eitaa logo
چای و ایوون
85 دنبال‌کننده
286 عکس
18 ویدیو
0 فایل
-What about some 🍵? اینجا یه ایوونِ که توش می‌شینم کتاب می‌خونم و به‌خودم و گل‌ها یه‌سری چیزارو یادآوری می‌کنم؛این میون گاهی غرمی‌زنم یا نفرین می‌فرستم بر خودم، گآهی هم به این فکر‌ می‌کنیم که کی هستیم و توی چه مسیری به سوی کجا می‌ریم.. 'Trust Allah'
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از اُمــــیــد
_ فاطمه‌ی ِعلی
از امروز تا دهم محرم و روز عاشورا دقیقا چهل روز مونده هستین که یه چله‌ی زیارت عاشورا داشته باشیم؟🥲✨ شروعش از امروز اگر دوست داشتین همراهی‌مون کنید🥲❤️
چای و ایوون
-فصل چهارم-صراط
داستان تو داستان کوهنوردی ست که هرچه جلوتر می‌رود، راهش باریک تر و دره هایش عمیق تر می‌شود و ناچار باید بارَش سبک تر بشود و حتی کفش هایش را بگذارد..
چای و ایوون
این یه دعایی بود که دیشب داشتم تو حرم این‌موقع می‌خوندم[گریه] و یهو چشمم توی مفاتیح خورد بهش اسمش مناجات امام سجاد یا دعای امام سجاد علیه السلام درباب توبه ست.. خیلی خیلی معنیش قشنگ بود:))
چای و ایوون
خدا رب توست و رب تو پایان هرآنچه که تورا می‌هراساند پس دریابش
چای و ایوون
خدا رب توست و رب تو پایان هرآنچه که تورا می‌هراساند پس دریابش
داشتم به این فکر می‌کردم این چندوقت؛ خداوند یه آیهٔ خیلی زیبا داره توی قرآن احتمالا شنیدید «آنها که گفتند: پروردگار ما الله است، نه غمگین می‌شوند و نه هراسی دارند»
چطور؟