eitaa logo
دانلود
🇮🇷↯palimpsest↯
قم اینجوریه که امروز صبح زنگ اول قشنگ بهار بودد. هیچ ابری نبود خورشید میدرخشید باد بهاری میومد گنجیش
در ادامه این ماجرا باید بگم که امروز صبح برف اومد🤣🤣 کلا شاید نیم ساعتم نشد ولی خب. بعد از برف یجوریییی آفتاب شد که قشنگ انگار وسط مرداد بودی😭😂
ولی واقعا برف قشنگی بود✨✨
حرم امام رضا+برف+رعد و برق=بهشت حقیقی😭
🇮🇷↯palimpsest↯
کوفتت شه
خیلی فوق‌العادس😭 جات خالیی
🇮🇷↯palimpsest↯
انگار یونولیت میباره
🇮🇷↯palimpsest↯
انگار یونولیت میباره
دقیقااا یه آقاهه اونجا بود میگفت داره نقل میباره