توماس:«تو این چهار سال هربار که رقص تورو دیدم،انگار داری زور میزنی که تمام حرکات رو درست انجام بدی. اما تاحالا هیچ وقت ندیدم که خودت رو رها کنی. این همه انضباط برای چیه؟»
نینا:«من فقط میخام بیعیب و کامل باشم»
توماس:«کمال این نیست که همیشه خودت رو کنترل کنی.یه وقت هایی لازمه که خودت رو رها کنی. خودت رو غافلگیر کن تا بتونی بقیه رو غافلگیر کنی.»
[قویِسیاه_۲۰۱۰]
زحـل
شکـر خدارا که در پنـاهِ حسینم گیتی ازین خوبتر پنـاه ندارد ؛
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلی یا دلبری یا جان،یا جانان نمیدانم
همه هستی تویی فیالجمله این و آن نمیدانم.
شنبه ها اینجوریه که حتی اگر تا بامداد جمعه هم درحال بدوبدو براش باشی بازم انگار عقبی و کاری انجام ندادی،اونجاس که دچار استرس و تنفر از مدرسه میشی. 💘
889.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
خوب بویش کنید ، چند سحر دیگر این عطر مهربانی به کوچه ها برنخواهد گشت .
مولا علی :)