eitaa logo
شهیدمحمدحسین‌سروری‌راد
186 دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
4هزار ویدیو
19 فایل
شهید عزت ایران لقب گرفت گرفت هرچه *محمدحسین* از ادب گرفت❤ ❇این کانال به یاد بسیجی مدافع امنیت توسط اعضای گروه جهادی "شهید محمدحسین سروری راد" تشکیل شده است. ❇ارتباط با ما: @vahidsororirad63
مشاهده در ایتا
دانلود
💻 هم‌اکنون؛ KHAMENEI.IR ❤ رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف بانوان تأکید کردند: 👈 حقوق زن و مرد در خانواده یکسان است 👈 زن ایرانی با صیانت از سنتهای تاریخی و اصیل کشور، وارد عرصه بین‌الملل شد ولی به عوارض غربی دچار نشد. ۱۴۰۳/۹/۲۷
🚨انواع‌ دشمن : داخلی و خارجی ⭕️دشمن داخلی مثل : اصلاح طلبان و لیبرالها و مروجان اباحه گری و حرامیان سیاسی ⭕️دشمن خارجی مثل : آمریکا ، انگلیس، آل سعود، اسرائیل، منافقین ⇦ابزار جنگ: شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی یله و رها، اینستا، تلگرام، روزنامه های زنجیری و فحشاگرام های داخلی چون روبیکا... ⇦هدف : تضعیف حیا و غیرت ، دین زدایی ، ترویج اباحه گری، بی ادبی ، بی اعتمادی ارزشهای انقلاب اسلامی ، ناامیدی و بی هویتی و...تا ساقط کردن نظام اسلامی 🌹امام علی(ع) میفرمایند: قد جَهِل مَن استَنصحَ اَعْداءَه(غررالحکم ص97) به حقيقت، جهل ورزیده کسی كه از دشمنان خود خيرخواهي بجويد! ⁉️آیا از سردمداران مستکبر دنیا که کاملا در چنبره صهیونیسم جهانی هستند میشود انتظار خیرخواهی برای رشد علمی و فنی کشور داشت!؟ 📌اگر مالکان صهیونگرام ها می‌دیدند که نفع ملت ایران از اینستا و تلگرام و...بیش از ضرر آن می‌باشد لحظه ای این سکوهای مخرب را در اختیار ما قرار نمی‌دادند. آیا این جهل مرکب نیست که مسئولان امر با دیدن این واضحات و بدیهیات، هنوز کشور را از این ابزار استیلای دشمن به لطف آزادی فعالیت فیلترشکن ها خارج نکرده اند!؟ وقتی امام امت می‌فرمودند که در نهاد و سرشت آمریکا و اسرائیل دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) موج میزند پس یقینا در سکوهای آمریکایی و اسرائیلی نیز این دشمنی به تمامه موج میزند! ♨️وای به احوال مسئولانی که با این نهاد و سرشت های آمریکایی و اسرائیلی مبارزه نکنند چه برسد به اینکه آغوش کشور را برای آنها شائقانه باز میکنند! که این دیاثت(بی غیرتی) از این حرامیان سیاسی، فوق همه دیاثت هاست!! ♻️نشر_حداکثری
🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃 ( ع ) ⃣ مبارزه الياس عليه‏السلام با طاغوت زمانش‏ از ابن عباس روايت شده: هنگامى كه يوشع بن نون بعد از موسى عليه‏السلام بر سرزمين شام مسلط شد، آن را بين طوايف سبطى‏ ها (ى دوازده‏گانه) تقسيم نمود، يكى از آن گروه‏ها كه الياس عليه‏السلام در ميانشان بود، در سرزمين بعلبك (كه اكنون يكى از شهرهاى لبنان است) سكونت نمودند. خداوند الياس عليه‏السلام را به عنوان پيامبر، براى هدايت مردم بعلبك فرستاد. بعلبك در آن عصر، شاهى به نام لاجب داشت كه مردم را به پرستش بت فرا مى‏ خواند كه نام آن بعل بود. طبق سخن خدا در قرآن (آيات 124 تا 128 سوره صافات) مردم بعلبك، سخن الياس را تكذيب كردند و از دعوت او اطاعت ننمودند. شاه بلعبك همسر بدكارى داشت كه وقتى شاه به سفر مى‏ رفت، او جانشين شوهرش شده و بين مردم قضاوت و حكومت مى‏ كرد، آن زن، منشى حكيم و با ايمانى داشت كه سيصد مؤمن را از حكم اعدام او نجات داده بود، و در سراسر زمين زنى زشت‏كارتر از همسر شاه نبود. با شاهان متعددى همبستر شده بود و از آن‏ها داراى فرزندان بسيار بود. شاه همسايه‏اى صالح از بنى اسرائيل داشت كه داراى باغى در كنار قصر شاه بود، و در گوشه‏اى از آن باغ زندگى مى‏ كرد. شاه به او احترام مى‏ نمود، ولى همسر شاه در غياب شاه، آن مؤمن صالح را كشت، و باغ او را غصب و تصرف كرد. وقتى كه شوهرش از سفر آمد، زن ماجرا را به او گفت، شوهرش به او گفت: كار خوبى نكردى [بيش از اين، او را سرزنش نكرد] خداوند متعال الياس عليه‏السلام را به بعلبك فرستاد، الياس به آن شهر وارد شد و مردم آن جا را از بت پرستى بر حذر داشت و آن‏ها را به سوى خداى يكتا و بى همتا فرا خواند. بت پرستان، آن حضرت را تكذيب كردند، و به ساحت مقدسش توهين نمودند، و او را از خود راندند و تهديد نمودند، ولى او با كمال مقاومت به دعوت و مبارزات خود ادامه داد، و آزار آن‏ها را تحمل كرد، و آنها را به سوى توحيد دعوت نموده، ولى آن‏ها بر طغيان خود افزودند و عرصه را بر حضرت الياس عليه‏السلام تنگ كردند. الياس عليه‏السلام خدا را سوگند داد كه شاه و همسر بدكارش را، اگر توبه نكردند، به هلاكت برساند، و به آن‏ها هشدار داد. اين هشدار باعث شد كه شاه و طرفدارانش خشونت بيشتر نمودند و تصميم گرفتند تا الياس عليه‏السلام را شكنجه داده و به قتل رسانند. .دارد....
🍃🌸🍃🌸🌸🍃🌸🍃 ( ع ) ⃣ الياس عليه‏السلام از دست آن‏ها گريخت و به پشت كوه‏ها و درون غارها رفت و در آن جا هفت سال مخفيانه زندگى كرد، و از گياهان و ميوه درخت‏ها مى‏ خورد و ادامه زندگى مى‏ داد. در اين ميان پسر ش اه به بيمارى سختى مبتلا شد و بيمارى او درمان نيافت. با توجه به اين كه شاه در ميان فرزندانش، او را از همه بيشتر دوست داشت، براى شفاى او به بت‏ها متوسل شدند، ولى نتيجه نگرفتند. بت پرستان به شاه گفتند: بت بَعل به تو غضب كرده، از اين رو پسرت را شفا نمى‏ دهد، كسانى را به نواحى شام بفرست. در آن جا خدايان ديگرى وجود دارد بايد آن‏ها را نزد بت بَعل واسطه قرار دهى، بلكه بت بعل او را شفا دهد. شاه گفت: چرا بت بعل به من غضب كرده است؟ بت پرستان گفتند: زيرا تو الياس را كه بر ضد خدايان برخاسته بود، نكشتى و او هم اكنون سالم است و در كوه‏ها زندگى مى‏ كند. بت پرستان كنار كوه‏ها رفتند و فرياد زدند: اى الياس! نزد ما بيا و شفاى پسر شاه را از درگاه خدا بخواه! الياس عليه‏السلام نزد آن‏ها آمد و به آن‏ها گفت: خداوند مرا به عنوان پيامبر به سوى شما فرستاده است، رسالت پروردگارم را بپذيريد. خداوند مى‏ فرمايد: نزد شاه برويد و به او بگوييد؛ من خداى يكتا و بى‏ همتا هستم، معبودى جز من نيست، من بنى اسرائيل را آفريده‏ ام و به آن‏ها روزى مى‏ دهم و آن‏ها را زنده مى‏ كنم و مى‏ ميرانم و نفع و زيان مى‏ رسانم، پس چرا شفاى پسرت را از غير من مى‏ طلبى؟ آن‏ها نزد شاه رفتند و پيام الياس عليه‏السلام را به او رساندند، شاه بسيار خشمگين شد و به آن‏ها گفت: چرا وقتى كه الياس نزد شما آمد، او را دستگير نكرديد و زنجير بر گردنش نيافكنديد تا او را كشان كشان نزد من بياوريد، او دشمن من است. بت پرستان گفتند: وقتى كه ما الياس عليه‏السلام را ديديم رعب و وحشتى از او در قلب ما نشست، از اين رو نتوانستيم كارى كنيم. سرانجام پنجاه نفر از سركشان و قهرمانان طرفدار شاه، آماده شدند تا به سوى كوه بروند و الياس عليه‏السلام را دستگير كرده و نزد شاه بياورند. شاه به آن‏ها سفارش كرد كه الياس را با تطميع و نيرنگ، غافلگير كنيد و نزد من بياوريد. آن‏ها به سوى كوه رفتند، و از پاى كوه به بالا حركت كردند و در آن جا براى پيدا كردن الياس عليه‏السلام متفرق شدند و به جستجو پرداختند. در حالى كه فرياد مى‏ زدند: اى پيامبر خدا! نزد ما بيا، ما به تو ايمان آورده‏ ايم. وقتى كه الياس عليه‏السلام صداى آن‏ها را شنيد، در ميان غار بود. به ايمان آن‏ها طمع كرد، و به خدا م توجه شد و عرض كرد: .دارد....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*✨🌴﷽🌴✨ 📌 🔅 السَّلامُ عَلَيكَ حِينَ تَقُومُ سلام بر تو هنگامی‌که بر می‌خیزی 📚 زیارتِ آلِ یاسین                            
🔴 ... ودعاؤه مفتاح كل خير 🔵 *اگر برای حضرت حجت عج دعا کنی پس او برای تو دعا میکند، و دعای او کلید همه خیرات است.* 📚 مكيال المكارم ج ١ ص ٣٠٦ 🌥 ☀️
11.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 *استقامت در ابتلائات آخرالزمانی، شرط حضور در لشکر امام مهدی علیه‌السلام.* 🌥
﷽ 🔰 فتنه‌ها و ارتدادهای قبل از ظهور ✍️🏻 ظهور در پس فتنه‌ها و ارتدادها قرار دارد و این فتنه‌ها با اشکال مختلف و از جاهای گوناگون نمایان می‌شوند؛ از فتنه‌های اعتقادی گرفته تا فتنه‌های اخلاقی. ⬅️‌یکی از فتنه‌های آخرالزمان فتنه شام است. فتنه‌ای جامع و فراگیر که سراسر دنیا را تکان می‌دهد. مرکز این تکانه‌های جدی، شام می‌باشد. ✍️🏻 امام باقر(علیه‌السلام) فرمودند: «تَكُونُ بِالشَّامِ فِتْنَةٌ كُلَّمَا سَكَنَتْ مِنْ جَانِبٍ طَمَّتْ مِنْ جَانِبٍ»؛ بدین معنا که در شام فتنه‌ای رخ می‌دهد که هر طرفی که آرام می‌شود، طرف دیگر دچار آشفتگی و درگیری می‌گردد. این آشوب‌ها، آرامش را پیش از ظهور از بین می‌برد و شام دیگر روی خوش و شب آرامی نخواهد داشت. ▫️«فَلاَ تَتَنَاهَى حَتَّى يُنَادِيَ مُنَادٍ مِنَ اَلسَّمَاءِ»؛این فتنه‌ها تمام نخواهد شد تا آنکه منادی از آسمان ندا می‌دهد: «إِنَّ أَمِيرَكُمْ فُلاَنٌ»؛ آن زمانی که با امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) بیعت کنید به هم ریختگی شام به پایان می‌رسد. 📌 برگرفته از جلسات «به وقت شام، قبیله سلمان» ✅️@Aminikhaah
5.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️ دعای فرج اگر این ویژگی‌ها رو داشته باشه؛ مستجاب میشه! 🎙حجت الاسلام والمسلمین استاد
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرا پس از فوت به آسمان بردند و از من پرسیدند که چه آورده‌ای؟ داستان قبول شدن عمل آیت الله عبدالله گلپایگانی با تغییر نیت 🎙حجت‌الاسلام والمسلمین استاد عالی
آیت الله جاودان: ✳️ سر سفرهٔ اعمال خودت می‌نشینی! 🔻 شما بر سر سفره‌ای که خودت پهن کرده‌ای می‌نشینی؛ شما بر سر سفرهٔ عمل خودت می‌روی و اگر لقمهٔ غذایی تهیه نکرده‌ای چیزی نخواهی خورد. در این جهان هزاران نفر کار می‌کنند، ما می‌خوریم، اما آن جهان این‌طور نیست. یک لقمه یا یک سر سوزن از چیزی که خودم درست نکرده‌ام سر سفره‌ام نخواهد بود. اگر باغ و بستان و حور و قصور می‌خواهی، باید کاری درخور آن بکنی. اگر رضوان خدا که اکبر است را می‌خواهی، باید کاری درخور آن بکنی. 📚 کتاب حدیث اندرز ص ۱۸۶