هدایت شده از وارش(ورژن ایتا)🌧️✨
شباهت دارد عشق ما به احوالات این دوران ،
تویی یک عالمه تحریم ِبی پایان منم ایران:))
بغض اگر وا نشود ، تا جگرت میسوزد
پدر و جدِ بزرگِ پدرت میسوزد
درد اگر شعر شود ، شعر به جایی نرسد
قلم و دفتر و طبع و هنرت میسوزد
سالها در قفسی بسته اسیرت بکنند
شوق پرواز تو در بال و پرت میسوزد
نیمهشب مست شوی ، گریه کنی خواهی دید
دست و سیگار تو با چشم ترت میسوزد
میدهد دست به دستانِ رقیبت، آنگاه
دلِ وابسته و تنها و خَرَت میسوزد
آه ای خانهٔ ناروشنِ من بعد از این
آهِ من میشود آوار و درت میسوزد