eitaa logo
دانلود
Ela جان زندگیت همینقدر پر فراز و نشیبه و من توی فالی که ازت گرفتم دارم موی چرب اسنیپ رو میبینم که تو درحالی که از صخره آویزونی اونو چسبیدی و به خاطر همین گند زدی به امتیازای تیمت ( البته اگه غیراسلیترین هستی). فکرکنم یکی رو ذاری یالا سرت که همش داره برات خط و نشون میکشه اما خب هردومون میدونیم که واکنشت بهشون چیه(👍) پیشنهاد: یه آینه بخر و حواست به خنجر هایی که از پشت سرت بهت برخورد می‌کنه باشه
اوه اوه درخواست ها بالاست صبرکنید
کاساندرا جان (جر میدونم که زندگی فراز و نشیب داره و یکم نا میزونه ولی مطمئن باش اگه الان توی یه جای تنگ و تاریک و ناراحت بخوابی صبح گه بیدار میشی حرکت میکنی سمت اون چیزی که آرزوش رو داشتی و انقدر سریع همه چی برات میگذره که خودت هم باورت نمیشه و یادت نره که تو تنها نیستی دادلی زندگی ات را بشناس👍
محیا زندگی خواب و رویایی بیش نیست و میدونم که ترجیح میدی هیچوقت بلند نشی اما گاهی وقتا تو واقعیت اتقاقای بهتری واست میفته و به نظرم اگه حیوون خونگی داری امشب بوسش کن، نداری هم خودتو بغل کن چون یکم لیاقتشو داری (نمیقهمم چی دارم میگم). در خرید اون چیزی که همیشه منتظرش بودی هم تردید نکن✅
ثنا (من خیلی این اسم رو دوست دارم) درون گوی ام خیلی چیزای رضایت بخشی از زندگیت نمیبینم چون فکرکنم خودت سردرگمی اما توصیه من و هری بهت اینه که انقدر توی‌هر سوراخی سرت رو نکن و دنبال دردسر نباش. شاید در آینده بلندپروازی های باحالی دنبالت بیاد و یه چیز خیلی خاص قراره داشته باشی که حالا من نمیدونم چیه ولی خب میدونم که نباید پز بدی باهاش✅. آدمهایی توی زندگیت میان که واقعا سم انگیز هستن و باید فرار کرده و به بزرگتر خود اطلاع دهی و توصیه من بهت اینه که در سکوت و خلوت حرکت کن نه جمع ✅
زهرا۰۷۷۸ خیلی توی خاطره هات موندی و فکرمیکنی اونا بهترین چیزایی بودن که تاحالا حس کردی اما یادت باشه همیشه چیزای بهتر تری هم میتونن در امتظارت باشن و قطاری که تازه شروع به حرکت کرده، تازه سروع به حرکت کرده👍و هنوز مکان های زیادی هست که باید سر بزنی و به نطرم تابستون بعدیت قراره خیلی خوب باشه و به نظرم یه بافت برا خودت بخر همچنین به تو امشب اهنگ o children رو پیشنهاد میدم
هیونیییی خودت رو توی هچل هایی که نمیدونی جریان چیه ننداز ولی از هر سرگرمی ای که پیش روت میاد استقبال کن و براشون پررو باش و مطمئن باش که اینجا قرار نیست بمیری و دنیا هم به اخر نمیرسه پس با یه 👍 بزرگ به همه چی بلند بلند بخند و هرجا کم آوردی از روش های نامتعارف استفاده کن. من بهت توصیه میکنم یه جلسه شب بیداری برگزار و خودت رو به صرف چای دعوت کنی و اگه میتونی هاگوارتز لگسی(اگه پی اس و کامپیوتر داری) یا بیداری جادو بازی کنی 👍✅ یادت نره که همه چی جادوعه و نیاز به توضیح نیست
خانم ℌ 🤙 یاد اون دیالوگ افتادم که میگه به سلامتی هری پاتر، پسری که زنده ماند. من به نطرم ادم عجیبی هستی اما درنهایت همه قبولت دارن و برای همه مشتی و پرطرفداری. همه بهت اعتماد دارن اما من یکم نشونه های نا امید کننده میبینم که میدونم تو براشون اماده ای یا اکه نباشب انقدر خوب برخورد میکنی که همه با خودشون میگن پشمام هارو چقدر خقنه. یه کتاب جدید بخر و بخون و به فامیل هاتون یه سر بزن و البته که همراه خودت چوبدستیت هم ببر. تو همونی هستی که وقتی همه تو هول‌و ولا ان با یه 👍 از دور داری تماشا میکنی و دنبال راه حلی و به نطرم برای جدید ترین اتقاقاتی که رو به روت هست هم همین کارو باید بکنی
آربی ببین همه چی اونقدر بد که تو فکرمیکنی‌نیست و نباید انقدر نگران نتیجه ها باشی. چون تهش من و تو میدونیم که به چی قرارع برسیم و تین بار با همیشه فرق داره. ساید قیلا اوضیاع اینطوری نبوده و افتصاح گذشته باشه اما این دقعه نه و درحالی که همه یه مسیر متقوات رو میرن تو به همون چیزس میرسی که قطعا براش ساخته شدی و اون بهترینه (مثل گروه اسلیترین که از همه بهتره، سلامتی جمع)
ممنون اژ اسپانسر برنامه خانم گلپرگ انارزاده که امسال هم مزاحمشون بودسم🤣