هدایت شده از ღܝ݆ߺیܝوܟܿطܝܣܢ̣ܝღ
جوری از چادر سر ڪردن دخترای ما به براندازا فشار میاد
انگار چادر رو سر ما نیست، دور گردن اوناست :)
#چادر
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
همه رو دارم از خودم میرونم...😅😁
حاجی من روزایی رو گذروندم تو دبیرستان که سر اعتقاداتم مشت هم خورده پا چشمم !!!
دیگه کنار گذاشتن یه سری آدمِ دو رو که چیزی نیست !!!
هدایت شده از هیـرش】
میترسم
از امروزها که احساس میکنم
تار و پودِریسمانِحُب ؛ در دلم
نامرئی شده
از امروزها که خبرِمحبتِارباب کمتر
به گوشِجانم میرسد ..
از امروزها که عشق در وجودم ناپیدا
شده
از امروزها که نمیدونم چه مرگمه
از امروزها که حالم ازش بهم میخوره
از همهیِروزهایِامروزها که دیگه
اون طهورایِمجنون و پیدا
نمیکنم تو خودم
از همهیِشبهایامشبها که میگردم
دنبالِراهکارِچهطور خوابیدنِباآرامش
و از همهیِروزهایِامروزها که میگردم
دنبالِراهکارِچهطور شب شدن
من خستم
چمه ؟ مسکسنشاسادسمشنط
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
میترسم از امروزها که احساس میکنم تار و پودِریسمانِحُب ؛ در دلم نامرئی شده از امروزها که خبرِم
چه جالب که از ترس های من میترسی...(:
این روزا دیگه حس میکنم دارم نمیتونم
هدایت شده از طبیعت سرای مِکیال🌱
+ میدونی بدترین صحنه چیه؟
- امام زمان(عج) با اشک به پروندت نگاه کنه و بگه :
این که قول داده بود . . .🚶🏾♂
سیدامیـر حسینےسیدامیـر حسینـۍ_۲۰۲۲_۰۶_۱۴_۲۰_۱۱_۵۶_۲۰۰.mp3
زمان:
حجم:
3.7M
بہ همین گریھ قسم ، دوستت دارم همہ امیدم :)'
بیا دستامو بگیر کہ دیگھ من نَفَس بُریدم !
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
بہ همین گریھ قسم ، دوستت دارم همہ امیدم :)' بیا دستامو بگیر کہ دیگھ من نَفَس بُریدم !
دارم اینو گوش میدم..
گوش کنید ،
یه صلواتم برا من بفرستید..؛)
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
سلام شبتون بخیر!
لیست همسنگری ها رو مجدد دارم تشکیل میدم...
و لیست قبلی حذف میشه!
دوستانی که مایل هستن به همسایگی ، ناشناس آیدی شون رو بفرستن...
هم آیدی پیوی و هم آیدی کانالتون..
لینکِ ناشناس داخل بیوعه...
تاکید میکنم لیست قبلی پاکسازی شده!
دوستانی هم که قبلاً همسایه بودن و مجدد تمایل دارن به همسایگی لطفاً دوباره داخل ناشناش بگن...
تشکر
یاعلی
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅
#فور
#همسنگری
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅ سلام شبتون بخیر! لیست همسنگری ها رو مجدد دارم تشکیل میدم... و لیست قبلی حذف میشه! دوستا
دوستانی که در ناشناس پیام میدید برای همسنگری لطفاً آیدی پیویتون رو بفرستید که داخل پیوی باتون هماهنگ بشه....
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
باشه ولی خیلی زشته که تو یه دبیرستان فقط یه نفر پاشه بره برا خودش نماز بخونه!!!! واقعا زشته!!(:
اینو یادتونه؟
گفتم خیلی زشته فقط یه نفر بره برا خودش نماز بخونه و..:)