فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درگیری و کتککاری براندازهای خارج نشین در تجمعشان در لندن علیه جمهوری اسلامی سوژه رسانههای خارجی شد!
😁😐😂🤔
«و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین»
در همه کشورهای جهان و در تمام فرهنگها در جنگها نیروهای امدادی و خبرنگاران از هر گونه تعرض مصون هستند
اما در آشوبها و اغتشاشات ایران متأسفانه عوامل اغتشاشگر برخلاف همه قوانین بینالمللی و بنا به روش همیشگی و دستور منافقین در گام نخست به آمبولانسها، خودروهای آتشنشانی، نیروهای امدادی و خبرنگاران و... حمله کرده و آنها را به آتش میکشند و مانع از کمک رسانی به آسیب دیدگان میشوند
و تأسف بالاتر اینکه دولتهای غربی رسماً و علناً از آشوبگران بدتر از تروریستها حمایت کرده و برای ایران خط و نشان میکشند
و از این فاجعه بارتر اینکه در داخل کشور اصلاحطلبان و رسانه هایشان برای پیروزی در انتخابات سال آینده، منافع و امنیت ملی را فدای مطامع شیطانی و حزبی خود کرده و با براندازان همسویی میکنند
حمایت روزنامه اعتماد ملی از علی کریمی نمونه ای از همراهی و همسویی اصلاحطلبان با تروریستهای اغتشاشگر است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اشراف کامل نیروهای امنیتی به آشوبگران و اغتشاشگران
▪️برای آن که بدانید عاقبت اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه چیست حتما این کلیپ را مشاهده کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نسخه نتانیاهو برای براندازی جمهوری اسلامی
❌در ایران خانه ها دیش دارند کافی است با استفاده از ظرفیت رسانه برای مردم ایران فیلم و سریال پخش کنید خواهید دید که مردم از سبک زندگی آمریکایی الگو میگیرند و نظام را تغییر خواهند داد.
هدایت شده از پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار بصیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نسخه نتانیاهو برای براندازی جمهوری اسلامی
❌در ایران خانه ها دیش دارند کافی است با استفاده از ظرفیت رسانه برای مردم ایران فیلم و سریال پخش کنید خواهید دید که مردم از سبک زندگی آمریکایی الگو میگیرند و نظام را تغییر خواهند داد.
◀️هشدار▶️
قرائن و شواهد نشان میدهد عوامل اصلی فتنه در خارج از کشور بر بستر دنیای مجازی خود را برای یک فتنه بلند مدت آماده کرده اند و بنا دارند حداقل این فتنه را تا ۱۳ آبان ادامه دهند و اگر بتواند بر جهل، بی اطلاعی و بی بصیرتی طبقه خاکستری جامعه که با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم پیکنند سوار شوند این حرکت را بعد از ۱۳ آبان نیز ادامه دهند.
فتنه کنونی بر پایه شبکه سازی موسوم به «طرح نسیم ۵» استوار بوده و گوشی های سرشبکه های فتنه مجهز به نرم افزاری است که فارغ از محیط اینترنت بصورت بیسیم و تا شعاع یک کیلومتری امکان ارتباط با یکدیگر را فراهم میکند
متأسفانه در این طرح شاهد همراهی اصلاحطلبان با فتنهگران هستیم
ذکر این نکات هرگز به معنای دست بسته بودن نیروهای انقلابی نیست بلکه صرفاً شرح گوشه ای سازماندهی فتنهگران است، بر این اساس تردید ندارم که اگرچه که کشور هزینه بالایی در مقابله با کودتاچیان و فتنهگران میپردازد اما سرانجام اوضاع به شکل معجزه آسایی به نفع مردم تمام خواهد شد.
در این باره در روزهای آینده بیشتر خواهم نوشت.
☑️گزارش شماره ۲
صحنه فتنه در این شبها توسط مراکز سایبری منافقین در آلبانی و رژیم صهیونیستی در حیفا و مرکز تعادل در ریاض مدیریت و اداره شده است.
طی چند روز اخیر صحنه آشوبها و اغتشاشات با حدود ۷۷ میلیون توئیت و هشتگ مدیریت شده است
این تعداد توئیت و هشتگ تنها توسط ۴۶۲ هزار نفر تولید شده که:
۱- در شرایطی این حجم توئیت و هشتگ تولید شده که اینترنت در داخل تقریباً قطع بوده است
۲- اطلاعات بدست آمده حاکی است این ۴۶۲ هزار نفر همگی در خارج از کشور حضور داشته اند
۳- بیش از سه چهارم این هشتگها توسط مرکز سایبری گروهک تروریستی منافقین در تیرانای آلبانی تولید شده است.
٤- سهم سلبریتیها در ضریب دادن به این هشتگها قابل توجه است
۵- حمایت پنهانی اصلاحطلبان از جریان فتنه را نمیتوان نادیده گرفت بعنوان مثال مواضع آقای بیات (بعنوان مرجع فقهی اصلاحطلبان) در تحریک مردم کاملاً مشهود است.
۶- جمع ۴۶۲هزار نفره تولید کنندگان توئیت ها و هشتگها کمتر از نیم درصد جمعیت ایران هستند.
بر اساس گزارش مراجع مسئول، مجموع آشوبگرانی که در یکی از شبهای اوج اغتشاشات در کل شهرهای کشور به خیابان آمده اند کمتر از ۱۰.۰۰۰ نفر (کمتر از یک صدم درصد جمعیت ایران) بوده اند که کمترین جمعیت ۲۰ نفر و بیشترین جمعیت حدود کمتر از ۱۰۰۰ نفر بوده است.
حجم گسترده تخریبها و خسارات وارده از یک سو و حمله به نقاط و مراکز مهم و اثرگذار شهرها از سوی دیگر از حرفه ای بودن و آموزش دیده بودن و سازماندهی دقیق آشوبگران حکایت میکند.
بر این اساس برخورد با چنین سازماندهی منسجم باید بسیار حساب شده و دقیق و به صورت سیستمی و نه جزیره ای و در فعالیت مشترک توسط نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، قضایی و... صورت گیرد.
در این مرحله رسانه ملی مهمترین نقش را در خنثی سازی توطئه دارد
دراین باره بیشتر خواهم نوشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ بسیار مهم
⭕ حتما ببینید و برای دیگران بفرستید
🔰 نگاهی به فعالترین اکانت های هشتگ #مهسا_امینی
🔸️ چگونه صد میلیون تولید محتوا با این هشتگ انجام شد؟
🔹️ عبور هشتگ مهسا امینی ایرانی از جورج فلوید امریکایی چگونه انجام شد؟
💠 انجین ها در تولید جریان مجازی چه نقشی دارند؟
▪️ارائه شده توسط محمد لسانی (کارشناس رسانه)
🔴 مرکز مقابله با شایعات سایبری
26.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این ۹ دقیقه ابعاد پنهان فتنه اخیر را برای شما رمزگشایی می کند...
🔷جنگ شناختی-ترکیبی چیست؟
🔷چطور یقین ها تبدیل به شک می شود؟
🔷مهسا امینی چطور بهانه ضد انقلاب شد؟
🔷چطور کمپین منافقین با موضوع من محجبه ام ولی با گشت ارشاد مخالفم زمینه ساز فتنه اخیر شد؟
🔹هوش مصنوعی اینستاگرام چطور فرد به فرد ذائقه و رفتار را تغییر می دهد؟
💠سید علیرضا آلداود مدرس سواد رسانه ای و پژوهشگر جنگ شناختی ادراکی پاسخ می دهد
جمعبندی اغتشاشات روز دوشنبه در کشور
در روز گذشته در مجموع تعداد تجمعکنندگان ۱۸۰۵ نفر بوده است.
گزارش پایش دستگاه امنیتی نشان میدهد با گذشت حدود ۱۰ روز از آغاز موج جدید اغتشاشات در کشور، تعداد آشوبگران حاضر در صحنه به طور قابل توجهی کاهش داشته است.
مطابق این گزارش، در روز دوشنبه ۴ مهرماه، جمعا در ۱۴ شهر کشور تجمعات اعتراضی برگزار شد که تعداد تجمعکنندگان ۱۸۰۵ نفر بودهاست. این در حالیست که از نظر تعداد افراد حاضر در صحنه جمعیت به حدود دو درصد و تعداد شهرهای درگیر نیز به حدود یک درصد کاهش یافته است. روند کلی تعداد شهرهای درگیر و تعداد تجمعکنندگان کاهشی میباشد.
در روز یکشنبه مجموعا در ۱۳ شهر تجمعی برگزار شده بود که حدود ۴۵۰۰ نفر در آن شرکت داشتند.
⚫️یک شب با اغتشاشگران
خلاصه گزارش:
ظهر پنجشنبه اطلاعاتی از بازداشت شدگان دریافت کردم. همان نوجوانان و جوانان کم سن و سال. در توصیف آنها می گفتند: اکثرا دغدغه معیشتی ندارند. اهل گیم و اینستاگرامند! بدون قید و بند مذهبی. معتقد به آزادی بی حد و حصر رابطه با جنس مخالف. به شدت نسبت به دین بغض دارند.
گزارش مشروح:
ساعت ۱۷:۳۰ در تقاطع خیابان برادران مظفر و روبهروی یک قهوه فروشی با چند دختر و پسر جوان همراه شدم؛ همگی تقریبا زیر ۱۸ سال. تردید داشتم چطور به جمعشان ورود کنم. نگران بودم ظاهر و لباسهای متفاوتم جلب توجه کند. اما دل به دریا زدم و با اولین شعارها با آنها همراهی کردم و وارد خیابان ولی عصر شدیم. پلیس مانع از تجمع میشد. شلیک اولین گاز اشک آور حسابی چشم و گلویم را سوزاند. بعضیهایشان فورا سیگار روشن کردند. یک نفرشان به من هم تعارف کرد. سیگار را گرفتم و در جیبم گذاشتم. نگران بودم پوک زدنهای ناشیانه هویتم را لو دهد.
با حضور پلیس از کوچههای فرعی به سمت چهارراه ولی عصر فرار کردیم. برای اینکه جمعیت را گم نکنم یک دختر و پسر جوان را نشان کردم و به دنبال آنها میدویدم. اینترنت قطع بود و این افراد با تلفن محل قرار بعدی را مشخص میکردند. قرار بعدی سر خیابان وصال بود. با آنها همراه شدم.
روال کار به این شیوه بود که ابتدا شعار می دادیم وقتی به حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر می رسیدیم با هدایت لیدرهایی که عمدتا موتورسوار بودند و سن های بالاتری داشتند، خیابان را می بستیم.
نوع برخوردها خشن بود. متوجه شدم برخی چاقوی جیبی و اسپری فلفل داشتند. رفتار دخترها هم مثل پسرها بود. در میان راه چند تابلو راهنمایی و سطل زباله را آتش زدند. کرکره مغازه ها غالبا پایین بود. جوانی حدودا ۲۰ یا ۲۱ ساله که سعید صدایش میکردند، حس لیدری این جمع را داشت. بقیه هم یکی درمیان به توصیه های سعید گوش می دادند.
قرار بعدی میدان فردوسی بود. در مسیر با هم، کمی همکلام شدیم. همین همراهی در یک ساعت اول و شنیدن نوع حرفهای آنها مشخص میکرد اینها نسبتی با گروهکیهایی که بارها وصف حالشان را شنیده بودم، ندارند. با اینکه کار را جدی گرفته بودند اما بعضا برخوردها و شوخیهای غیراخلاقی و راحت بین دختر و پسرها رد و بدل میشد. حتی در شوخی هایشان هم تند و عصبانی برخورد میکردند. اصطلاحات و واژههایی به کار میبردند که مشخصا ویژه زیست مجازی بود. ادبیاتشان برای من که فقط چند سالی از آنها بزرگتر بودم خیلی قابل درک نبود.
به وضوح مشخص است هیچ تقید دینی و سیاسی ندارند. می توان تصور کرد که هدف مهمی در زندگی به جزء خوشگذرانی ندارند که آنهم لابد با توجه به سبک زندگی آنها در کشور ما خیلی بساطش جور نیست! بیشتر من را یاد آن نوجوانی میانداختند که چند وقت پیش در اینستاگرام کلیپهای مشمئز کنندهاش با دو دختر کم سن و سالتر از خودش خاطر بسیاری از مردم را جریحهدار کرده بود.
به میدان فردوسی رسیدیم و در خروجی مترو مستقر شدیم. «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» و «مرگ بر دیکتاتور»، «ای مردم با غیرت حمایت حمایت» از شعارهای اولیهای بود که این گروه میدادند. به مرور به وسط خیابان آمدیم و ترافیک سنگین شد. ناگهان چند موتور سوار، هماهنگ با هم خیابان را کاملا بستند. چند زن نقابدار که مسنتر بودند وارد جمع ما شدند و میدانداری میکردند. ماشینها و مردم هم نظارهگر بودند.
موتورسوارها که حدودا تعدادشان ۱۰ تا ۱۵ نفر بود شروع به بوق زدن ممتد کردند. بقیه هم مردم را تشویق به همراهی میکردند. جو هیجانی خیلی بالا بود. ناگهان سطل زباله را به وسط خیابان آوردند و در کسری از ثانیه آتش زدند. متوجه نشدم چه کسی این کار را کرد؛ گروه جوان همراه ما یا میانسالهای تازهوارد. به هر حال، میدان فردوسی از چهار طرف بسته شد. گروه نوجوانها هم چند دقیقهای شعار دادند و به هم ریختند و آتش زدند. رفتارشان مثل قهرمان بازیهای رایانهای بود. انگار خرابکاری را فقط برای هیجان و لذتش انجام میدادند؛ یک جور تخلیه انرژی.
اما در گوشه دیگر میدان، ماجرا فرق میکرد. تحرکات لیدرها توجهم را بیشتر جلب میکرد. زنان و مردانی که معلوم بود جنسشان با این جوانها متفاوت است. کارشان را کاملا بلدند و برای تکتک رفتارشان برنامه دارند. هیچکدام از موتورها پلاک نداشتند. یک زن و مرد یا دو مرد سوار هر موتور بودند. در تاریکی شب متوجه نشدم که مسلح بودند یا نه اما بعداً از همکاران دیگر شنیدم که میگفتند در دست برخی لیدرها اسلحههایی دیدهاند.
چند دقیقه بعد پلیس وارد میدان شد. بلافاصله موتوری ها آدرس محل بعدی تجمع را دادند و تا قبل از رسیدن پلیس محل را ترک کردند. با ورود پلیس به میدان، جوانان شعاردهنده هم متفرق شدند و دوباره قرار بعدی را گذاشتند: زیر پل چوبی! از اینجا به بعد همه چیز تکرار میشد. ابتدا شعار می دادند و ترافیک ایجاد میکردند. وقتی
جمعیت به حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر میرسید، سر و کله لیدرهای موتورسوار پیدا میشد که سن و سال بالاتری داشتند. ناگهان خیابان با یک سطل زباله یا لاستیک شعلهور مسدود میشد. به محض ورود پلیس، موتورسوارها ناپدید میشدند. حالا این جوانهای هیجانزده باقی میماندند و مردم بهتزده و پلیسی که باید این صحنه را مدیریت کند!
ظهر پنجشنبه اطلاعاتی از بازداشت شدگان دریافت کردم. همان نوجوانان و جوانان کم سن و سال. در توصیف آنها می گفتند: اکثرا دغدغه معیشتی ندارند. اهل گیم و اینستاگرامند! بدون قید و بند مذهبی. معتقد به آزادی بی حد و حصر رابطه با جنس مخالف. به شدت نسبت به دین بغض دارند. روحانیت و اسلام را عامل ناخوشیشان میدانند. در اعترافاتشان مشخص شده پیوند خانوادگی شان به شدت ضعیف است و بعضا پدر و مادرهایشان با هم زندگی نمیکنند. پلیس میگوید بعضی هایشان که پوشش نامناسبی دارند تا هنگامی که خانواده شان لباس مناسب برایشان نیاورند نگه می داریم. مادرانشان که میآیند وضع پوششان به گونهای است که باید آنها را نیز نگه داریم اما بعضا اغماض می کنیم! البته حساب اغتشاشگران فرق دارد باید بمانند تا محاکمه شوند.
دکتر منوچهر زارعی جامعه شناس آنها را در جرگه وندالیسم دسته بندی می کند و میگوید: «وندالیسم» عارضه امروز مدرنیته است. بیماری نوظهوری که تقریبا در همه جوامع به ظاهر توسعه یافته مشاهده میشود. کودکانی که در اینستاگرام و فیسبوک پرورش پیدا میکنند و در دیسکوها و کازینوها بزرگ میشوند. اکثرا هیجانات جوانی را با الکل یا مخدر سرکوب میکنند اما هر از چند گاهی به بهانهای به خیابانها میریزند و با آشوبگری و تخریب اموال عمومی، هیجانات خود را تخلیه میکنند. انگار ما هم باید سزای غربی شدنمان را اینگونه بدهیم. سیاستهای توسعه غربی که دهه ۷۰ پایهگذاری کردیم هم اکنون محصولش را درو میکنیم. البته که اینها هنوز در اقلیتند و بسیار محدود، اما همین مقدار کم نیز دردآور است. خانواده، آموزش و پرورش و لقمه شبههدار و نحوه تربیت و مصرف رسانهای بیشترین نقش و تقصیر را در این ماجرا دارند.
⚫️یک شب با اغتشاشگران
ساعت ۱۷:۳۰ پنجشنبه در تقاطع خیابان برادران مظفر و روبهروی یک قهوه فروشی با چند دختر و پسر جوان همراه شدم؛ همگی تقریبا زیر ۱۸ سال. دل به دریا زدم و با اولین شعارها با آنها همراهی کردم و وارد خیابان ولی عصر شدیم. پلیس مانع از تجمع میشد. شلیک اولین گاز اشک آور حسابی چشم و گلویم را سوزاند.
روال کار به این شیوه بود که ابتدا شعار می دادیم وقتی به حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر می رسیدیم با هدایت لیدرهایی که عمدتا موتورسوار بودند و سن های بالاتری داشتند، خیابان را می بستیم. نوع برخوردها خشن بود. متوجه شدم برخی چاقوی جیبی و اسپری فلفل داشتند. رفتار دخترها هم مثل پسرها بود. در میان راه چند تابلو راهنمایی و سطل زباله را آتش زدند. کرکره مغازه ها غالبا پایین بود. جوانی حدودا ۲۰ یا ۲۱ ساله که سعید صدایش میکردند، حس لیدری این جمع را داشت. بقیه هم یکی درمیان به توصیه های سعید گوش می دادند.
قرار بعدی میدان فردوسی بود. در مسیر با هم، کمی همکلام شدیم. همین همراهی در یک ساعت اول و شنیدن نوع حرفهای آنها مشخص میکرد اینها نسبتی با گروهکیهایی که بارها وصف حالشان را شنیده بودم، ندارند. با اینکه کار را جدی گرفته بودند اما بعضا برخوردها و شوخیهای غیراخلاقی و راحت بین دختر و پسرها رد و بدل میشد. حتی در شوخی هایشان هم تند و عصبانی برخورد میکردند. اصطلاحات و واژههایی به کار میبردند که مشخصا ویژه زیست مجازی بود. ادبیاتشان برای من که فقط چند سالی از آنها بزرگتر بودم خیلی قابل درک نبود.
به وضوح مشخص است هیچ تقید دینی و سیاسی ندارند. می توان تصور کرد که هدف مهمی در زندگی به جزء خوشگذرانی ندارند که آنهم لابد با توجه به سبک زندگی آنها در کشور ما خیلی بساطش جور نیست! بیشتر من را یاد آن نوجوانی میانداختند که چند وقت پیش در اینستاگرام کلیپهای مشمئز کنندهاش با دو دختر کم سن و سالتر از خودش خاطر بسیاری از مردم را جریحهدار کرده بود.
به میدان فردوسی رسیدیم و در خروجی مترو مستقر شدیم. «نترسید نترسید ما همه با هم هستیم» و «مرگ بر دیکتاتور»، «ای مردم با غیرت حمایت حمایت» از شعارهای اولیهای بود که این گروه میدادند. به مرور به وسط خیابان آمدیم و ترافیک سنگین شد. ناگهان چند موتور سوار، هماهنگ با هم خیابان را کاملا بستند. چند زن نقابدار که مسنتر بودند وارد جمع ما شدند و میدانداری میکردند. ماشینها و مردم هم نظارهگر بودند.
موتورسوارها که حدودا تعدادشان ۱۰ تا ۱۵ نفر بود شروع به بوق زدن ممتد کردند. بقیه هم مردم را تشویق به همراهی میکردند. جو هیجانی خیلی بالا بود. ناگهان سطل زباله را به وسط خیابان آوردند و در کسری از ثانیه آتش زدند. متوجه نشدم چه کسی این کار را کرد؛ گروه جوان همراه ما یا میانسالهای تازهوارد. به هر حال، میدان فردوسی از چهار طرف بسته شد. گروه نوجوانها هم چند دقیقهای شعار دادند و به هم ریختند و آتش زدند. رفتارشان مثل قهرمان بازیهای رایانهای بود. انگار خرابکاری را فقط برای هیجان و لذتش انجام میدادند؛ یک جور تخلیه انرژی.
اما در گوشه دیگر میدان، ماجرا فرق میکرد. تحرکات لیدرها توجهم را بیشتر جلب میکرد. زنان و مردانی که معلوم بود جنسشان با این جوانها متفاوت است. کارشان را کاملا بلدند و برای تکتک رفتارشان برنامه دارند. هیچکدام از موتورها پلاک نداشتند. یک زن و مرد یا دو مرد سوار هر موتور بودند. در تاریکی شب متوجه نشدم که مسلح بودند یا نه اما بعداً از همکاران دیگر شنیدم که میگفتند در دست برخی لیدرها اسلحههایی دیدهاند.
چند دقیقه بعد پلیس وارد میدان شد. بلافاصله موتوری ها آدرس محل بعدی تجمع را دادند و تا قبل از رسیدن پلیس محل را ترک کردند. با ورود پلیس به میدان، جوانان شعاردهنده هم متفرق شدند و دوباره قرار بعدی را گذاشتند: زیر پل چوبی! از اینجا به بعد همه چیز تکرار میشد. ابتدا شعار می دادند و ترافیک ایجاد میکردند. وقتی جمعیت به حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر میرسید، سر و کله لیدرهای موتورسوار پیدا میشد که سن و سال بالاتری داشتند. ناگهان خیابان با یک سطل زباله یا لاستیک شعلهور مسدود میشد. به محض ورود پلیس، موتورسوارها ناپدید میشدند. حالا این جوانهای هیجانزده باقی میماندند و مردم بهتزده و پلیسی که باید این صحنه را مدیریت کند!
ظهر پنجشنبه اطلاعاتی از بازداشت شدگان دریافت کردم. همان نوجوانان و جوانان کم سن و سال. در توصیف آنها می گفتند: اکثرا دغدغه معیشتی ندارند. اهل گیم و اینستاگرامند! بدون قید و بند مذهبی. معتقد به آزادی بی حد و حصر رابطه با جنس مخالف. به شدت نسبت به دین بغض دارند. روحانیت و اسلام را عامل ناخوشیشان میدانند. در اعترافاتشان مشخص شده پیوند خانوادگی شان به شدت ضعیف است و بعضا پدر و مادرهایشان با هم زندگی نمیکنند.
✴️یک نکته:
تا آنجا که تحقیق کرده ام تمام هنرمندانی که امروز در آتش فتته میدمند و آتش بیار معرکه شده و از آشوبگری حمایت میکنند، غالباً همان هنرمندانی هستند که در سال ۹۲ و ۹۶ کمپین راه انداخته و از مسبب وضع موجود (حسن روحانی) حمایت کردند.
این بدان معناست که بیشتر این جماعت سلبریتی یا دچار کم بینشی و یا نادانی سیاسی بوده و یا برخی از آنان عامل و بارکش سرویسهای جاسوسی بیگانه و پادو سلطنتطلبان و منافقین و براندازانند
از طرف دیگر این یک هشدار جدی به مسئولان حوزه فرهنگ در کشور است که متأسفانه نسبت به دنیای پربلای هنر و رسانه غافل و یا بی تفاوت بوده و برای جذب و سازماندهی هنرمندان در چارچوب قانون اساسی و فرهنگ ملی و دینی برنامه مدون و قابل قبولی ندلرند و مردم و نظام به خاطر این بی برنامگی مسئولان حوزه فرهنگ هزینه سنگینی میپردازند
⛔️نگاهی فهرست وار به انواع سکوتهای حرام
1⃣روزه ی سکوت(در شریعت اسلامی روزه سکوت حرام و بدعت است نه اصل سکوت و لذا در روایات آمده که سکوت، بوستان فکر و اندیشه است)
2⃣سکوتی که سبب جرأت و تجرّی بیشتر گناهکاران شود!
3⃣سکوتی که مایه ی وهن اسلام و تقویت باطل یا ضعف مسلمانان شود!
4⃣سکوتی که موجب شود معروفی، منکر یا منکری، معروف شود!
5⃣سکوت در مقابل تهمت به افراد مومن و ارزشهای اسلامی، که جرم و گناه است!
6⃣سکوت در برابر بدعت گذاران و منادیان اسلام آمریکایی و کسانی که با متشابهات دینی، مردم را از حقایق اصیل اسلامی دور می نمایند.
7⃣سکوت در برابر حمله کنندگان به ارکان نظام اسلامی و محکمات انقلاب در حالی که حفظ نظام اسلامی بالاترین معروف است.
8⃣سکوت در برابر ستم و تعدّی ظالم و سکوت در برابر یاری و کمک به مظلوم
9⃣سکوت در برابر گسترش ولایت طاغوت و استیلای صهیونیسم جهانی بر ساحت زندگی مومنان، مثل سکوت در برابر تثبیت و گسترش حکمرانی صهیونگرام ها بر فضای مجازی کشور که مرگبارترین سکوت است!
🔟سکوت در برابر یاری و نصرت ولایت که حافظ حدود و مرزهای شریعت و ارکان اسلام است که این سکوت بالاترین منکر و بدترین نوع سکوت است.
☑️گزارش شماره ٤
علی کربمی بعد از فرار به دبی، محمد آل مکتوم نخست وزیر امارات و حاکم دبی را در دنیای مجازی فالو کرده و در ازای این وطن فروشی از حمایت مادی و معنوی آل مکتوم برخوردار شده است
محمد آل مکتوم مدعی جزایر سه گانه ایرانی «تمب بزرگ و کوچک و ابوموسی» و عامل اصلی عادی سازی روابط امارات با رژیم تروریست صهیونیستی و طراح جنبش فمینیستی در کشورهای همسایه از جمله ایران است و در جنگ ائتلاف وهابیون سعودی علیه یمنیها بعنوان همپیمان رژیم سعودی حاکم بر حجاز حضور دارد
محمد آل مکتوم در ازای خوش خدمتی و همکاری خائنانه علی کریمی با حاکمان امارات برای براندازی جمهوری اسلامی ایران، شهرک رسانه ای دیامسی (DMC) را با همه امکانات سایبری در اختیار وی قرار داده است.
شهرک رسانهای و تولید محتوای دبی DMC با ۱۵ هزار کارمند بصورت کامل در اختیار سلبریتیهای وطن فروش قرار گرفته است. این شهرک نقش زیادی در حمایت رسانهای و رباتیک از کریمی و سلبریتیها ایفا میکند.
فریدالعقیلی بعنوان رابط کریمی و برخی سلبریتیها، نقش هماهنگ کننده با امارات را بازی میکند.
پی نوشت:
علی کریمی که منافقانه میگوید جانم فدای خاک ! باید به این پرسش کلیدی پاسخ بگوید که کدام خاک؟ همچنین باید با صراحت بگوید آیا نظری درباره جزایر سه گانه ایرانی ندارد؟
🔵رئیسجمهور: خط قرمز جمهوری اسلامی تعدی به جان و مال مردم است
🔸چه اشکالی دارد برای گفت و گو، نقد و حتی اعتراض مراکزی را قرار دهیم که بشود مرکز گفتگو نقد و حتی اعتراض کردن نسبت به برخی مشکلات.
🔹چه اشکالی دارد که برای گفتگو ، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟
🔸این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
🔹باید حدفاصل بین اعتراض و اغتشاش مشخص شود.
🔸به هیچ عنوان نمی شود به جان و مال مردم اجازه تعدی داد.
🔹نمی شود اجازه داد افرادی با اغتشاش آرامش جامعه را به هم بزنند.
☑️پیدا و پنهان فتنه لمپنهای خارج نشین
🌺یادداشت سیاسی روزنامه جوان مورخ پنجشنبه ۷مهرماه ۱۴۰۱ به قلم سید عبداله متولیان
با حذف غربگرایان از سپهر سیاسی کشور و روی کارآمدن انقلابیون و حرکت پرشتاب برای ترمیم خسارات مادی و معنوی ناشی از سوءمدیریت و ناکارآمدی غربگرایان و بازگشت امید و اعتماد و تقویت باورها و ایمان مردم، «ائتلاف غربی، عبری، وهابی» به شدت احساس خطر کرده و با استفاده از تجربهی فتنههای پیشین، برنامه فتنه ای چند وجهی بر بستر جنگ هیبریدی و ترکیبی را برای درگیر کردن دولت آیتالله رئیسی در حاشیههای دروغین و تصنعی در دستور کار خود قرار داد. اما از آنجا که دولت سیزدهم فارغ از حاشیهها، برای بازگرداندن امید، آرامش و اعتماد به مردم، عزم خود را جزم کرده بود، گام نخست برای موفقیت فتنه جدید، با بهره گیری از ظرفیت نفوذیها و رسانههای جریان سیاسی بازنده، تولید حاشیههای رنگارنگ با تمرکز بر موضوع حجاب و گشت ارشاد نظیر «جنجال بر سر ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه درمشهد»، «شایعه پلمپ رستورانها و کسبه ای که مانع از ورود زنان بدحجاب نمیشوند»، «پخش گسترده کلیپ های تولید شده درباره نزاع گشت ارشاد با زنان بدحجاب»، «شایعه اخذ جریمه از زنان بدحجاب»، «پخش کلیپ بیرون انداختن زن محجبه از اتوبوس»، «پخش کلیپهای مهندسی شده از مواضع برخی ائمه جمعه» و... طراحی و به اجرا گذاشته شد.
بالاخره روز موعود فرا رسید و با تولید یک دروغ بزرگ در باره مرگ مهسا امینی (قبل از اظهار نظر مراجع رسمی نظیر گزارش پلیس، پزشکی قانونی و...) فتنه کلید خورد و با شتابزدگی عجیبی توسط رسانه های جریان غربگرا ضریب خورده و دروغ تولیدی به پروپاگاندا تبدیل شده و آشوبگری با فتنه لمپنهای بیسر متفاوت از فتنه های پیشین در کف خیابان شکل گرفت: فتنه ۷۸ بر بستر فرهنگی، فتنه ۸۸ بر بستر سیاسی و انتخاباتی و فتنه ۹۸ بر بستر اقتصادی شکل گرفته بود اما فتنه جدید هیچ ماهیتی نداشته و برخلاف فتنه های پیشین که از یک واقعیت (نظیر بستن روزنامه سلام، باخت غربگرایان در انتخابات ۸۸ و افزایش قیمت بنزین) تبعیت میکردند این فتنه صرفاً از یک توهم و خیالبافی رسانه ای تبعیت کرده است. همچنین در حالیکه فتنه های قبلی دارای ساختار اجتماعی و دارای سر بودند فتنه جدید با اهدافی نظیر: «مردمی نشان دادن فتنه»، «عدم وابستگی به جناح خاص و مدیریت همه سلائق»، «عدم امکان دستگیری سران فتنه»، «فراجناحی معرفی کردن فتنه گران و عدم وابستگی به جناحهای داخلی»، «ایجاد امکان جلب و جذب حمایتهای فرامنطقه ای و بینالمللی» و... بی سر وارد میدان اغتشاش و تخریب اموال عمومی و... شد.
فتنه لمپنها که از آن تحت عنوان جنگ احزاب نیز یاد میشود و حاصل پیوند خوردن تمامی معاندین، محاربان، مخالفین، منافقین، سلطنتطلبان، عناصر واداده و فراری، بهاییها و... بوده و از حمایتهای علنی رسانههای بیگانه و سرویسهای جاسوسی دشمنان انقلاب و اغلب کشورهای اروپایی برخوردار و فاقد هویت واقعی بوده و صرفاً با فراخوان در دنیای مجازی شکل گرفته و از ویژگیهایی نظیر: «غیر حقیقی»، «بر بستر دنیای مجازی»، «بهره گیری از هیجانات روحی»، «مبتنی بر تحریک احساسات»، «فاقد هویت صنفی و قشری»، «استفاده از جوانان و نوجوانان» و «مدیریت و میدان داری زنان» برخوردار است. این فتنه که از اساس بر پایه دروغ رسانه ای شکل گرفت در تحریک پذیری و دامن زدن به اغتشاشات نیز با دروغهای گوبلزی که توسط مرکز سایبری منافقین و مرکز سایبری صهیونیستها و مرکز سایبری تعادل وهابیون سعودی و سایر لمپنهای خارج نشین نظیر مصی علینژاد تولید و توسط هنرمندان و ورزشکاران مشهور (سلبریتیها) فراری و داخلی منتشر و دامن زده شده و توسط رسانه های و شخصیتهای جریان غربگرای داخلی ضریب خورده است، در واقع در دنیای رسانه تصویرگری شده و در کف خیابان توسط جمعیتی به شدت محدود و فاقد پشتوانه مردمی رویدادسازی شده است. و جریان تجزیه طلب نیز بخش تکمیلی این جنگ هیبریدی و ترکیبی را تشکیل داده است.
فتنه لمپنها حرکتی آشوبطلبانه اما بی مایه و فاقد هر گونه عمق اجتماعی و حمایت مردمی است که صرفاً بر رویدادسازی و پروپاگاندای رسانه ای با حرکت پینک پنکی استوار است که برای اجتماعی و فراگیر معرفی کردن خود از مدلی تحت عنوان فرش نمودن سطح جامعه (Astroturfing) استفاده کرده و با حضور پراکنده در نقاط مختلف جامعه خود را بهعنوان مردم جا میزنند. فتنه لمپنها برای آنکه خود را بعنوان جنبش فراگیر مردمی نشان بدهد از یکطرف بر آشوبهای نقطهای مبتنی بر جنگ و گریز خیابانی و تغییر دائمی نقاط آشوب و خسته کردن دستگاههای مسئول تأکید دارد و از سوی دیگر به شدت در پی بزرگنمایی آثار تخریبی بوده و بر تخریب و به آتش کشیدن نمادهای هویت ملی و دینی: «آتش زدن پرچم، قرآن، مسجد، پلیس و...» متمرکز شده است.
این جریان خارج نشین با استفاده از ظ
رفیت رسانه بر استمرار خط آشوبگری متمرکز شده است و تصور جمع شدن غائله خطا بوده و باید بدانیم که گردانندگان اصلی جریان لمپنیزم، در پی: «تلاش برای اعتراضی نگه داشتن فضای کشور»، «کشاندن جریان اعتراضی به عرصه قشری و صنفی و اعتصابات سراسری معلمان، دانشگاهیان و...»، «اختلاف افکنی بین نیروهای مقابله کننده با آشوبگران بویژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی»، «تلاش برای وارد آوردن یک حادثه بزرگ و اثرگذار نظیر ترور سران احزاب سیاسی، تصرف رسانه ملی یا ... با استفاده از مدل زدن ساختمان تجارت جهانی» و... هستند.
برچیده شدن معرکه لمپنها مستلزم: «برخورد قاطعانه با تصویرگران رسانه ای قبل از برخورد با آشوبگران و رویداد آفرینان»، «قطع ارتباط بین تصویرسازان با رویداد آفرینان»، «برخورد بدون اغماض و جدی با سیاسیون غربگرا»، «برخورد مناسب با طایفهی ضریب دهندگان و حامیان فتنه از سلبریتیها گرفته تا اصحاب رسانه و شخصیتهای اثرگذار و دریافت هزینه های سنگین آشوبگری از آنان»، «کشف نقشهها و برنامه های آینده لمپنهای خارج نشین»، «ساماندهی فوری دنیای مجازی و جلوگیری از اوضاع ناهنجار و رهاشدهی فضای مجازی» و... است. اگر چه فتنه لمپنها در براندازی نظام با شکست مفتضحانه روبرو شده اما بیشک آثار زیانباری بر بدنه اجتماعی نظام بویژه در جوانان برجای گذاشته که برای ترمیم خرابیهای این فتنه شناخت دقیق و عمیق از نیازهای نسلی که از اعتیاد ناشی از دنیای مجازی بیشترین آسیبهای روحی و روانی را دیده و در معرض خطر واگرایی قرار گرفته ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
☫پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار بصیر:
👇👇👇
🆔 @motevallian
🌺آدرس اینترنتی مقاله:👇
http://www.Javann.ir/004drs
جمعبندی تحرکات آشوبطلبان در روز چهارشنبه ۶ مهرماه
جریانات معارض فراخوانهایی با عنوان «تجمع و اعتراض خودرویی» برای روز پنج شنبه ساعت ۱۱صبح منتشر کردهاند.
بررسیهای میدانی نشان میدهد طی روزهای اخیر حجم گستردهای از اغتشاشات و آشوبها در کشور کاسته شده و پروژه جریانات معارض برای تداوم تجمعات و حضور خیابانی شکست خورده است.
در عین حال در حال حاضر دو نوع عملیات میدانی در دستورکار معارضین قرار دارد که در مرحله اول تحریک دانشجویان به تجمع و اعتصاب و در مرحله دوم اقدامات ایذایی میدانی برای بحران سازی در کشور قرار دارد.
مطابق این رویه صبح روز چهرشنبه شاهد تجمع ۲۵۰ دانشجوی دانشگاه علومپزشکی شیراز همراه با کشف حجاب تعدادی از افراد حاضر و همچنین تجمع ۵۰ دانشجو در دانشگاه اصفهان و ... بودیم.
در بعد دوم نیز فراخوانهای متعددی در روز جاری با عنوان «تجمع و اعتراض خودرویی» برای ساعت ۱۱صبح روز پنج شنبه در تمامی اتوبانهای شهری منتشر شده و همچنین سرشبکههای معاندین برای فراگیری سردادن شعار از پنجره منازل در تمامی شهرها نیز در حال تلاش هستند که مصداق اقدامات ایذایی است.
در خصوص تجمعات میدانی نیز چهار شنبه شب تاکنون وضعیت سفید گزارش شده و تجمع قابل ملاحظهای رخ نداده است
سناریوهای ضدانقلاب برای تداوم نافرمانی مدنی و اعتراضات در ایران پس از شکست پروژه اغتشاشات خیابانی|
➖ تمرکز بر گسترش اعتصابات سراسری در مناطق و اصناف مختلف کشور با تاکید بر صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی، حمل و نقل عمومی
➖ شعارنویسی بر روی دیوارها، پلهای عابر پیاده و ... با مضامین و محتوای رادیکال علیه مقامات ارشد و کلیت حاکمیت
➖ تسری ایده «شعار از پشت بامها» علیه مقامات ارشد و کلیت حاکمیت در نقاط مختلف تهران و شهرستانها
➖ نمادسازی مانند استفاده از شال، تیشرت، پیکسل و ... مخصوص و منحصر به فرد با مضامین و محتواهای اعتراضی در خیابانها
➖ ایجاد ترافیک تصنوعی در سطح شهر با بستن خیابانها و بوق ممتد خودروها
➖ عادیسازی بیحجابی و کشف حجاب در جامعه ذیل پروژه عبور از بدحجابی و شلحجابی
➖ سرمایهگذاری بر روی گروههای هکری برای هک دستگاههای ارائه دهنده خدمات عمومی، نهادهای حساس، رسانههای حاکمیتی و غیره
➖ تداوم تعمیق و گسترش شکافهای قومیتی و مذهبی در استانهای مرزی
➖ زنده نگه داشتن اعتراضات با مناسبتسازی مانند چهلم مهسا امینی، سالگرد آبان 98، سالگرد هواپیمای اوکراینی
➖ تولید انبوه انواع محتواهای رسانهای مانند طرحهای گرافیکی، موشنگرافی، نماهنگ، پادکست و غیره از اغتشاشات اخیر، قربانیان و بازداشتشدگان آن و مهسا امینی
➖ موجسورای بر بازداشتشدگان و قربانیان حوادث اخیر در کشور با انتشار مشخصات فردی، قومی، خانوادگی و یا جزئیات نحوه فوت قربانیان
➖ تلاش برای استمرار فضای ناپایدار امنیتی در کشور با مرتبط کردن ناآرامیهای اخیر در کشور به ایجاد محدودیت در شبکههای اجتماعی
➖ برگزاری سمینارها و نشستهای چندجانبه بینالمللی درباره آزادیهای اجتماعی و وضعیت زنان در ایران و حساسیت افزایی نهادهای بینالمللی
➖ تهیه گزارشات غیرواقعی از اغتشاشات اخیر ایران در رسانههای بینالمللی با هدف تحریک نهادهای جهانی مانند عفو بینالملل، شورای امنیت سازمان و غیره برای موضعگیری علیه ایران
➖ تطهیر و سفیدنمایی حفظ و گسترش تحریمها علیه ایران به بهانههای حقوق بشری و اعتراضات اخیر در تهران
➖ افشاگریهای دروغین و جعلی از وضعیت فرهنگی و سبک زندگی خانوادههای مسئولان کشور با هدف تحریک احساسات و عواطف افکار عمومی و افزایش نفرت و خشم نیست به مسئولان و گروههای هوادار نظام
✴️خط مشترک آمریکا، ضدانقلاب و سلبریتیها برای تنفس مصنوعی به اغتشاشات
با خنثی شدن توطئه و فتنه لمپنهای خارج نشین و پایان یافتن اغتشاشات خیابانی در روزهای اخیر و بیتوجهی مردم به آشوبگران، معاندین و برخی از سلبریتیها تلاش دارند تا با تحریک نوجوانان و جوانان، به اغتشاشات تنفس مصنوعی دهند
در این راستا و پس از استفاده نماینده آمریکا از کلیدواژه "شجاعت دختران ایرانی"، معاندین و سلبریتیها نیز به خط شده و به دفعات روی این عبارت برای تحریک آشوبگران مانور میدهند
رضا پهلوی، سروش صحت، رضا علیجانی، مزدک میرزایی، هانیه توسلی، مانی حقیقی و سیامک انصاری از جمله افرادی هستند که در روزهای اخیر، خط تبلیغاتی مقامات آمریکایی درباره تحریک نوجوانان و جوانان برای اغتشاشات را دنبال میکنند.
گزارش شماره ۵
با شکست فتنه لمپنهای خارج نشین، برنامه جدید ستاد فتنه، فشار شدید به دانشگاهها و آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس و دانشگاهها و انتقال فتنه از حوزه لمپنیزم هیجانی به گسترش اعتصابات قشری و صنفی است.
اگر چه قرائن و شواهد گویای کم اثر بودن این برنامه و عدم توفیق فتنه گران در انتقال آشوبهای اجتماعی به تقابل صنفی و قشری است اما بی اثر کردن این برنامه مستلزم حرکت هوشمندانه و با برنامه دستگاهها و نهادهای مختلف در دو حوزه آفندی و پدافندی است.
صدور بیانیه ۶۰۰۰ استاد دانشگاه نمونه ای از این حرکات هوشمندانه در حوزه پدافندی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تذکر چند سال پیش رهبر انقلاب: برخی با طرح مسئله حجاب اجباری خط دشمن را دنبال میکنند
🔹برخی با طرح مسئله حجاب اجباری خط ناکام دشمن را دنبال میکنند. آنچه که حرام شرعی است، نباید بصورت آشکار صورت بگیرد. شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود.