eitaa logo
دانلود
هدایت شده از کانال حمید کثیری
ما ترکناک یابن الحیدر ... @hamidkasiri_ir
چقدر زیبا بودن این عکساا
هدایت شده از ساعت شنی ؛
امشب، شبِ سوختنِ شمع‌هاست… شبِ باز شدنِ بغض‌هایی‌ست که سال‌ها میان صفحه‌های تاریخ مانده‌اند. و من، در پناهِ سکوتِ حسینیه، به سایه‌ای خیره‌ام که آرام از میان پرده‌ها گذشت، و دل‌ها را، بی‌صدا، به تپشی دیگر انداخت… امشب، ردّ قدمی آمد، که خاک را روشن کرد. نسیمی وزید، که روح هامان را زنده تر کرد. و ما ـ بی‌آنکه بگوییم ـ فهمیدیم: علم هنوز در دست است… نه فریادی بود، نه خطابه‌ای. تنها سکوتی که هزار لشکر معنا در دلش پنهان شده بود. تنها نگاهی… که ستون‌های خیمه را دوباره قد کشید. این قامت، آشناتر از تاریخ است. این سکوت، بلندتر از تمام هیاهوها. آری… در دلِ شبِ عاشورا، در دل شعله‌هایی که از اشک و اندوه روشنند، مردی ایستاده است، که اگر بادهای فتنه همه جا را خاموش کنند، او، هنوز شعله ور خواهد ماند… نه از نیزه‌ها می‌ترسد، نه از تنها شدن. او وارثِ مشکِ بی‌آب است، و نگاهش هنوز به سمت فراتی‌ست که باید روزی سیراب شود. و من، می‌دانم… اگر در کربلا، عباس افتاد و علم بر خاک ماند، در این زمین، در این تاریخ، دیگر نه علم افتادنی‌ست و نه علمدار تنها… او آمده، تا پرچم را، بی‌هیچ لرزشی، تا آخرین منزل، تا دیدار آن خورشیدِ پنهان، به دوش بکشد. و ما؟ ما در سایه‌ی این پرچم قد کشیده‌ایم… نه با فریاد، که با سکوتی پر از حضور. در میانه‌ی شب، دل به زمزمه‌ای سپرده‌ایم که سال‌هاست میان لب‌های عاشق می‌چرخد: ما ترکناک یا بن‌الحسین… نه از راه برگشتیم، نه از عهد… در صفِ خاموشِ عاشقان، با دلی که هر تپشش، تسبیح نام توست، ای علمدار… ای نگه‌دارِ خیمه‌ی انتظار… ما هرگز تنهایت نخواهیم گذاشت. ✍🏻 شب عاشورا ۱۴۴۷ ؛
از تغییر رشته واقعا راضیم ولی دلم برای شیمی خوندن تنگ شده😭😭
هدایت شده از ACT III
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید اینجا پرده‌ی سوم ماجرا بود اما . . .
هله نومید نباشی که تو را یار براند گرت امروز براند نه که فردات بخواند؟ در اگر بر تو ببندد مرو و صبر کن آن جا ز پس صبر، تو را او به سر صدر نشاند و اگر بر تو ببندد همه ره‌ها و گذرها ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند نه که قصّاب به خنجر چو سر میش ببُرّد نهلد کشتهٔ خود را، کُشد آن گاه کشاند چو دم میش نمانَد ز دم خود کُنَدش پُر تو ببینی دم یزدان به کجاهات رساند به مثَل گفته‌ام این را و اگر نه کرَم او نکُشد هیچ کسی را و ز کشتن برهاند همگی ملک سلیمان به یکی مور ببخشد بدهد هر دو جهان را و دلی را نرماند دل من گرد جهان گشت و نیابید مثالش به که ماند؟ به که ماند؟ به که ماند؟ به که ماند؟ هله خاموش که بی‌گفت از این می همگان را بچشاند بچشاند بچشاند بچشاند ~مولانا
با دیدن عکس و فیلمای غزه، به معنی واقعی کلمه دارم آتیش میگیرم. کاش کاری از دستم بر میومد... واقعا ای کاش...
هدایت شده از کانال حمید کثیری
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جان‌هایی که توانی برایشان نمانده و جهانی که وجدانی برایشان نمانده 😭😭 @hamidkasiri_ir
هدایت شده از - عبدالرضای بی‌بصیرت -
تا وقتی نرفتی مشکلی نیست ولی اگه یه بار اربعین پات برسه کربلا دیگه هرسال دم دمای اربعین دلشوره میوفته به جونت که نکنه نرم؟