eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر جنگ وجودی و تاثیر آن بر مجلس، دولت و نظام حکمرانی کشور؛ اگر جنگ وجودی را جنگ تمام عیار برای بقا این مردم ، این سرزمین و این نظام معنا کنیم، و اگر این جنگ را جنگ وجودی بدانیم ، و اگر باور داریم؛ دشمنان خارجی به کمک عوامل داخلی قصد نابودی این مردم، این سرزمین و این نظام را دارند ؛ آنگاه (باید حتمی) ؛ باید ساختار و سازمان مورد استفاده در نظام حکمرانی کشور را نه بر مبنای قبل از جنگ ، بلکه بر مبنای شرایط این جنگ وجودی بگونه ای چینش کنیم که نتیجه ان؛ تداوم بقای این مردم ، این سرزمین و این نظام ، حین و پس از این جنگ وجودی باشد . به این معنا ، حتما لازم است حسب همان فرمایش امام کبیرمان ؛ "حفظ نظام اوجب واجبات است" همه سازوکارها و عوامل و قوانین مزاحم و غیر ضرور و تعارفات بی ارزش را بدور بریزیم و انچه که در بقای نظام تاثیر حیاتی دارد را حفظ کنیم. مخلص کلام ؛ از الزامات اصلی در این مقطع، هم برای حفظ و تدوام این پیروزی ، هم در میدان ، هم در خیابان ، برای بقا مردم ، هم برای بقا این سرزمین ، هم برای بقای این نظام و... ؛ ۱- معیارهای گزینش وزیر و وکیل و مدیران اجرایی و همه عوامل و عناصر در بدنه نظامی حکمرانی کشور و حتی ائمه جمعه و جماعت باید زیر و رو شود . باید همه معیارها مجددا بازنگری و بشدت واقع گرانه و منطبق بر شرایط این جنگ تعریف شود. ۲- بسیاری از قوانین اداره جامعه ، برنامه پنج ساله هفتم ، قانون بودجه سال ۱۴۰۵ ، قوانين مربوط به کار و کارگری و بیمه و تجارت و تامین معيشت ، یارانه ، استخدام معلم و استاد دانشگاه و... همه باید بروزرسانی بشود ، خیلی فوری و اضطراری. ۳- مجددا باید نمایندگان مجلس و وزرا و تک تک عناصر تاثیر گذار در نظام حکمرانی کشور با معیارهای جنگ وجودی تعیین صلاحیت بشوند . خیلی از اینها ، به همراه استانداران و فرمانداران و مدیران کل در دولت و هم طراز انها در سایر ارکان حاکمیتی بدرد دوره جنگ وجودی نمی خورند. ۴- حتی صلاحیت نامزدهاي عضویت در شورای شهر که در فضای قبل از جنگ بررسی شده بود، مجددا باید بازنگری شود، بسیاری از این نامزدهاي تایید صلاحیت شده ، حسب شرایط جنگ وجودی ، بی صلاحیت هستند. ۵- هرمیزان که این بروز رسانی ها و انطباق سازی ها چه در حوزه قوانین و مقررات و چه در حوزه عزل و نصب ها جدی گرفته نشود و با تعارفات همراه باشد، به همان میزان خطر جنگ وجودی جهت تحمیل خسارات سنگین تر بر مردم ما ، پاره کردن این سرزمین و متلاشی شدن نظام جدی خواهد بود ، ولی اگر باور نداریم این جنگ ، جنگ وجودی است ، دشمن ، دشمن است ، اگر تصور می کنیم؛ همه انچه که بر ما گذشت ، خواب و خیال بوده است ، حتما بی اشکال نیست که به حزب بازی و پسر خاله بازی‌ خودمان در امر انتصابات و اداره کشور ادامه بدهیم . آنگاه اگر در میدان توانستیم؛ ناوهای امریکا را بزنیم ، در خیابان ۶۰ روز مردم را حفظ کنیم ، ولی در دولت و مجلس و قوه قضائیه و... قادر نباشیم ، ۴ نفر وزیر و وکیل و ... نفوذی و خائن و تنبل و... را عزل کنیم ، قیمت روغن نباتی و خودرو را حفظ کنیم، بی عرضگی را بجایی برسانیم که پوشک بچه ها را نتوانیم تامین کنیم، نباید تعجب کنیم . تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم ، بخشی از طرح ها و فتنه های نفوذی های امریکایی و رژیم صهیونی بر مردم ما هست. موفق و موید باشید؛ علیرضا تنهای کیسمی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
18.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ بنیانگذار نظریه جنگ نامتقارن در حال تدریس دوره عالی جنگ ‌ 🔹سرلشکر شهید سلامی از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶، مؤسس و فرماندۀ دورۀ عالی جنگ در سپاه بود و با تأسیس این مرکز، گام بلندی در تقویت آموزش‌های راهبردی نظامی و شکل‌گیری دکترین نظامی در جمهوری اسلامی ایران برداشت. ‌ 🔹از جمله دانش‌آموختگان این دوره می‌توان از بزرگانی همچون شهید سپهبد پاسدار غلامعلی رشید، سرلشکر پاسدار سیّد یحیی رحیم‌صفوی و سردار محمّدباقر ذوالقدر را نام برد. ‌
21.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبر مهم و امیدوار کننده دکتر احمد عجم نماینده شاهرود، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس قسمت دوم کلیپ رو هم ببینید که صحبتهای یک ایرانی خارج نشین هست و طرح جدید کمیسیون امنیت ملی رو داره به خوبی توضیح میده
هدایت شده از مهندس امید رسا
✍️ کلید پیروزی و غلبه بر مشکلات: 🔹کشور و مردم و میهن ما، همواره مورد تهدید و هجمه و زیاده‌خواهی دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی بوده و هستند؛ و راه مقابله با آن و فائق آمدن بر مشکلات، شناخت و بهره کافی از داشته‌ها و نقاط قوّتی است که باید حفظ و تأیید و تقویت شوند، که مهمترین آنها عبارتند از: ایمان و باور دینی و ملّی، وحدت و انسجام و یکپارچگی. 🔹البته، تقویت قوای نظامی و پدافندی کشور، بسط و توسعه عدالت و خدمات عمومی، و همچنین صبر و تلاش، و مهرورزی و مدارای با یکدیگر، و رفتار مؤمنانه و خداپسندانه، و پرهیز از هرگونه ظلم و تعدّی و تبعیض و ترکِ فعل؛ که همه از لوازم ایمان و فرمانبرداری از خداوند، و موجب انسجام و تمایز و برتری جامعه مسلمانان و مؤمنان است، زمینه ساز فتح و پیروزی و نصرتِ الهی می باشد، که: وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزيزِ الْحَکيم!. امید رسا - ۱۶ تیر ۱۴۰۴
9.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻 🟡 | پیشمرگان مسلمان و بسیجیان کُرد با بالاترین روحیه در حال سازماندهی بیشتر در مناطق کردنشین برای مقابله با درگیری احتمالی با گروهک های تروریستی هستند. پاینده باد 🇮🇷 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_راهبردی_امت_مبعوث_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان ‌‌‌إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُواالصَّالِحَاتِ أُولَٰئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ قطعاً کسانی که ایمان آورده‌اند و کارهای نیک انجام داده‌اند، آنها همان بهترین مردم‌اند. (سوره ی مبارکه ی بینه آیه۷) امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام می فرمایند؛  امام، کلمهٔ خدا و حجّت خدا و وجهِ خداست… و خزانه‌دار وحی و نگهبان آن، و نشانهٔ ذکر و مفسّر آن، و معدنِ نزول (وحی) و نهایت آن است. پس آنان ستارگان آسمانی و نورهای بلند و درخشانی هستند که از خورشیدِ عصمتِ فاطمی در آسمان عظمتِ محمدی می‌تابند؛ و شاخه‌های نبوی‌اند که در درختستانِ احمدی روییده‌اند؛ و اسرار الهی‌اند که در پیکره‌های بشری به ودیعه نهاده شده‌اند؛ و نسل پاکیزه و عترتِ هاشمیِ هدایتگر و هدایت‌شده‌اند. آنان بهترین آفریدگان‌اند(أُولَٰئِكَ هُمْ خَيْرُ الْبَرِيَّةِ)؛ پس ایشان امامانِ پاک و عترتِ معصوم هستند.   بحارالأنوار، ج۲۵،ص ١٧۴ أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
چقدر احتمال دارد مجدداً جنگ آغاز شود؟ ⁉️ ✅بررسی سناریوهای احتمالی بین ایران و آمریکا و رژیم : ✔️ بعد از شروع محاصره دریایی توسط آمریکا و متعاقبا بسته شدن تنگه هرمز و نقض عهدهای آمریکا، این گزاره مطرح است که آیا آمریکا و رژیم صهیونیستی برای شروع دور جدیدی از حملات به ایران آماده می‌شوند؟ ✔️ در رابطه با وقوع یا عدم وقوع مجدد جنگ، سه سناریو قابل تصور است: الف) سناریوی خوش بینانه: در این سناریو مذاکرات فی مابین ایران و آمریکا در نهایت منتج به یک توافق می‌شود. از آنجایی‌که ترامپ به دنبال خروج آبرومندانه از جنگ است و به یک پیروزی برای افکار عمومی داخل آمریکا نیاز دارد، احتمال دارد توافق اولیه‌ای بین دو طرف شکل گیرد که براساس‌ این سناریو، برگزاری‌ مذاکرات مجدد در اسلام آباد و رسيدن به یک چارچوب کلی احتمال دارد. این احتمال ضعیف است. ب) سناریوی بدبینانه: براساس این سناریو، طرح مذاکره و آتش بس از سوی آمریکا، بازی فریب برای تهاجم مجدد و گسترده علیه ایران بوده است. جابجایی‌های لجستیکی و اضافه شدن جنگ افزارهای پشتیبانی آمریکا و خواسته‌های زیاده‌خواهانه در مذاکرات علی‌رغم پذیرش شروط ده‌گانه ایران برای مذاکره بعد از جنگ چهل روزه، میتواند نشان‌گر آن باشد که آمریکا خود را برای یک تهاجم گسترده مجدد علیه ایران آماده می‌کند. همزمان ایران نیز در حال تقویت نظامی خویش و رفع نقاط ضعف پدافندی خود بوده و مبادلات نظامی خود را با هم پیمانان گسترش داده است. باتوجه به احتمال بسته شدن باب المندب، هدف قرار گرفتن زیرساخت های حیاتی منطقه، تداوم جنگ فرسایشی و کارت های بازی متنوع ایران برای گسترش دامنه جنگ، این احتمال چندان قوی نیست. ج) سناریوی واقع بینانه: این سناریو مبتنی‌ بر ایجاد وضعيت نه جنگ و نه مذاکره است که ممکن است با تمدید آتش بس و نقض طرفینی در مقاطع گوناگون ادامه یابد. از آنجایی‌که ترامپ به دنبال خروج آبرومندانه از این جنگ است و از آنجایی‌که فضای بین دوطرف پرتنش است، گزینه مطلوب ترامپ برای ادامه فشار بر ایران، همین گزاره نه جنگ و نه مذاکره است. زیرا در صورت وقوع جنگ تمام عیار، ایران امتیازی به آمریکا نخواهد داد و مذاکرات نیز نشان داده که ایران امتیاز نمی‌دهد. در نتیجه ترامپ برای گرفتن امتیاز نیاز به وضعیت نه جنگ، نه مذاکره دارد. در این مرحله، جنگ نامتقارن میان طرفین از طریق وارد آوردن ضربات متعدد مانند هک، ترور، خرابکاری، شناسایی راهبردی، فشار اقتصادی و تقابل لفظی و جنگ دیپلماسی ادامه می یابد. در این سناریو از منظر منافع برای ایران، همچنان برگ برنده تنگه هرمز در دست ایران باقی مانده و تداوم حاکمیت بر تنگه هرمز، اقتصاد نفت دنیا و محصولات وابسته و همچنین صادرات راهبردی را برای آمریکا و هم پیمان ها با چالش جدی مواجه میسازد. وقوع این احتمال در کوتاه مدت به واقعیت نزدیک تر است. ✔️در نهایت، آینده‌ تقابل ایران و آمريکا یکی از این سناریوها خواهد بود و تحقق وقوع و تداوم هریک از آنها به روندهای بین بازیگران طرفین و کنش‌های بازیگران ثالث و کشورهای میانجی بستگی دارد. به نظر می‌رسد که در نهایت یک جنگ پرشدت اما کوتاه دامنه برای تعیین تکلیف معادله قدرت در این منطقه انجام شود. 🌷امام رهبر شهید مذاکره با آمریکا عاقلانه وشرافت مندانه نیست . آمریکا در فکر بلعیدن ایران است ....🌷
گراهام: باید اهرم فشار تنگه هرمز را از ایران بگیریم 🔹لیندسی گراهام، سناتور تندروی جمهوری‌خواه، به فایننشال تایمز گفت که دونالد ترامپ باید «کار را در ایران تمام کند» و اگر تهران به اقدامات «تحریک‌آمیز» ادامه داد، حملات نظامی را از سر بگیرد. 🔹گراهام گفت که آمریکا نیاز دارد که «تنگه (هرمز) را باز کند» تا بن‌بست را بشکند و این کار مستلزم اقدام نظامی سخت‌تری است. 🔹او در این مصاحبه‌ مدعی شد «ما توانایی افزایش تردد کشتی‌ها را داریم» و آمریکا باید هر ترکیبی از اقدامات لازم را برای آغاز تردد کشتی‌ها انجام دهد و اهرم (فشار) را از ایران بگیرد.
حذف اظهارنامۀ مالیاتی تا سقف ۷۰ میلیارد تومان رئیس سازمان امور مالیاتی: ▪️حد نصاب بهره‌مندی از تبصرۀ ماده ۱۰۰ در سال جدید به حدود ۷۰ میلیارد تومان افزایش یافت. ▪️در نتیجه، مؤدیانی که مجموع فروش آن‌ها در این سقف باشد، نیازی به ارائۀ اظهارنامه ندارند و می‌توانند از مزایای تبصره استفاده کنند.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🔴 نیوزمکس: احمد وحیدی باید ترور شود!! ‼️با پدیده‌ای عجیب روبرو هستیم. شب
تا زمانیکه مامنتظرتجاوزات تروریستهای صلیبی صهیونی باشیم همین وحشی گری باقی خواهد بود اگر دشمن را در غفلت کامل در ضربه اول گیج کنیم اینگونه گستاخی وحشیانه تروریستی نمی کنند/ ذره‌بین حقیقت
تبلیغات آمریکائیها بازی فریب وغفلت است و لذا لازم است مارگزیده ها از ریسمان سیاه وسفید بترسند تا گرفتار نیش مار نشوند، و این گزاره های غلط را که آمریکائیها انتشار می دهند، را ما نباید تکرار کنیم، علت گرانی نفت و فرآورده های نفتی بدلیل مدیریت ایران بر تنگه هرمز نیست بلکه گرانی نفت و فرآورده های نفتی ، جنگی است که تروریستهای آمریکائی به منطقه تحمیل کرده و مهمتر محاصره دزدان دریائی آمریکائی در آب‌های بین المللی منطقه است که امریکا برای باج خواهی ازکشورهای جهان است نه بسته بودن تنگه هرمز اگر تنگه هرمز بسته است چگونه دزدان دریائی آمریکا در آبراههای بین المللی از نفت کشهای عبوری باج خواهی می کند ؟!!!/ ذره‌بین حقیقت 🕸🕸🕷🥷🕸🕸👊👊👍😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
تبلیغات آمریکائیها بازی فریب وغفلت است و لذا لازم است مارگزیده ها از ریسمان سیاه وسفید بترسند تا گرف
سلام‌علیکم اصلا هم نه بازی است و تبلیغات روانی، اطلاع دقیق داریم که دشمن صهیونی روی طرح های تروریستی خود کار می‌کند، حاج آقا این حرفها که حدود نیم قرن در مبارزه استخوان خورد کرده اید، بعید است، دشمن را دست کم گرفتن اشتباه محض است، قبل وقوع جنگ تمام تروریستی۱۲ روزه و لشکر کشی بی سابقه به منطقه گفتیم دشمن در چه فکریه، تحلیلهای اطلاعاتی دادیم، قبل از ترور و شهادت رهبر عزیزمان گفتیم دشمن صهیونی در چه فکریه، تجزیه تحلیلهای اطلاعاتی دادیم الان هم می‌گوئیم و لحظه به لحظه تحرکات لجستیکی سنگین دشمن را به غرب آسيا و دریای عرب رصد میکنیم و می‌گوییم که از نوع سلاح های در حال بارگیری، اعزام و استقرار به منطقه کاملا مشهود است که جنگ چهارم نیز کاملا ماهیت تروریستی و نواخت ضربه سنگین دارد، موضوع فقط هم این نیست که چه موقع و چه کسی اول ماشه را مپچکاند، موضوع این است که دولتمردان خرفت ما در شعام انگشتمان را برای چکاندن ماشه در وقت اول کُند کرده اند، و کاملا در حالت گیجی بسر میبریم، والسلام و علی من التبع الهدا،