاریخی چند گام محکم بیشتر باقی نمانده است. از غیر خدا نترسیم و از خدا بخواهیم که در مسیرش استوار باشیم انشاء الله. شنبه 12 اردیبهشت 1405 انتشار همین مطلب هم خودش جهاد تبیین است. یا محمد(ص) و یا علی(ع)
هدایت شده از دانش اموختگان، طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام السلام تبریز ۱۳۹۶تا۱۴۰۴
مطلب خاص استاد حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی در مورد جبهه جهل و تداوم آن؛ این استاد با انتشار ویراست در صفحه ویراستی خود نوشت: روزی جبهه جهل برای کشتنت طپانچه برمی داشت.... شهید مطهری سنبل جبهه علم است. تنها گناه این شهید دانستن است. ای شهید دانایی روزی جبهه جهل برای کشتنت طپانچه برمی داشت. اینک آنقدر نفوذ کرده اند که برای از میان برداشتن عالمان به طپانچه نیازی ندارند. با یک دستور کسانی را که دانایند ابتدا تخریب و حذف میکنند.
🔴 تصاویر شهدای گردان تخریب زنجان 🔸در حین انجام عملیات خنثی سازی به درجه رفیع شهادت رسیدند