Channel.11.15.m4a
5.82M
هشدار پایگاه آمریکایی : ارتش سایه های ایران بر روی نبرد علیه ماهواره ها متمرکز شده است...
یک پایگاه آمریکایی در گزارشی به توان نظامی ایران در حوزه جنگ های الکترونیک و چگونگی فرود آوردن پهپاد آر کیو صد و هفتاد توسط ایرانی ها پرداخته و هشدار داده که ایران بر نبرد علیه ماهواره ها نیز متمرکز شده است...
#آقای_تحلیلگر را در شبکه های اجتماعی در این آدرس ها دنبال کنید
تلگرام (http://t.me/mrtahlilgar)| اینستاگرام (http://instagram.com/mr_tahlilgar3) | توئیتر (http://twitter.com/mr_tahlilgar_) | ایتا (http://eitaa.com/mrtahlilgar1) | یوتیوب (https://www.youtube.com/c/mrtahlilgar1) | آپارات (https://www.aparat.com/mrtahlilgar)
هدایت شده از جارچی 🇮🇷
سرلشکر سلامی: آثار خطرناک تحریمها را خنثی کردهایم
فرمانده کل سپاه:
🔹دشمن میخواهد مسلمانان با مدل اقتصادی او زندگی کنند و در رشد علمی آن قدر که آنان میخواهند به پیش بروند.
🔹تحریم اقتصادی یک طراحی قدرتمند جهانی بود که من به جرات میگویم هیچ کشوری و حتی خود آمریکا قادر نیست در برابر این نوع تحریم دوام بیاورد.
🔹امروز از مخاطرات تحریم عبور کردهایم و اثرات آن را کاهش دادهایم اما هنوز برخی مشکلات پا برجاست ولی از گردنههای سخت آن عبور کردهایم.
@jaarchi
هدایت شده از روشنگری
9.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👏ما میتوانیم .. (۷)
در گزارشهای بین المللی:
❌ ایران در میان ۱۱ کشور دارای فناوری پرتاب ماهواره به صورت بومی و جز ۶ کشوری که موجود زنده به فضا فرستاده است..
❌ ایران چهاردهمین کشور جهان دارای فناوری هستهای
❌ ایران رتبه دوم دانش سلول های بنیادی
...
#ایران_۲۰
🆘 @Roshangari_ir
هدایت شده از روشنگری
10.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👏ما میتوانیم .. (۸)
برطبق گزارشهای بین المللی:
❌ ایران هجدهمین کشور جهان در زمینه تولید ناخالص ملی
#ایران_۲۰
🆘 @Roshangari_ir
⭕️ چگونه اصلاحات بنسلمانی موجب سقوط آلسعود میشود؟
🔹باتوجه به انتشار خبری مبنی بر حذف جمله توحید در پرچم سعودی باید این سوال را از خود بپرسیم که اصلاحات بنسلمان تا کجا جواب میدهد؟
🔹 طبق تجربههای قبل، پشت بند اصلاحات اساسی در یک کشور سرنگونی بود... زیرا طی این اصلاحات، ممکن است هواداران حکومت فعلی به منتقد تبدیل شوند درحالی که هیچ چیز جز سرنگونی نظام برای مخالفینش خوش نیست.
🔹 به طور ساده درصد مخالفینی که در عربستان بعد از اصلاحات بنسلمانی به موافق حکومت تبدیل میشوند بسیار پایین است (اکثر ایشان خواهان عزل خاندان آلسعود هستند نه برخی اصلاحات) درحالی که موافقین حکومت بعد از این اصلاحات کمکم نسبت به دولت وقت حالت فکری تهاجمی خواهند گرفت تا سعودی را به حکومتی بدون پشتوانه مردمی تبدیل کنند.
🔹 و همانطور که میدانید حکومتی بدون پشتوانه مردمی دیر یا زود محکوم به سقوط است.
✍️محمد مهدی بابایی
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh2 🔜 #پدرفتنه
هدایتگر نور.mp3
7.57M
#تلنگری
#استاد_شجاعی 🎤
#دکتر_رفیعی
✍ از ویژگیهای خاصِ دورانِ امام هادی علیهالسلام، آماده کردنِ مردم، با شیبی ملایم، برای دورانِ غیبت امام دوازدهم است!
این استراتژی کاملاً مهندسی شده، به تربیت کسانی انجامید، که سِیرِ تاریخ را در زمان غیبتِ معصوم، بسمت تمدن نوین الهی، بسیار مخفی و آرام، هدایت نموده است!
💥 تا اینکه رسید به ....؟.....
※ ویژه شهادت امام هادی علیهالسلام
@Ostad_Shojae
🔴 آیت الله بهجت دست روي زانوي او گذاشت و پرسیدند: جوان شغل شما چيست؟
گفت: طلبه هستم.
🔷آیت الله بهجت فرمود: بايد به سپاه ملحق بشوي و لباس سبز مقدس سپاه را بپوشي. ️
دوباره آیت الله پرسیدند: اسم شما چیست؟
گفت: فرهاد
🔶#آیت_الله_بهجت فرمود:
حتماً اسمت را عوض كن.
اسمتان را يا عبدالصالح يا عبدالمهدي بگذاريد. شما در شب امامت امام زمان (عج) به شهادت خواهيد رسيد.
🔷شما يكي از سربازان #امام_زمان (عج) هستيد و هنگام ظهور امام زمان(عج) با ايشان رجوع می کنید.
#شهیدعبدالمهدی_کاظمی؛ شهیدی که طبق تعبیر آیت الله بهجت برای خوابی که دیده بود، در شب امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در 29 آذر ماه 1394 درسوریه به #شهادت رسید.
➖ ➖ ➖ ➖ ➖ ➖
⏰ @shomareshmakooszohor
منظور از نشانه هاى ظهورچیست⁉️🔻
قسمت (دوم) 2️⃣
♦️ مردم از کجا و چگونه مهدى موعود را بشناسند و بر چه اساس و با چه وسیله اى مدعیان دروغین را از مهدى حقیقى بازشناسند❓
🔷 چه بسا افرادى به انگیزه هاى مادى و دست یافتن به حکومت و قدرت به دروغ به چنین ادعایى دست زنند چنانکه در طول دوره هزار و چند صدساله غیبت بارها چنین مدعیانى پیدا شده اند.
🔶 از این گذشته مردمى که بى صبرانه در انتظار ظهور قائم(عج) و نجات بشر از ظلم و ستم به سر مى برند وظیفه دارند خود را براى یارى آن حضرت آماده سازند از کجا بفهمند که زمان موعود نزدیک شده و هنگام ظهور فرا رسیده است؟
🔷 آیا این انقلاب بزرگ ناگهانى و بدون مقدمه خواهد بود یا با حوادث و جریانهایى کم کم زمینه آن فراهم مى گردد براى آن که مسلمانان پاسخ روشنى از این پرسشها داشته باشند و مهدى موعود(عج) را به درستى بشناسند لازم بود:
🔶 خصوصیات وى بستر زمانى ظهور چگونگى قیام مخالفان یاران رخدادهایى که پیش و یا در آستانه ظهور رخ مى دهد میزان ارتباط آنها موضع گیرى مردم در برابر آنها و… به درستى روشن گردد تا مردم با بیدارى و هوشیارى کامل منتظر قیام مهدى(عج) بمانند و یاران و دشمنان وى را به خوبى بشناسند و فریب مدعیان دروغین را نخورند.
🔻منظور از نشانه هاى ظهورچیست⁉️
🔷 آن دسته از رخدادها که براساس پیش بینى معصومان(ع) پیش و یا در آستانه ظهور حضرت مهدى(ع) پدید خواهند آمد نشانه هاى ظهورند. تحقق هر یک از این نشانه ها نویدى از نزدیک تر شدن ظهور قائم(ع) است به گونه اى که با تحقق مجموعه رخدادهاى پیشگویى شده و به دنبال آخرین نشانه ظهور حضرت مهدى(عج) قیام خواهد کرد.
🔶 پس پدیدار شدن یک و یا چند نشانه از مجموعه نشانه هاى ظهور چیزى جز نزدیک تر شدن زمان ظهور را نمى رساند. البته بسیارى از حوادث و تحولاتى را که امامان(ع) وقوع آنها را در دوران غیبت کبرى پیش بینى کرده اند یا شمارى از آنها را به عنوان نشانه ظهور معرفى کرده اند به وقوع پیوسته اند.
🔷 مثلاً در روایات از اختلاف در میان امت اسلام، انحراف بنى عباس و از هم گسستن حکومت آنان، جنگهاى صلیبى، فتح قسطنطنیه به دست مسلمانان، درآمدن پرچمهاى سیاه از ناحیه خراسان، خروج مغربى در مصر و تشکیل دولت فاطمیان، وارد شدن ترکها در منطقه جزیره واقع در بین النهرین و عراق امروزى، وارد شدن رومیان در منطقه رمله و شام، رها شدن کشورهاى عرب از قید استعمار، بالا آمدن آب دجله و سرازیر شدن آن به کوچه هاى کوفه، بسته شدن پل بر روى دجله بین بغداد و کرخ، اختلاف بین شرق و غرب و جنگ و خون ریزى فراوان بین آنان و… خبر داده شده که ظاهراً همه یا بسیارى از آنها تا به کنون رخ داده اند. امّا باید توجه داشت که:
🔶 اوّلاً معلوم نیست که مراد از این حوادث همان حوادثى باشد که در روایات آمده است.
🔷 ثانیاً پیش بینى چنین امورى به معناى آن نیست که اینها نشانه حتمى ظهورند بلکه همه و یا بسیارى از آنها صرفاً رخدادهایى هستند که امامان(ع) از وقوع آنها در آینده خبر داده اند.
🔶 ثالثاً بر فرض در روایات از برخى از اینها به عنوان نشانه ظهور یاد شده باشد از کجا معلوم که منظور ظهور حضرت مهدى(ع) باشد❓
🔻منظور از قائم چیست ❓
🔷 پیش گوییهاى معصومان(ع) در مورد رخدادهاى دوران حکومتهاى بنى امیّه و بنى عباس و چگونگى فروپاشى آنها و حرکتهایى که علیه آنها شکل مى گیرد و… گرچه گاه به عنوان نشانه هاى ظهور بیان شده ولى الزاماً منظور از ظهور ظهور حضرت مهدى(ع) نیست بلکه نشانه ظهور فرج و گشایش در کار شیعه و زندگى آنان است چنانکه تعبیر (قائم) در همه جا به معناى قیام حضرت مهدى(عج) نیست بلکه در شرایط اختناق و دیکتاتورى خشن بنى امیه و بن عباس و چیرگى افرادى که از سر عناد با اولاد پیامبر(ص) از هیچ شکنجه اى کوتاهى نمى کردند مجالى براى ائمه(ع) و شیعیان آنان نبود که به وظایف خویش در جهت احیاى اسلام و مسلمانان اقدام کنند.
🔶 در این شرایط ایجاد رخنه و اختلاف بین آنان و شکل گیرى حرکتها علیه آنها و در نتیجه ضعف یا فروپاشى آنان به منزله گشایشى بود که براى شیعیان پیش مى آمد تا براى مدتى گرچه اندک آسوده شوند و از فشارها و زندانها و تعقیبها در امان بمانند. امامان(ع) نیز این فرصت را مى یافتند تا به سازماندهى شیعیان و احیاى فرهنگ و میراث اهل بیت بپردازند.
♦️ یادآورى: در دوران سیاه حاکمیت بنى امیه و بنى عباس دهها قیام و انقلاب کوچک و بزرگ توسط شیعیان و طرفداران اهل بیت وبیشتر علویان علیه آنان به وقوع پیوست که برخى از آنها همچون قیام زید بن على به گونه اى مورد تأیید امامان(ع) واقع شد.
#منتظران_ظهور
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
🔻🔻
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد....🔻🔻
منظور از نشانه هاى ظهورچیست⁉️
قسمت (سوم) 3️⃣
♦️ از روایات استفاده مى شود که تعبیر (قائمنا) بر برخى از این قیامها و یا حرکتهایى که خود ائمه(ع) زمینه آن را فراهم مى ساخته اند اطلاق شده است و از پیش گویى این گونه حوادث به عنوان (علامات فرج) یاد شده است.
🔷 بر این اساس منظور از (قائم) در بسیارى از این روایات ظاهراً مهدى موعود(عج) نیست بلکه مراد قیام کننده بحق است.
🔶 ثقة الاسلام کلینى در کافى بابى را گشوده با این عنوان: (فى انّ الائمّة(ع) کلهم قائمون بأمر اللّه) که بیانگر آن است که لفظ (قائم) مخصوص و منحصر به امام زمان(ع) نیست.
🔷 امام صادق(ع) در تفسیر آیه (یوم ندعوا کل اناس بامامهم)18 مى فرماید: (امامهم الذى بین اظهرهم و هو قائم اهل زمانه) پیشواى آنان که در پیشاپیش آنان حرکت مى کند و او قیام کننده اهل زمان خود است.
🔶 یا مى فرماید: (کلّنا قائم بأمر الله واحد بعد واحد حتى یجیئى صاحب السیف فاذا جاء صاحب السیف جاء بأمر غیر الذى کان.) همه ما یکى پس از دیگرى قیام کننده به حکم خداییم تا وقتى که صاحب شمشیر بیاید. پس آن گاه که صاحب شمشیر آمد با حکمى غیر از آنچه بوده بیاید.
🔷 از تعبیرهاى (هو قائم اهل زمانه) (کلّنا قائم بأمر الله) و… در این روایات استفاده مى شود که لفظ (قائم) لزوماً ویژه حضرت مهدى(عج) نیست و شامل هر قیام کننده اى مى شود; هر کس که انقلاب کند و مردم را به قیام علیه ظلم و بیداد فرا خواند (قائم) است.
🔶 از برخى روایات نیز استفاده مى شود که بسیارى از امامان(ع) خود در صدد قیام بوده اند و به تدارک مقدمات حرکت و تهیه لوازم آن مى پرداخته اند.
امام صادق(ع) به مؤمن طاق مى فرماید: (فو اللّه لقد قرب هذا الأمر ثلاث مرّات فأذعتموه فأخّره اللّه.) به خدا سوگند! این امر [قیام] سه مرتبه نزدیک بود آغاز گردد و شما آن را تباه ساختید. پس خداوند آن را به تأخیر انداخت.
🔷 ظاهراً منظور از جمله (هذا الأمر) قیام علیه حاکمان بنى امیه و یا بنى عباس است که شرایط آن فراهم مى شد ولى سستى اصحاب و عدم رازدارى آنان و یا بروز مشکلات دیگر سبب به تأخیر افتادن آن شد.
🔶 یا امیرالمؤمنین(ع) در خطبه اى حوادث و وقایع دوران بنى امیه و بنى عباس را برمى شمارد و یاران خویش را از چیزهایى که پس از وى تا هنگام ظهور قائم(ع) واقع مى شوند با خبر ساخت و آن گاه فرمود:
🔷 (اذا قام القائم بخراسان وغلب على أرض کوفان [کرمان] والملتان و جاز جزیرة بنى کاوان و قام منّا قائم بجیلان وأجابته الآبُر والدیلم… ثم یقوم القائم المأمول….
🔶 هنگامى که قائم در خراسان قیام کند و بر سر زمین کوفه یا کرمان و ملتان چیره شود و از منطقه جزیره بنى کاوان نیز بگذرد و قیام کننده اى از ما در سرزمین گیلان قیام کند و ساکنان سرزمینهاى (آبُر) و (دیلم) دعوت وى را اجابت کنند… آن گاه قائم مورد امید و انتظار ما قیام خواهد کرد.
🔷 در این حدیث چند بار کلمه (قائم) به کار رفته و روشن است که منظور از (قائم بخراسان) و (قائم بجیلان) مهدى موعود نیست چه آن که برابر این روایت پس از قیام اینها قائم اصلى حضرت مهدى(ع) ظهور مى کند.
🔶 از قیام کننده در منطقه گیلان که احتمال مى رود اشاره به حرکتهاى علویان و شیعیان در آن منطقه باشد به عنوان: (قام منا قائم) یاد شده است.
🔷 براین اساس گروهى از عالمان شیعه احتمال داده اند: چنگیزخان مغول که از منطقه خراسان بزرگ خروج کرد و بخشهاى زیادى از سرزمینهاى تحت سیطره خوارزمشاهیان و بنى عباس را به تصرف خویش درآورد و نیز نواده وى هلاکوخان که در سال 656. هـ.ق. بر مرکز خلافت عباسیان هجوم برد و خلیفه عباسى مستعصم را کشت در بغداد قتل عام کرد و خلافت عباسیان را براى همیشه برانداخت همان فردى است که در روایت از قیام وى در خراسان خبر داده شده.
🔶 یا شاه اسماعیل صفوى را که بنیانگذار سلسله صفویه است و در سال 908هـ.ق. حکومت را به دست گرفت و به ترویج مذهب شیعه پرداخت (قائم بجیلان) دانسته اند.
🔷 به باور اینان از آن جهت که شاه صفوى در آن شرایط سختِ حاکمیت حاکمان متعصب سنى مذهب و در روزگار غربت تشیع به حمایت از مذهب شیعه پرداخت و خود نیز از تبار علویان بود به عنوان (قائم منا) ذکر شده است.
♦️ بنابراین بسیارى از حوادث که در روایات از وقوع آن خبر داده شده به ویژه رخدادهاى دوران بنى امیه و بنى عباس در حقیقت نشانه هاى (فرج) در کار شیعیان و قیام امامان(ع) و یا سرداران علوى و… است نه ظهور حضرت مهدى(ع).
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
🔻🔻
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد....🔻🔻
منظور از نشانه هاى ظهورچیست⁉️🔻
قسمت (پایانی) 4️⃣
♦️ نشانه هاى برپایى قیامت
🔷 در منابع روایى از برخى از نشانه هاى ظهور به عنوانِ نشانه هاى برپایى قیامت و (اشتراط السّاعة) یاد شده است: خروج دجال آشکار شدن خورشید در ناحیه مغرب نزول عیسى(ع) از آسمان و…. که در روایات اهل سنت بیشتر به چشم مى خورد.
🔶 به نظر مى رسد روایاتى که نشانه هاى ظهور را و روایاتى که نشانه هاى برپایى قیامت را برمى شمارند در هم آمیخته شده باشند و در برخى مواردجا به جایى پیش آمده باشد.
🔷 پیامبر(ص) مى فرماید: (عشر قبل الساعة لابد فیها السفیانى والدجال والدخان والدابة وخروج القائم وطلوع الشمس من مغربها ونزول عیسى(ع) و خسف بالمشرق و خسف بجزیرة العرب ونار تخرج من قعر عدن تسوق الناس الى المحشر.)
🔶 ده چیز پیش از برپایى قیامت بناگزیر رخ خواهد داد: خروج سفیانى و دجال پیدا شدن دود و چهارپا خروج قائم طلوع خورشید از مغرب و فرود آمدن حضرت عیسى(ع) از آسمان و فرو رفتن [در زمین] در ناحیه مشرق و فرو رفتن در منطقه جزیرةالعرب و آتشى که از انتهاى عدن بر مى خیزد و مردمان را به سوى صحراى محشر مى کشاند.
🔷 برابر این حدیث خروج سفیانى و دجال و طلوع خورشید از مغرب و فرود آمدن مسیح(ع) از آسمان و… از نشانه هاى قیامت است و حال آن که در روایات دیگر آنها به روشنى از نشانه هاى ظهور معرفى شده اند. البته نشانه هایى همچون خروج دجال و سفیانى بیشتر در منابع عامه به عنوان علامت قیامت و در منابع شیعه به عنوان علامت ظهور قائم آمده است.
🔶 روشن است که مشروط کردن بر پایى قیامت به پدیدار شدن این حوادث و قراردادن نشانه ظهور از نشانه هاى برپایى قیامت به مقصود ما ضررى نمى زند; زیرا همه این رخدادها که از وقوع آنها خبر داده شده چه به عنوان نشانه هاى ظهور و چه به عنوان نشانه هاى قیامت پیش از برپایى قیامت هر چند با فاصله زیاد واقع خواهند شد.
🔷 با این حساب آنچه در طول دوره غیبت کبرى واقع شود به طور طبیعى پیش از برپایى قیامت واقع شده و در نتیجه از نشانه هاى قیامت است.
🔶 براین اساس همه نشانه هاى ظهور به گونه اى نشانه هاى قیامت هم هستند ولى همه نشانه هاى قیامت نشانه هاى ظهور نمى توانند باشند; زیرا ممکن است برخى از آنها پس از ظهور حضرت مهدى(ع) واقع شوند.
🔷 برخى براى بازشناسى نشانه هاى ظهور از نشانه هاى قیامت با استناد به این که دوره غیبت روزگارِ سختى و محنت است و پس از ظهور برابر روایات قطعى جهان پر از عدل و داد مى شود و دوران رفاه و امنیت و عدالت فرا مى رسد و تا بر پایى قیامت ادامه مى یابد قاعده ایى بیان کرده اند:
🔶 قاعده کلى آن است که حوادث مربوط به دوران فتنه و انحراف ناشى از امتحان الهى و خالص ساختن مردم و پیامدهاى آن مقدم بر ظهور است.
🔷 بر این اساس هر روایتى که نشاندهنده روزگار خوبى و عدالت و تأمین رفاه و آسایش باشد مربوط به دوران پس از ظهور و نشانه برپایى قیامت است و از نشانه هاى نزدیک شدن ظهور قائم(عج) نمى تواند باشد.
♦️ از این روى برابر این قاعده بسیارى از رخدادها و نشانه ها که در منابع روایى بویژه منابع روایى اهل سنت و در کتابهاى (ملاحم و فتن) تحت عنوان: (اشراط الساعة) بیان شده و حاکى از وقوع جنگها آشفتگیها نابسامانیها و در هم ریخته شدنهاست مى باید پیش از ظهور مهدى(عج) واقع شوند: زیرا آنها پیش از این که علامت قیامت باشند علامت ظهورند.
🔻 منابع:
(عهد عتیق) (عهد جدید)
(بحارالأنوار) محمد باقر مجلسى
(کتاب الغیبة) محمدبن ابراهیم نعمانى
(سنن) ابو داود سلیمان بن الأشعث السجستانى
(تاریخ الغیبة الکبرى) سید محمد صدر
(اصول کافى) محمدبن یعقوب کلینى
(تحف العقول) ابن شعبه حرانى
(مراصد الاطلاع)
(فرهنگ معین) محمد معین
(کنزالعمال) حسام الدین هندى
(کمال الدین) شیخ صدوق
(سنن ابن ماجه)
#مدعیان_دروغین
#مدعیان_دروغین_مهدویت
#غُلات_غالی_غلو_گزافه_گویی_صوفیان
#صوفیه
#بدعت_در_دین
#فرقه_سازی_دراسلام
#منتظران_ظهور
#آرماگدون_نبرد_آخرالزمان
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#یا_صاحب_الزمان
#فرقه_های_عجیب
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
🔻🔻
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
منظور از نشانه هاى ظهورچیست⁉️🔻
قسمت (اول) 1️⃣
♦️ اعتقاد به آمدن مصلح کل در آخر الزمان ریشه در دل تاریخ دارد و مخصوص به اسلام و تشیّع نیست.
🔷 کم وبیش همه ادیان الهى صرف نظر از نوع جهان بینى و اختلافاتى که در ویژگیهاى منجى موعود دارند نوید آمدن وى را داده اند و براى او نشانه هایى یاد کرده اند.
🔶 کلّیت این مسأله آن قد روشن است که آیینهاى قدیمى: برهمائى بودایى و… انتظار ظهور منجى دارند ونشانه هایى را بر نزدیک بودن ظهور وى در کتابهاى خویش بیان کرده اند.
🔷 با این حال هیچ کدام از آیینها و مسلکها تصویر روشنى از چگونگى قیام و آثار و نشانه هاى نزدیک شدن ظهور ارائه نداده اند.
🔶 در اسلام ظهور مصلح بزرگ در آخرالزمان و در شرایطى که بشر در آتش ظلم و فساد مى سوزد امرى مسلّم و اعتقاد به آن از ضروریات دین به شمار مى رود.
🔷 در اسلام بویژه تشیع برخلاف ادیان و مذاهب دیگر از ظهور مهدى موعود(عج) تفسیر روشنى ارائه شده و چگونگى قیام و رخدادهایى که به عنوان نشانه نزدیکى ظهور رخ خواهد داد.
♦️ آیا براى پیدایش این انقلاب بزرگ که همه جهان را فرا مى گیرد نشانه اى وجود دارد❓
به کانال فرقه های عجیب و جهان ماوراء بپیوندید
🔻🔻
http://eitaa.com/joinchat/3478585344Cfddd4eceb2
ادامه دارد....🔻🔻
⭕️ 👤دانیل استریچ ،مُبلّغ و سیاستمدار اسلام ستیز معروف، که مسلمان شد:
قرآن در زمینه ی موضوعات مهم زندگی به من پاسخ های منطقی ارائه داد.
🆔 @pedarefetneh 🔜 #پدرفتنه
🆔 @pedarefetneh2 🔜 #پدرفتنه