🇮🇷↯palimpsest↯
قم اینجوریه که امروز صبح زنگ اول قشنگ بهار بودد. هیچ ابری نبود خورشید میدرخشید باد بهاری میومد گنجیش
در ادامه این ماجرا باید بگم که امروز صبح برف اومد🤣🤣
کلا شاید نیم ساعتم نشد ولی خب.
بعد از برف یجوریییی آفتاب شد که قشنگ انگار وسط مرداد بودی😭😂
🇮🇷↯palimpsest↯
انگار یونولیت میباره
دقیقااا
یه آقاهه اونجا بود میگفت داره نقل میباره