eitaa logo
فلسفه زبان اسلامی
1.2هزار دنبال‌کننده
617 عکس
52 ویدیو
159 فایل
#فلسفه_زبان_متعارف #فلسفه_زبان_اسلامی #نظریه_فعل #Islamic_philosophy ارتباط با ادمین @projectsystem مجتبی رستمی کیا، دکتری مبانی نظری اسلام
مشاهده در ایتا
دانلود
علم از مسئله آغاز می شود 🔹" مسئله" در روش های مرسوم پژوهش به نوعی در دو حوزه رشته ای (دیسپلینی) و میان رشته ای (اینتر دیسپلینی) تقسیم می شود. اما آنچه که در به دنبال آن هستیم نوعی صورتبندی فرا رشته ای ( متادیسپلینی) است. 🔸تیم های حل مسئله در این رویداد در این سه روز تلاش کردند تا روی مسئله " کاهش امر به معروف و نهی از منکر در محیط های عمومی" تمرکز کنند و هر کدام بر اساس چرخه نیروپویایی، بوم شهودی و نظام مند خود را استخراج کنند. 🔸شگفت انگیزترین مرحله کار، تمرکز بر روی " کهن الگوها" بود که یک کار بسیار فنی و تحلیلی در صورتبندی مسئله است. از همه مسئولین محترم، اساتید داور و برگزار کنندگان و شرکت کنندگان سپاسگزارم. 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
📌 مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه برگزار می کند! ◽️فلسفه تحلیلی و علوم انسانی اسلامی ▫️استاد مجتبی رستمی کیا 🔸 برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام 💻 https://nsayeh.com/?p=6093 • • • ༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻ https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826bه
🔸 محفل فقاهت | نشست چهارم مناسبات متقابل زبان‌شناسی و اصول فقه چیست؟ با حضور استاد معزز حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا قائمی‌نیا @manaatt @hekmatebaleghe 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
زبان شناسی و علم اصول- استاد قائمی نیا.mp3
41.99M
مناسبات زبانشناسی با علم اصول 29آبان محفل فقاهت @hekmatebaleghe 🔸تفاوت میان زبان شناسی، معناشناسی و کاربرد شناسی در علم اصول فقه ▫️ذره گرایی زبان شناسی و وضع در علم اصول ▪️زبان شناسی فرهنگی و معناشناسی در تغییر جمع عرفی ▫️تاثیر جدی در موافقت معنایی 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
هوش مصنوعی قوی.mp3
28.69M
🔊 🔸 صوت کامل کرسی علمی- ترویجی نظریه اعتباریات و هوش مصنوعی قوی 🆔 @iictchannel ▫️هوش یعنی توانایی حل مسئله و تکثیر نمادها و حقیقت اش همین است بنابراین روزی خواهد رسید که هوش مصنوعی آگاهی خواهد داشت، آیا ماشین می تواند هوش داشته باشد؟ آیا می تواند فکر کند؟ ▫️هوش مصنوعی قوی یعنی هوش به مرحله آگاهی رسیده است ▫️در بین فلاسفه ذهن و بین متفکران دینی انتقادات جدی دارد و می خواهد انسان شناسی جدیدی را ترویج کند، اگر ماشین هوش قوی داشته باشد اشرفیت انسان زیر سوال می رود ▫️اعتباریات در سه سطح مطرح شده است: _ برخی از معرفت شناسی جدید است، ادراکات بر می گردد به چارچوب های انسانی و زیر بنای فرهنگ است ( اصول فلسفه و روش رئالیسم) _ هستی شناسی اعتباریات _ لایه های فلسفه دینی ( رساله الولایه) ▫️بحث در لایه معرفت شناختی است ▫️حیث التفاتی انسان به اشیاء دو جور می تواند باشد: التفات حقیقی، یا التفات در " حد چیزی را به چیزی دادن" است. اعتبار در این معنا کاملا شناختی است. تحلیل شناختی است. ▫️حیث التفاتی در حیث ادراکات حقیقی معمولا مطرح است، در اعتباریات به سمت دو چیز معطوف می شوید. ▫️ماشین حیث التفاتی طولی ندارد که مالکیت را درک کند و فقط با دستور من کار می کند. طوری برنامه ریزی شده است که اینطوری کار می کند. آیا ماشین می تواند اعتبار کند؟ یا حیث التفاتی طولی می بیند؟ ▫️علامه طباطبایی در حیث التفاتی ذهنی این را معنا می کند، اما حیث التفاتی را می توان به وجود انسان تحویل برد. نحوه در " عالم بودن" را مشخص می کند. 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
مشاهده فایل کامل نشست ارائه و بررسی کتاب الهیات سایبر 👇 https://www.aparat.com/v/yozYw دکتر قائمی نیا در این فایل به این سوالات پاسخ می دهند: ◽️مواجهه خود شما با فضای سایبر چگونه بوده است؟ وجودی یا متافیزیک ◽️شما در کتاب این مدعا را داشتید که انسان مجازی در ایران ساخته شده و به نحوی در دوره کرونا در جهان توسعه پیدا کرده است این مدعا مستلزم ادله و شواهد بسیاری است. ◽️از ظرفیت های فلسفه اسلامی، فلسفه قاره ای و فلسفه تحلیلی استفاده می کنم چگونه با توجه به اختلاف مبانی از این ها بهره برده اید؟ و آیا گزینش امکان دارد؟ ◽️رتروفیوچریزم ( گمانه زنی نسبت به آینده) یک مسئله ای است که تصورشون نسبت به آینده چه بوده است؟ آنچه ما تصور کنیم خیلی وابسته است به برخی از تغییرات کوچکی که در حوزه تکنولوژی رخ می دهد. فلسفه تکنولوژی، آینده پژوهی، مورد سوم از همه دقیق تر و همه جوانب رو دیدند نویسندگان ادبیات علمی تحیلی و گمانه زنی اند، تجربیات سریالی لنگ از جمله داستان هایی است که داستان قبل از اختراع اینترنت و رایانه های شخصی است. چیزی به اسم ناوی به وجود آمده است. ◽️در فضای سایبر معرفت به دیتا کاسته شده است نه اطلاعات، ما چیزی به نام اطلاعات نداریم. 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پدرخوانده هوش مصنوعی: نمی‌دانیم هوش مصنوعی دقیقا چگونه کار می‌کند ‌ 🔹جفری هینتون، پدرخوانده هوش مصنوعی که چند وقت پیش از گوگل استعفا کرد و تا به امروز بارها در مورد خطرات هوش مصنوعی صحبت کرده، حالا در مصاحبه‌ای با شبکه CBS گفته است که ما به‌طور دقیق نمی‌دانیم هوش مصنوعی چگونه کار می‌کند. خبـــرهای فـــوࢪی‌ مهم⇩⇩ ☑️ @Akhbar_Fori 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
هدایت شده از Dr rostamikia
پیوست جلسه یازدهم موافقت معنایی دکتر رستمی کیا گشتار در ترکیب افرادی: گشتار در اضافه گشتار در مصدر عامل گشتار در مصدر مؤول گشتار در توابع ( نعت، توکید معنا، عطف بیان و نسق، بدل)
هدایت شده از Dr rostamikia
movafaqat11.mp3
6.33M
جلسه یازدهم موافقت معنایی دکتر رستمی کیا گشتار در ترکیب افرادی: گشتار در اضافه گشتار در مصدر عامل گشتار در مصدر مؤول گشتار در توابع ( نعت، توکید معنا، عطف بیان و نسق، بدل)
📌افشاگری نیویورک‌تایمز/ مرگ و زندگی آدم‌ها در اختیار هوش مصنوعی! ایالات‌متحده و چین قصد دارند به هوش مصنوعی‌ها استقلال تصمیم‌گیری برای کشتن اهداف انسانی بدهند. منتقدان می‌گویند استفاده از به‌اصطلاح «ربات‌های قاتل» یک پیشرفت نگران‌کننده را نشان می‌دهد. چنین رویکردی در میدان نبرد، مرگ‌وزندگی انسان‌ها را کاملاً در اختیار هوش مصنوعی می‌گذارد. وستانیوز https://eitaa.com/westanews 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
1402-09-02 فقه هوش مصنوعی-8.mp3
22.58M
جلسه هشتم •••••••••••••••••••••••••••••••••••••• ▪️قصد و فهم و آگاهی و جایگاه آن در فقه ▪️رفتار هوشمندانه انتظار ماست از هوش مصنوعی ضعیف ▪️هوش برخوردار از آگاهی را تقسیم کردیم به هوش پایه محور و هوش اشراق محور ▪️ارواح خمسه ( روح البدن ، روح الحیاة و روح المَدْرَجْ سه عنوان برای یک روح ؛ هوش پایه محور) ▪️هوش اشراق از بیرون وارد بر هوش پایه محور میشود ▪️شرط برقرار شدن نسبت بین دو کمیت ، متجانس بودن دو کمیت است ▪️کمیت‌های متجانس به دو شکل است؛ متشارک و متباین ▪️دو مرحله مهم : کندن طبیعت از دل فرد ، کندن طبیعت از دل تاریخ و بشر ▪️غیاث الدین جمشید کاشانی در رساله محیطیه خودش، اولین نفری است که عدد پی را بصورت فرمول در آورده است ، ارشمیدس عدد پی را با رسم شکل بدست آورده بود ▪️عدد پی، بینِ ۳/۱۴ و ۳/۱۵ قرار دارد ▪️عدد پی معین رسم ناپذیر است ▪️برای فهم هوش پایه محور ، فهم صوری سازی و معنا شناسی ( سمانتیک ) خیلی مهم است ▪️هوش پایه محور چهار بعدی است •••••••••••••••••••••••••••••• @hoomas 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
صد رحمت بر مخالفین و متنفرین از فلسفه ای که با مخالفت خود باب جدیدی از گفتگوی فلسفی پیش کشیدند ( غزالی، ملا امین استرآبادی، فیض) و به صرف تنفر و ایهام و گمراهی اهل فلسفه اکتفاء نکردند. چقدر ناامید کننده هست برخی از مصاحبه ها! پر از سردرگمی و نداشتن نقشه راه! پر از متن خوانی های انبوه بدون فایده! 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
فلسفه زبان اسلامی
صد رحمت بر مخالفین و متنفرین از فلسفه ای که با مخالفت خود باب جدیدی از گفتگوی فلسفی پیش کشیدند ( غزا
سلام امروز صبح، با استاد حشمت‌پور، بعد درس اسفار، در مدرسه خان، راجع به این مصاحبه، حدود نیم ساعت صحبت کردیم. انصافاً برداشت شما نسبت به این موضوع، کمی تند است. وقتی با افراد از نزدیک و حضوری صحبت می‌کنیم، بسیاری از زوایای مخفی، آشکار می‌شود. 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
واقعا مصاحبه عجیبی است! سخنان استاد حشمت پور مملو از سخنان احساسی است که نشان میدهد این راه طولانی را با بصیرت کامل طی نکرده اند و هدف مشخصی در تحصیل و تدریس خود نداشتند! در همین مصاحبه نیز چند جا تغییر موضع میدهند و سخن قبلی خود در همین مصاحبه را نقض میکنند! البته روشن است که مقصودشان از "تنفر از فلسفه"تنفر ذاتی و بطلان مطالب فلسفی نیست بلکه بخاطر طولانی شدن زمان پرداختن به مقدمه و کم وقت گذاشتن به ذی المقدمه است. البته به نظر حقیر و بلکه به نظر بزرگانی چون علامه حسن زاده آملی و علامه قزوینی و... حکمت متعالیه و عرفان و علوم عقلی نه تنها مقدمه نیستند بلکه لب اللباب ذی المقدمه و تفسیر عمیق و انفسی آیات و روایات هستند. 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
وقتی آدم حسابی‌ای مثل استاد حشمت‌پور دچار بحران روحی و معنا می‌شود، دیگر از من چه انتظاری است؟ یگانه استاد شفا در حوزه و مدرس مبرز متون پیچیده فلسفی، متنفر از فلسفه شده و به مسیر پیشینش بدبین شده و روح و توان کارش را از دست داده... سبحان‌الله. من از بیرون فکر می‌کنم کسی مثل استاد حشمت‌پور دقیقا در یک نقطه ویژه مشغول به کار حسابی است، ولی او خودش را بی‌معنا می‌بیند. چقدر آدم و زندگی پیچیده است. چقدر کار خدا سخت است. چقدر خدا بزرگ است. چقدر ما کوچک و ضعیف هستیم. iqna.ir/fa/amp/news/4183268 @aliebrahimpour_ir 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ظرفیت‌های حکمت اسلامی در مرزبانی از اندیشه اسلامی فلسفه اسلامی به مثابه سیاست‌گذار آموزش‌عالی فلسفه اسلامی تأثیر بسیار زیادی بر نهاد دانش اسلامی به‌جای گذاشته‌است. یکی از مهم‌ترین اضلاع این توجه تکیه فلسفه اسلامی بر ترویج نگاه کل‌نگر است. نگاه کل‎نگری که در ضمن تکیه‌بر نقاط قوت و انسانی فلسفه اسلامی، ارتباط منظم و سیستماتیکی میان انسان، خدا و طبیعت برقرار می‌کند و به‌نوعی هستی‌شناسی دانش را دچار توسعه و بسط می‌کند. دانش‌های اسلامی از رهاورد ارتباط دوگانه «عبد_مولی» به روابط سه گانه هستی‌شناسی «انسان، خدا، طبیعت» سوق پیدا می‌کند و با تغییر این زیرساخت استعاری در فضای هستی‌شناسی، کلیت دانش‌های اسلامی تغییر پیدا کرده و راه برای علوم طبیعی، ریاضی، نجوم، موسیقی، هیئت، تدبیر منزل، سیاست مدن و... در حکمت اسلامی باز می‌شود. این مسئله در سیر زمان حتی ارتباط مسلمانان با محیط زیست و بهره گیری از هوش عاطفی و معنوی در شکل گیری جامعه تراز اسلامی را فراهم کرده است. یعنی در ضمن حفظ محیط داخلی فلسفه و بهره گیری از ظرفیت کل نگری و هستی‌شناسی متفاوت، اثرگذاری خود به لایه بیرونی فلسفه اسلامی همچون جامعه را رقم زده‌است. مشروح مصاحبه 👇 B2n.ir/p27664 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
💢 تنویر و تکمله؛ دربارهٔ مصاحبهٔ اخیرا استاد حشمت‌پور ✔️ اخیرا مصاحبه‌ای از استاد محمدحسین حشمت‌پور با یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد که در فجازی هیاهوی زیادی ایجاد کرد (این مصاحبه در دو بخش تنظیم شده و فعلا بخش اول آن منتشر شده است). برخی از شاگردان و مریدان استاد، آن خبرگزاری را به شیطنت یا تقطیع متهم کردند و عده‌ای از فلسفه‌پژوهان، پاره‌ای از سخنان استاد را فلسفه‌ستیزی یا رویگردانی ایشان از فلسفه استنباط کردند. این‌بنده - امین صیدی؛ از شاگردان استاد - ساعاتی قبل، به تفصیل با ایشان سخن گفته و در مورد ابهامات آن مصاحبه، پرسش‌هایی را با حضرت‌شان در میان گذاشته‌ام. عین آن پرسش‌وپاسخ‌ها را که ضبط و پیاده کرده‌ام، در اینجا می‌آورم. در نهایت دقت و امانت‌داری سخنان استاد را نقل کرده‌ و تنها شکل گفتاری را به نوشتاری تبدیل کرده‌‌ام. از پرسش‌گر (امین صیدی) با عنوان «امین» و از استاد حشمت‌پور با عنوان «استاد» یاد کرده‌ام: امین: آیا می‌دانستید که در موقعیت مصاحبه قرار دارید یا نه؟ استاد: وقتی جلسه شروع شد، من اصلا در ذهنم این نبود که قرار است چاپ شود. فکر می‌کردم در یک جلسهٔ خصوصی دارم صحبت می‌کنم و چیزهایی گفتم که نباید می‌گفتم. امین: متنی که منتشر شده را پیش از انتشار به شما داده‌اند که بخوانید؟ استاد: نخیر؛ اما مطالب، همان مطالبی است که من گفته‌ام و آن‌ها چیزی از نزد خود، اضافه نکرده‌اند؛ اما تصور من این بود که در جمعی خصوصی صحبت می‌کنم و مطالب بین خودمان است. امین: یعنی می‌دانستید که ضبط می‌شود؟ استاد: بله؛ اسمش مصاحبه بود و طبعا باید چاپ می‌شد اما در ذهن من این نبود که چاپ خواهد شد. امین: آن مطلبی که گویا در حالتی بین شوخی و جدی دربارهٔ ابن‌سینا طرح فرمودید را هم گفته بودید؟ استاد: بله؛ اما من کجا ابن‌سینا؟! من هیچ‌وقت به ابن‌سینا توهین نمی‌کنم. ممکن است با برخی عباراتش مشکل داشته باشم؛ چون عباراتش سنگین است؛ اما هرگز به خودش توهین نمی‌کنم. در این مصاحبه هم در مجموع از فلسفه تعریف کرده‌ام؛ حتی گفته‌ام برخی عبارت‌های ابن‌سینا در حد معجزه است؛ خیلی عبارت‌های عجیب‌وغریبی دارد؛ عبارت‌هایش فوق‌العاده است. امین: آیا مراد شما از این سخنان این بود که فلسفه، مهملات است و‌ خواندنش مفید نیست؟ استاد: از همان اول، علاقهٔ من به تفسیر و حدیث بود و فلسفه را از باب مقدمه برای فهم آنها تدریس می‌کردم. نمی‌گویم از فلسفه متنفرم؛ بلکه می‌گویم به آن علاقه‌ای ندارم. امین: من خاطرم هست که شما بارها از فلسفه دفاع کرده بودید و در همین مصاحبه هم اشاره فرموده بودید به این که بسیاری از سخنان فیلسوفان درست و دقیق است استاد: من همین الان هم مشغول تدریس فلسفه هستم و یک فن از منطق شفا - که قیاس است - را درحال حاضر تدریس می‌کنم. اگر نفرت داشتم که نمی‌گفتم. [در آن مصاحبه] نفرت که گفتم یعنی دل‌خوشی چندانی ندارم. وقت زیادی صرف می‌کنم ولی استفادهٔ چندانی نمی‌برم؛ چون مطالب یادم می‌رود و الا شاید اگر این درس‌ها بماند برای دیگران هم استفاده داشته باشد. امین: در حال حاضر اگر کسی، در مقام مشورت، نزد شما بیاید و بگوید که فلسفه بخوانم یا نه؟ شما منعش می‌کنید و پیشنهاد می‌کنید که نخواند؟ استاد: نه، می‌گویم بخوان؛ ولی به عنوان مقدمه. من فلسفه را رد نمی‌کنم. خیلی از روایات ما را بر اساس فلسفه خواهی فهمید.‌ هنوز هم این اعتقاد را دارم، از قبل هم این اعتقاد را داشتم. می‌خواستم خودم که مدتی به مقدمه پرداخته بودم، دیگر برسم به ذی‌المقدمه؛ اما الان تصمیم گرفتم که ان‌شاءالله به سمت ذی‌المقدمه بیایم. [در پایان] این را هم اضافه کنید که این حرفی که من زدم بخاطر عبارت‌های ابن‌سینا زده بودم و الا اگر عبارت‌هایش راحت بود من این حرف را نمی‌زدم، حتی در مجالس خصوصی. به کانال «بیت‌الحکمه» بپیوندید. 👇 https://t.me/joinchat/Tci4IQuau99W6BZT 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
رضا داوری اردکانی، فیلسوف ایرانی، یاداشتی مفصل در مجله سیاست‌نامه درباره‌ی تجربه‌ی شخصی‌اش از شصت سال زندگی با فلسفه نوشته‌است که متن کامل آن را در ادامه بخوانید. 👇 B2n.ir/a35618 ⬅️ کشور « برنامه علم » ندارد، علم را با خشت زنی اشتباه گرفته اند. 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
فلسفه زبان اسلامی
رضا داوری اردکانی، فیلسوف ایرانی، یاداشتی مفصل در مجله سیاست‌نامه درباره‌ی تجربه‌ی شخصی‌اش از شصت سا
مجله سیاست‌نامه در شمارۀ اخیر خود تصویری از رضا داوری اردکانی را روی جلد برده و با تیتر «فیلسوف ِ بازنده» به استقبال نود سالگی این متفکر معاصر رفته است. داوری اردکانی در واکنش به این مجله با اشاره دو نوع شکست بیرونی و شکست درونی، نوشت: «من در درون شکست نخورده‌ام، زیرا تعلقم به تفکر را حفظ کرده‌ام.» او در ادامه این متن صراحتاً اعلام می‌کند که متن منتشر شده در مجلۀ سیاست‌نامه یادداشت‌های تنهایی او بوده که آن را برای چاپ و انتشار ننوشته است! 👈 فلسفه زبان اسلامی در ایتا 🆔@projectsystem 🌐@kiamojtabaphd
هدایت شده از فکرت
| فلسفه اسلامی به مثابه سیاست‌گذار آموزش‌عالی 👤دکتر مجتبی رستمی کیا، پژوهشگر حوزه فلسفه فلسفه اسلامی تأثیر بسیار زیادی بر نهاد دانش اسلامی به‌جای گذاشته‌است. یکی از مهم‌ترین اضلاع این توجه تکیه فلسفه اسلامی بر ترویج نگاه کل‌نگر است. نگاه کل‎نگری که در ضمن تکیه‌بر نقاط قوت و انسانی فلسفه اسلامی، ارتباط منظم و سیستماتیکی میان انسان، خدا و طبیعت برقرار می‌کند و به‌نوعی هستی‌شناسی دانش را دچار توسعه و بسط می‌کند. دانش‌های اسلامی از رهاورد ارتباط دوگانه «عبد_مولی» به روابط سه گانه هستی‌شناسی «انسان، خدا، طبیعت» سوق پیدا می‌کند و با تغییر این زیرساخت استعاری در فضای هستی‌شناسی، کلیت دانش‌های اسلامی تغییر پیدا کرده و راه برای علوم طبیعی، ریاضی، نجوم، موسیقی، هیئت، تدبیر منزل، سیاست مدن و... در حکمت اسلامی باز می‌شود. این مسئله در سیر زمان حتی ارتباط مسلمانان با محیط زیست و بهره گیری از هوش عاطفی و معنوی در شکل گیری جامعه تراز اسلامی را فراهم کرده است. یعنی در ضمن حفظ محیط داخلی فلسفه و بهره گیری از ظرفیت کل نگری و هستی‌شناسی متفاوت، اثرگذاری خود به لایه بیرونی فلسفه اسلامی همچون جامعه را رقم زده‌است. مشروح مصاحبه اینجا را لینک کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه| فکرت |مدرسه فکرت | رادیو فکرت