eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
؛﷽ 🔵 ‌جزئیات رای پرونده شهادت آرمان علی‌وردی در دادگاه انقلاب؛ محکومیت ۴ نفر از متهمان به اعدام 🔹دادگاه انقلاب تهران در پرونده شهادت شهید آرمان علی‌وردی، ۴ نفر از متهمان اصلی را به اتهام «افساد فی‌الارض» به اعدام محکوم کرد. 🔹در این پرونده، اتهامات ۹ متهم از جمله مشارکت در ضرب و جرح منجر به شهادت، حضور مستمر در اغتشاشات، توزیع کوکتل مولوتف، ساخت نارنجک دستی، فعالیت تبلیغی علیه نظام و اقدامات ضدامنیتی مورد رسیدگی قرار گرفت. 🔹طبق رأی دادگاه، متهمان با استفاده از ضربات چاقو، لگد، شوکر و اشیای تیز در شهادت آرمان علی‌وردی نقش مستقیم داشته‌اند. 🔹دادگاه همچنین اعلام کرده متهمان با انگیزه مقابله با نظام جمهوری اسلامی و با هدف برهم‌زدن امنیت کشور در شهرک اکباتان حضور داشته‌اند. 🔹متهمان ردیف پنجم تا نهم نیز به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت داخلی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، به حبس یک تا ۵ سال و مجازات‌های تکمیلی محکوم شدند. 🇮🇷 @Andishkadeh_1414
❌نمیدونم دقت کردید یا نه برخی کانال هایی که با عجله و بدون تحقیق و تخصص از احکام قضایی بیشتر از بیست تا پُست برای تخریب قوه قضاییه کار کردند از دیروز که رای اعدام برای این پرونده صادر شده حتی یک پُست هم کار نکردند؟؟؟ نگن اشتباه کردیم نگن عجله کردیم فقط اعلام کنند خب هدف مطالبه گری بود؟ انقلابی گری پا برکوبیدن نیست ای مظلوم انقلاب.... 🚨رهبر شهید انقلاب👇👇👇 بی صبری و پابرزمین کوبیدن و اعتراض به اینکه چرا فلان کار انجام نشد مضرّ است پی نوشت👇 پرونده شهید علی‌وردی در دو بخش در دادگاه‌های کیفری و انقلاب رسیدگی می‌شود. دادگاه کیفری موظف به کشف و اثبات «عامل مستقیم قتل» است و دادگاه انقلاب مسئول رسیدگی به «ابعاد امنیتی و ضد امنیتی» حادثه. ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿📮°  ╰┅───────┅╯
توییت میلیونی مجری مشهور آمریکایی: تسلیم کامل آمریکا در برابر ایران 🔹دیوید شوستر، خبرنگار و مجری مشهور آمریکایی، در حساب رسمی خود نوشت: «به گزارش الجزیره، توافقات ایران شامل آزادسازی میلیاردها دلار از دارایی‌های مسدود شده ایران، لغو محاصره ایالات متحده، عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی، بازگشایی تنگه هرمز البته با پرداخت عوارض به ایران و اجازه دادن به ایران برای حفظ اورانیوم غنی‌شده خود است. این به معنای تسلیم کامل ایالات متحده خواهد بود.» 🔹این توییت تاکنون بیش از یک میلیون بازدید داشته است.
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🔻روایت توافق احتمالی؛ 🔻خوب قصه بخوانیم و قصه خوب بخوانیم برای فهم توافق احتمالی، اول باید قصه را درست دید؛ وگرنه هم در روایت‌های ناشیانه داخلی گم می‌شویم، هم در روایت‌های خبث‌آلود خارجی. 🔻قصه از جایی شروع شد که آمریکا خیال می‌کرد با یک آشوب، می‌تواند جمهوری اسلامی را جمع کند؛ تصورشان این بود که اگر حکومت سقوط کند، پرونده هسته‌ای، موشکی و حتی مقاومت منطقه‌ای خودبه‌خود حل می‌شود. اما نشد. در عوض، یک چیز مهم فهمیدند. جمهوری اسلامی قائم به فرد نیست. فهمیدند از ظاهر مردم نمی‌شود میزان پیوندشان با این خاک و این نظام را فهمید. اینجا نظام محاسباتی‌شان به هم ریخت. 🔻از اینجا به بعد، هدف تغییر کرد؛ از «تغییر نظام» به «تضعیف کشور». رفتند سراغ هسته‌ای و موشکی. اما باز به دیوار سخت خوردند. چرا؟ چون جمهوری اسلامی جنگ را تا سر سفره آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها امتداد داد؛ همان چیزی که امام شهید گفته بود: منطقه‌ای شدن هزینه جنگ. 🔻نتیجه چه شد؟ آمریکا در داخل کشور خودش تحقیر شد. میان آمریکا و اروپا شکاف افتاد. افکار عمومی جهان، آمریکا را آغازگر یک جنگ بی‌حساب شناخت. کشورهای منطقه هم فهمیدند امنیت عاریتی به دردشان نمی‌خورد. 🔻آمریکا ناچار به آتش‌بس شد. اما آتش‌بس برای ایران فرصت شد؛ در مذاکرات فهمید این ایران آن ایران نیست. از طرفی آتش بس فرصتی شد برای بازسازی توان دفاعی، تقویت دیپلماسی برای موقعیت منطقه‌ای و از همه مهمتر فروش بیشتر و گران‌تر نفت. اینجا بود که مجبور شدند محاصره را کلید بزنند. محاصره برای ایران هزینه داشت، اما آمریکا را بیشتر در باتلاقی که خودش ساخته بود فرو می‌برد. اینجا بود که راهبرد جدید ایران خودش را نشان داد: «فرسایش زمانی». یعنی تبدیل زمان به سلاح علیه آمریکا. 🔻در همین نقطه بود که رهبر انقلاب گفت تنگه هرمز دارایی هویتی ماست. معنای این جمله روشن بود؛ تنگه فقط یک مسیر اقتصادی نیست، نقطه اعمال حاکمیت است. 🔻و تنگه چه کرد؟ زمان را علیه آمریکا چرخاند. هرچه زمان می‌گذشت، فشار اقتصادی روی کشورهای منطقه بیشتر می‌شد، تورم در آمریکا بالاتر می‌رفت، بحران انرژی اروپا را مقابل واشنگتن قرار می‌داد، افکار عمومی دنیا ترامپ را جنگ‌طلب و شکست‌خورده می‌دید و انتخابات پیش‌رو برای او سخت‌تر می‌شد. در مقابل، ایران آرام‌آرام خودش را بازسازی می‌کرد؛ هم توان نظامی‌اش را، هم دیپلماسی‌اش را. از اختلاف اروپا و کشورهای منطقه با آمریکا استفاده می‌کرد و با هدایت هوشمندانه کشتی‌ها در تنگه، هم حاکمیتش را تثبیت می‌کرد و هم افکار عمومی دنیا را با خود همراه می‌ساخت. 🔻تااینکه ترامپ این تعارض در زمان را فهمید؛ اینکه زمان به ضرر او و به نفع جمهوری اسلامی حرکت می‌کند. دوباره تهدید کرد. اما یک سوال بی‌جواب داشت: چه چیزی را بزند که «ضربه آخر» باشد؟ همزمان سپاه پیام داد: اگر جنگ را انتخاب کنید، وارد جنگ فرامنطقه‌ای می‌شویم. یعنی آنچه تا امروز دیده‌اید فقط هزینه‌های جنگ منطقه‌ای بوده است. شگفتانه اینجاست؛ موشک هایی برای جنگ فرامنطقه ای ترامپ دوباره برگشت؛ دریوزگی توافق. راه دیگری نداشت. 🔻اما حالا خروجی توافق احتمالی تا اینجا چیست؟ آمریکا باید محاصره را بردارد، اصل ایران هسته‌ای را بپذیرد، قدرت موشکی ایران را کلا بی خیال شود. آتش‌بس منطقه را قبول کند، محوریت ایران در جبهه مقاومت را بپذیرد و درباره تحریم‌ها عقب‌نشینی کند؛ تحریم‌هایی که با حاکمیت ایران بر تنگه هرمز عملاً از بین رفته اند. 🔻و در نهایت، از جنگی بیرون برود که عملا دستش خالی است و هیبتش کاملا شکسته است. میان متحدانش اختلاف افتاده، اعتبارش آسیب دیده و مهم‌تر از همه، باید تنگه هرمزی را که قبلاً باز بود، دوباره باز کند؛ اما این بار با پذیرش حاکمیت جمهوری اسلامی بر آن. خفت از این بیشتر؟ @mahdian_mohsen
هدایت شده از خبرگزاری فارس
چرا ایران بر آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده پافشاری می‌کند؟ 🔹تهران در مذاکرات با آمریکا، آزادسازی فوری دارایی‌های بلوکه‌شده را به یکی از مطالبات اصلی خود تبدیل کرده؛ مطالبه‌ای که ریشه در تجربه‌های گذشته و بی‌اعتمادی به تعهدات واشنگتن دارد. 🔹مقام‌های ایرانی معتقدند تجربۀ خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها نشان داد توافق بدون تضمین عملی، نمی‌تواند منافع ایران را حفظ کند؛ به‌همین دلیل تهران این‌بار بر دریافت امتیاز نقدی و فوری تأکید دارد. 🔹برآوردها نشان می‌دهد حجم دارایی‌های بلوکه‌شده بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار است؛ منابعی که به گفتۀ کارشناسان می‌تواند نقش مهمی در تقویت اقتصاد کشور و آغاز پروژه‌های توسعه‌ای داشته باشد. 🔹در مقابل، برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند نباید توافق بزرگ‌تر میان ایران و آمریکا را صرفاً به موضوع پول‌های بلوکه‌شده محدود کرد؛ اما گروهی دیگر تأکید دارند آمریکا باید هزینۀ بدعهدی‌های گذشتۀ خود را بپردازد. @Farsna
چند روزه هجمه روی مسئولان نظام خیلی بیشتر شده این کانال‌های تفرقه افکن، یک روز به دروغ ادعا می‌کنن رهبری عراقچی رو به حضور نپذیرفته چند روز بعد شایع می‌کنن قالیباف از ریاست تیم مذاکره توسط رهبری عزل شده! شایعه‌ی تعطیلی مجلس هم صدر همه‌ی جنجال‌هاست و قبل از اون، تئوری مطرح می‌شه! بدون توجه به اینکه تجمع حضوری مسئولان و نمایندگان مجلس و افشای موقعیت رهبری معظم، هدفِ اصلیِ دشمنه برای ترورهای مجدد! همزمان در تجمعات میدانی، صحبت‌ها علیه شعام شکل می‌گیره، اطلاعات ناقص و کاذب توسط برخی نمایندگان مجلس ارائه می‌شه درباره‌ی اعضای شعام و قدرتِ رأی اونها، و به دروغ عنوان می‌شه که غیر از اعضای دولت و وزرا، هیچ یک از اونها حق رأی ندارن! هدف؟! عصبانی کردن مردم و کلید زدن یک هیجان کاذب علیه دولت و دقیقا بعد از این، با استدلال بر اینکه شعام زیر نظر دولته و داره نظرش رو به رهبری تحمیل می‌کنه، مسأله‌ی ضرورت مطرح می‌شه! شبهه‌ی تحمیل و فشار به رهبری هم که مدتهاست از طرف همین طیف مطرحه... اما انحلال شعام _که تنها نهادی‌ست که بدون تأیید رهبری معظم، هیچ مصوبه‌ای درش، قانونی و قابل اجرا نیست_، با ادعای باز شدن دست رهبری مطرح می‌شه درحالی‌که در حقیقت نتیجه‌اش می‌شه !! نکنه دلیل این مواضع شون این باشه که موج عشق و ایمان و ارادت و تعهد ملت به رهبری معظم، دست این افراد رو برای طرح مستقیم نگاه حقیقی‌شون به نظام بسته و...؟!! و مجبور هستن تحت عنوان نگرانی برای جان رهبری، مردم رو دور خودشون جمع کنن برای رسیدن به برخی اهداف‌شون... اگرچه رو هم نباید نادیده گرفت... نفوذ در میان این طیف در قالب تصمیم‌گیر یا تصمیم‌ساز ولو با چند واسطه!! رهبر شهید قبلا بارها درباره ، ، و تذکر و هشدار داده بودن گفته بودن ما در مقابل دشمن خارجی محکم می‌ایستیم، اما در مقابل فتنه داخلی هوشیار باشید... امروز فتنه‌ی داخلی از جانب افرادی داره رقم می‌خوره که به نام نظام و انقلاب و ولایت‌مداری، ناخواسته در مسیرِ نظام هستن!! کسانی که مثلاً حزب تمدن نوین اسلامی رو با هدف راه‌اندازی کردن و امروز در آموزش مواضع خودشون به اعضای حزب‌شون، به صراحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رو یک سیستم فرسوده و وارداتی تحت تأثیر جریان لیبرال معرفی می‌کنن! و معتقدن انقلابی که امام خمینی بنیانگذارش بودن امروز تبدیل شده به این! و این‌طور عنوان می‌کنن که ما باید این تمدن نوین اسلامی رو دوباره بازتولید کنیم! سؤال اینه که پس نقش ولایت فقیه چی می‌شه؟! ولایت فقیهی که تفکر تمدن نوین اسلامی رو درقالب طرح کلی اندیشه اسلامی درقرآن، در سال ۵۳ برای ساختن نظام اسلامی، تدوین و تبیین کرد و در دهه ۵۰ و ۶۰ معروف بود به فتنه‌ی آنتی‌تز انقلاب، با تخریب گسترده‌ی کلیه‌ی مسئولان و مدیران حاکمیت جمهوری اسلامی، امروز با لباس انقلابی‌گری و با شعار در بین مردم در تجمعات میدانی، عملا داره همدلی، همبستگی و وحدت کلمه و آرامش مردم و پیروزی ایران رو به حاشیه می‌بره و از حضور امت مبعوث علیه خودِ امت، استفاده می‌کنه! پ.ن ۱_چه کسی با شجاعت تمام ضرورت انحلال شعام رو مطرح کرد؟! فردی بنام فؤاد ایزدی، استاد دانشگاه و بقول معروف، آمریکاشناسی که چند هفته پیش آمریکا رو پیروز معرفی کرد! کسی که چند ماه قبل، در مصاحبه‌ی اینترنتیِ شبانه با علیزاده‌ی لندنی! وقتی به رهبری شهید اهانت شد، سکوت کرد و هیچ جوابی به اهانت مجری نداد و برای همین سکوت، از لیست اساتید و تحلیل‌گران شبکه خبر حذف شد! شاید این مطلب رو در کانال‌های مختلف دیده باشید با این توصیف الان دقیقا ۵ نفر دارن می‌گن آمریکا به اهدافش رسیده؛ 🔶ترامپ 🔷نتانیاهو 🔶هگست 🔷روبیو 🔶فواد ایزدی! 😏 ۲_ نکته‌ی عجیب این‌جاست که چند روز پس از طرح غرب‌گرا بودن اعضای تیم مذاکره‌کننده از طرف همین طیف، به قالیباف پیشنهاد می‌کنن که به جای اونها جناب فؤاد ایزدی رو با خودش به مذاکرات ببره! کسی که بدون خجالت از مردم ایران، و بدون ترس از متهم شدن، براحتی و به دروغ در رسانه اظهار نظر می‌کنه که آمریکا به اهدافش دست پیدا کرده _که این به معنای پیروزی آمریکاست در جنگی که شروع کرده!!_ چیزی که حتی خود سناتورها و خبرگزاری‌های آمریکا هم تکذیب می‌کنن و بطور مداوم دارن اعلام می‌کنن آمریکا شکست خورده چون نتونسته به هیچ یک از اهدافش دست پیدا کنه!
✨🌸در محضر نهج‌البلاغه🌸✨ 💠 کارآمدترين وسيله ها ◽️إِنَّ أَفْضَلَ مَا تَوَسَّلَ بِهِ الْمُتَوَسِّلُونَ إِلَى اللهِ سُبْحَانَهُ وَ تَعَالَى، الإِيمَانُ بِهِ وَ بِرَسُولِهِ برترين وسيله اى که متوسّلان به خدا، به آن توسّل مى جويند ايمان به خدا و پيامبر اوست 📚خطبه ۱۱۰ نهج البلاغه @mabavi