🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
⚖ترازو/10 (بازخوانی نقد و نقادی در بیان رهبری) 👈ده از ۲٠ 🔴چرا اینکار را میکنید؟؟؟؟ . از آنجا که
⚖ترازو/11
(بازخوانی نقد و نقادی در بیان رهبری)
👈یازده از ۲٠
🔴بعضیها طورى انتقاد مى کنند که تخریب است
من البته هیچوقت جلوِ انتقاد را نگرفته ام و کسى را منع نکرده ام. انتقاد صحیح و دلسوزانه ضررى ندارد؛ اما این انتقاد بایستى به تخریب نینجامد. بعضیها طورى انتقاد مى کنند که تخریب است؛ این مصلحت نیست. کسى که مسؤولیت سنگینى در کشور بر دوشش هست و از او توقّع داریم که فلان کار را بکند – اقتصاد را درست کند و… – اگر ما او را تقویت نکنیم؛ اگر یک وقت ضعفى هم پیدا شد، آن را نپوشانیم؛ آیا مى توانیم چنین توقّعى داشته باشیم؟ باز هم مىتوانیم امیدوار باشیم که آنچه که ما مى خواهیم، انجام خواهد گرفت و آنچه که وظیفه اوست، انجام مى گیرد؟ به نظر من، وظیفه همه است که به مسؤولان کشور کمک کنند و آنها را یارى نمایند.
(پاسخهاى رهبر معظم انقلاب اسلامى به پرسشهاى دانشجویان در دانشگاه صنعتى شریف ۰۱/۰۹/۷۸)
@nofoz_shenasi
⚖ترازو/12
(بازخوانی نقد و نقادی در بیان رهبری)
👈دوازده از ۲٠
🔴 عدهای تخریب میکنند، اسمش را میگذارند انتقاد
انتقاد با تخریب فرق دارد. متأسفانه خیلیها تخریب میکنند، ولى اسمش را میگذارند انتقاد. آن جایى که واقعاً انتقاد است و کسانى با نظر خیرخواهانه، نقاط مثبتِ کارى را توجه میکنند و نقاط اشکالش را هم ذکر میکنند، اینها را با سعهى صدر گوش بدهید؛ نه این که همه جا قبول کنید – چون ممکن است آن منتقد اشتباه کرده باشد – اما گوش کنید تا آن جائى که واقعاً درست است از شما فوت نشود. اینها چیزهایى است که قبلها عرض کردهایم؛ حالا هم تأکید میکنیم. به بعضیها توجه شده، بعضى را هم باید بیشتر توجه بکنید.
بیانات در دیدار رئیسجمهوری و اعضاى هیئت دولت ۰۲/۰۶/۸۷)
@nofoz_shenasi
⚖ترازو/13
(بازخوانی نقد و نقادی در بیان رهبری)
👈سیزده از ۲٠
🔴 با تخریب، جدول دشمن را کامل نکنید
در انتقادها، مرز میان انتقاد سازنده و تخریب رعایت شود و سخنان به گونه ای نباشد که جدول دشمن را کامل کند و زمینه گسترش بدبینی در جامعه را فراهم آورد
(دیدار جمعی از اساتید دانشگاهها با رهبر انقلاب ۰۲/۰۶/۹۰)
@NOFOZ_SHENASI
⚖ترازو/14
(بازخوانی نقد و نقادی در بیان رهبری)
👈چهارده از ۲٠
🔴 انتقاد، نقنق نیست!!
انتقاد، نقنق نیست!!
منظور از انتقادى که ممکن است نقنقو بودن از آن تلقى شود؛ یعنى عیبجویى کردن.
دو نوع عیبجویى ممکن است؛ الان من و شما روبهروى هم نشستهایم، خیلى آزادانه مىتوانیم از هم عیبجویى کنیم؛ شما هم از من عیبجویى کنید، من هم از شما عیبجویى کنم. منتها این عیبجویى دو نوع است؛ یک وقت عیبجویى جنبهى تحقیر، اهانت، طرف را به خاک سیاه نشاندن، از طرف انتقام گرفتن و چهرهى او را در نظر دیگران زشت کردن است و این کار در هیچ عرف نجیبانهاى – نمىگویم اسلامى – ممدوح نیست.
یک وقت هم نه، هدف از انتقاد، دلسوزى است، تکمیل است، برطرف کردن عیب است و آیینهوار نمودن عیب شخص یا نظام یا مدیر یا مردم به خود آنهاست و این ممدوح است. ممکن است این هم به نظر شنونده تلخ باشد؛ اما این تلخى، تلخى گوارایى است. این هیچ ایرادى ندارد.
👈 حالا من ادعا مىکنم از نظر دستگاه هم ایرادى ندارد؛ اگر شما در این تردیدى دارید، من به شما صادقانه مىگویم، لااقل از نظر شخص من، هیچ ایرادى ندارد. ببینید! این هدف و این جهتگیرى در کیفیت کار معلوم مىشود؛ یعنى اینکه ما توقع داشته باشیم یک جورى انتقاد کنیم که آن جهتگیرىِ اول در آن وجود داشته باشد، اما مردم یا مخاطبین خیال کنند که ما داریم دلسوزى مىکنیم، این هم نمىشود. همینطور که چند نفر از دوستان گفتید، مخاطبین ما هوشمندند و مىفهمند.
بیانات در دیدار جمعى از کارگردانان سینما و تلویزیون ۲۲/۰۳/۸۵
@NOFOZ_SHENASI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بر اساس آمار، ۹۹/۵ درصد از اهانتها و حرمتشکنیها در فتنه اخیر متوجه شخص رهبر انقلاب بود!
عاقبت اهانت به ولیّ خدا چیست؟!
🎙حجتالاسلام حاج احمد پناهیان
@nofoz_shenasi
هدایت شده از ریحانه
🔰زینب کبری(س)، قله خردمندی و تدبیر
رهبرانقلاب: زینب کبریٰ (سلام الله علیها) توانست به همهی تاریخ و همهی جهان نشان بدهد ظرفیّت روحی و عقلی عظیمِ جنس زن را. یک نکته اینکه زن میتواند اقیانوس عظیمی باشد از صبر و تحمّل؛ دوّم اینکه زن میتواند قلّهی بلندی باشد از خردمندی و تدبیر.
🗓 ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
🌱 @khamenei_Reyhaneh
اگر نفهمی که شلیک مستقیم به عقل و مغز تو دستور کار این شبکه بوده، در داشتن چیزی به اسم عقل در وجودت شک کن...
#جنگ_ترکیبی
@nofoz_shenasi
در ماجرای #تنگه_احد، پاشنه آشیل سپاه اسلام، کوچک شمردن دشمن و بیخیال شدن از دسایس او بود.
ماجرای امروز چقدر شبیه به این تنگنای تاریخی است.
کوچک شمردن کید دشمن و غفلت از تواناییهای او، پاشنه آشیل جریان انقلابی میتواند باشد.
بیایید افسران جنگ بدر باشیم نه پاسداران تنگه احد.
✍گاه نوشتی از:
#سیدفخرالدين_موسوی
💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین:
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
‼️#پرونده_بیست_و_دوم‼️
(سیر تا پیاز #سید_محمد_خاتمی)
⭕️فصل اول
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
‼️#پرونده_بیست_و_دوم‼️ (سیر تا پیاز #سید_محمد_خاتمی) فصل اول 3️⃣ @NOFOZ_SHENASI
⛔️محمد خاتمی:
احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست.
کیهان ۱۲/۶/۷۸
⛔️اکبرگنجی:
خمینی متعلق به موزه تاریخ است. ۲۴/۱/۷۹
⛔️محمد خاتمی:
اگر این حجاب مانع حضور زن شود، قطعا مضر است.۱۶/۸/۷۹
⛔️محمد خاتمی:
مشکل این نیست که زنان چگونه لباس بپوشند، مشکل این است که زنان بتوانند در عرصه مختلف حضور داشته باشند.
روزنامه همبستگی ۱۶/۸/۷۹
⛔️جهانبخش محبی نیا:
موسیقی و رقص و سکس باید شرعی شود.
آفتاب امروز ۳/۷/۷۸
⛔️عبدالکریم سروش:
خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است.
نشریه کیان
⛔️عبدالکریم سروش:
فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان میشود.
روزنامه نشاط ۱۲/۳/۷۸
⛔️عبدالکریم سروش:
ولایت پیامبر بعد از به کسی منتقل نشده است.
روزنامه صبح امروز ۱۶/۶/۷۸
⛔️ابراهیم اصغر زاده:
حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد.
آفتاب امروز ۲/۶/۷۸
⛔️محمد کاظم محمدی اصفهانی:
به خود خدا هم میتوان اعتراض کرد، و اورا فتنه گر نامید.
روزنامه ایران ۲۴/۴/۷۹
⛔️محسن کدیور:
معصومین ع فقط در کلیات و اصول اسوه اند.
ماهنامه کیان بهمن ۷۷
⛔️محسن کدیور:
امروز خدا در جامعه هیچ کاره است.
نشریه پژوهش های قرآنی سال ۷۹
⛔️هاشم آقاجاری:
در حکومت های دینی، نه تنها دین افیون توده هاست که افیون حکومت ها نیز هست.۲۵/۱/۸۱
⛔️رجبعلی مزروعی:
حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است.
حریم ۲۳/۱۱/۷۸
⛔️محمد مجتهد شبستری:
فعل و قول معصوم حجت نیست.
کیان بهمن ۷۷
⛔️علیرضا علوی تبار:
ما پیشرفت نمیکنم چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است.
یا لثارات ۴/۳/۷۹
⛔️اکبر گنجی:
حرکت اصلاح طلبان ما عاقبت به جدایی دین از سیاست خواهد انجامید.
مصاحبه با شبکه آلمانی ۲۴/۱/۷۹
⛔️محمد رضا خاتمی:
مبنای مشروعیت هر کاری فقط رأی مردم است.
جمهوری اسلامی ۸/۶/۷۹
⛔️بهاء الدین خرم شاهی:
کافر و بی دین هم خودی است.
صبح امروز ۲/۶/۷۸
⛔️عزت الله سحابی:
معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند.
روزنامه عصر آوارگان ۱۶/۱۰/۷۸
⛔️عطاالله مهاجرانی:
نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.
روزنامه آریا ۱۶/۱/۷۹
⛔️سعید حجاریان:
تفکر فقیهی نمیتواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند.
روزنامه ایران ۳۱/۱/۷۸
⛔️احمد نراقی:
وحی برای انسان های بعد از زمان خود، قابل فهم نیست.
هفته نامه آبان، ۱۱/۱۰/۷۷
⛔️مقصود فراستخواه:
حقیقت ثابت نداریم، حتی در دست انبیاء و معصومین.۲۲/۶/۷۷
⛔️مقصود فراستخواه:
هنرمند اصیل هم به نحوی به فضای آمیخته با ابتذال نیازدارد و گرنه از دل و دماغ می افتد.
۲/۸/۷۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎵آرمان دختران انقلاب
✅✅✅✅
@nofoz_shenasi
هدایت شده از موسسه تبلیغی نسیم وصال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دوره آموزشی تبلیغ تربیتی وصال
آبان ماه ۱۴۰۲.شهر مقدس قم
گروه تبلیغی نسیم وصال
هدایت شده از تریبون آزاد دانش آموزی
#برنامه_۵
پنجمین برنامه تریبون آزاد دانش آموزی پسرانه با موضوع حجاب و کار آمدی نظام
در جمع سادات مرکز تربیتی سلاله
با حضور کارشناسان محترم آقای موسوی و جمعی از مبلغین گروه تبلیغی نسیم وصال
آذرماه ۱۴۰۱.قم اامقدسه
‼️#پرونده_بیست_و_دوم‼️
(سیر تا پیاز #سید_محمد_خاتمی)
فصل دوم
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
خاتمی در کنار خانم الگا دیویدسن @NOFOZ_SHENASI
خانم دیویدسن یک شخصیت پیچیده و ناشناخته است. او از پژوهشگران انستیتوی مطالعاتی جوامع و تمدن اسلامی در دانشگاه بوستون و دارای پیوندهای نزدیکی با بنیاد اشرف پهلوی بود. از طریق احسان یارشاطر بهایی به هیات امنای دانشنامه ایرانیکا در دانشگاه کلمبیا راه یافت و در محافل آمریکایی از مدافعان اصلاحطلبان ایرانی شناخته میشد. دیویدسن همزمان که درباره «شاهنامه فردوسی» و «کوروش» پژوهشهای گستردهای را انجام میداد، طرف مشورت وزارت امور خارجه آمریکا برای ارزیابی «برنامه سلاحهای استراتژیک ایران» نیز قرار میگرفت.
از سوی دیگر، روابطش با ایرانیان بسیار متنوع و پرشمار بود و با چهرههایی مثل داریوش مهرجویی و سیدحسین نصر که در کمیسیونهای فرهنگی جشن هنر شیراز پروژه «باستانگرایی» را پیش میبردند، تماس داشت. در سینمای ایران از طریق بهمن فرمانآرا و بازیگران زن مثل فاطمه م.آ کانالهای ارتباطی قویای ساخت و هم تعاملات موثری با کانون مدافعان حقوق بشر به ریاست شیرین عبادی ایجاد کرد.
او درباره راهبردهای «گذار به دموکراسی» در ایران مقالاتی را به همراه محمدجواد محلاتی (دوست نزدیک خاتمی) انتشار داد13 و حتی با دیپلماتهای ایرانی به رایزنی پیرامون تحولات سیاسی ایران میپرداخت. دیویدسن به لطف مساعدتهای صادق خرازی، مشاور ارشد خاتمی (و مشاور یکی از نامزدهای سرشناس ریاستجمهوری 1392) توانسته بود روابط نزدیکی را با دفتر تازه تاسیس موسسه گفت وگوی تمدنها و فرهنگها در ژنو برقرار کند.
خیلی از رازهای «دفتر ژنو» بعدها توسط محمدعلی ابطحی در «دادگاه کودتای مخملی» برملا گشت، ولی رئیسدفتر سابق خاتمی هیچ صحبتی از ارتباط رئیس جمهور سابق با این زن آمریکایی نکرد. روابط دیویدسن با خاتمی تحت پوشش بنیاد بلوط سبز شکل گرفت. این بنیاد آمریکایی برای حمایت از «جامعه مدنیِ ایران» تاسیس شد و دیویدسن ریاست هیات مدیره آن را برعهده داشت، ولی جنس رابطهاش با خاتمی فقط سیاسی نبود. طبیعتاً به خوبی باید «حفظ ظاهر» میشد و یک توجیه خوب با عنوان «همکاری برای مطالعه سنتهای بشری در تمدنهای مدیترانه» (پروژه مشترک «دفتر ژنو» با بنیاد بلوط سبز) سوءظنها را برنمیانگیخت.
@nofoz_shenasi
دست خط «سید محمد خاتمی» در تجلیل از «ریچارد فرای» و «الگا دیویدسن». خاتمی در این یادداشت یادبود، دیدار با تئوریسین «مکتب ایرانی» در بوستون را «خاطرهای فراموشنشدنی» مینامد و دیویدسن را «انسانی دانشمند، شریف و بزرگوار که ایراندوستی ایشان بر فضیلتهایشان افزوده» خطاب میکند!
@NOFOZ_SHENASI