eitaa logo
کانون تفکر
1.1هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
427 ویدیو
142 فایل
کانال حاضر پیرامون مجموعه صوتهای تدریس دروس  فلسفه،عرفان،کلام،حدیث و... توسط حجت الاسلام والمسلمین استادمهدی منصوری زیده عزه می باشد. https://eitaa.com/joinchat/2673606670Ca1a62c4f26
مشاهده در ایتا
دانلود
98.9.12(ج۲۵)استدلال دوم بر سنخیت استاد عبودیت.mp3
10.06M
الحکمه الفصل الخامس:قاعده الواحد _دلیل دوم قاعده سنخیت ( کتاب هستی شناسی استاد عبودیت) جلسه بیست و پنجم
با سلام کانال "کفایه الاصول " در جهت بارگذاری صوت های تدریس کتاب کفایه الاصول توسط استاد معظم حجت الاسلام و المسلمین مهدی منصوری زیده عزه راه اندازی شده است. @k_osol
98.9.13(ج۷)جدل مادتا و صورتا مقدموبر برهان.mp3
9.44M
مقاله اولی جدل مادتا و صورتا بر برهان تقدیم دارد جلسه هفتم
98.9.13(13ج)جسم.mp3
8.29M
اثبات جسم بنابر قول به بدیهی بودن اثبات جسم بدیهی از راه حس یا عقل شهودی جلسه سیزدهم
98.9.3(ج۱۶).mp3
8.95M
علم و علم آموزی جلسه شانزهم
اعراض ذاتیه از دیدگاه علامه طباطبایی.docx
27.4K
متن جلسه ۲۷ نهایه المدخل ،عرض ذاتی
باسلام خدمت دوستان گرامی متن ذیل، خلاصه جلسات توسط حجت الاسلام استاد مهدی منصوری زیده عزه میباشد. 👇👇👇
خلاصه جلسه اول تفسیر المیزان، سوره حمد... موضوع: بررسی و جایگاه *بسم الله الرحمن الرحیم* اول هر سوره و بیان آن در زندگی... • بسم الله الرحمن الرحیم یک لفظ بدون واقعیت نیست، بلکه دارای معنا و حقیقتی است. • بسم الله الرحمن الرحیم خواصی دارد از جمله : نوعی حیات بخشی به کار است، هویت کاری که می خواهد انجام شود را تغییر می دهد ،نوعی جهت دهی به کار است ،کیفیت و کمیت کار را مشخص می کند و یک نوع مقدمه ی کار است . • با صدای بلند بسم الله الرحمن الرحیم گفتن نوعی بیمه شدن در کار و قول است. @kanoon_tafakor
98.9.17(ج۲۸)ولم یقع فی الاوهام.mp3
14.94M
شرح و تدریس حدیث اول باب دوم و لم یقع علیه فی الاوهام فتقدره شبحا ماثلا جلسه بیست و هشتم
98.9.17(ج۱۷).mp3
25.54M
علم و علم آموزی جلسه هفدهم
با سلام کانال "کفایه الاصول " در جهت بارگذاری صوت های تدریس کتاب کفایه الاصول توسط استاد معظم حجت الاسلام و المسلمین مهدی منصوری زیده عزه راه اندازی شده است. @k_osol
خلاصه جلسه دوم تفسیر المیزان سوره حمد... موضوع جلسه: تفسیر *بسم الله الرحمن الرحیم* و هماهنگی آن با نظام عالم .... • خداوند قرآن را با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز کرده است تا : -آنچه در کلامش هست مارک او را داشته باشد. -به بنده این ادب را بیاموزد که هر کاری( فعل و قول) را با نام خدا شروع کند. -آن کار برای رضای خدا باشد وهالک و باطل و ناقص نشود ، "کل شی ء هالک الا وجهه" یعنی به هر میزان که به باقی وصل شوید، بقا برایتان معنا دارد.بسم الله در تار و پود عمل اثر می گذارد و به سرانجامی که بایدبرسد آن را می رساند ، لذا باطل و هالک نمی شود. • سه جهت در بسم الله الرحمن الرحیم هست: ۱.مطابقت با نظام عالم دارد ، همانطور که کل نظام هستی از خدا شروع شده است ، انسان هم که می خواهد کاری را شروع کند باید از خدا شروع کند . ۲.جهت دهنده ی به قصد انسان است،جهت دهنده به کیفیت،کمیت،زمان و مکان عمل است . ۳.امداد ،دعا و مدد است . @kanoon_tafakor
98.9.18(ج۲۹)و لم یقع فی الاوهام.mp3
9.35M
شرح و تدریس حدیث اول باب دوم و لم یقع علیه فی الاوهام فتقدره شبحا ماثلا جلسه بیست و نهم
98.9.19(ج۱۴)اثبات جسم از راه نظری.mp3
5.92M
اثبات جسم بنابر قول به نظری بودن اثبات جسم جلسه چهاردهم
#شرح_تفسیر_المیزان_با_رویکرد_تربیتی 👇👇👇