هیونیییی
خودت رو توی هچل هایی که نمیدونی جریان چیه ننداز ولی از هر سرگرمی ای که پیش روت میاد استقبال کن و براشون پررو باش و مطمئن باش که اینجا قرار نیست بمیری و دنیا هم به اخر نمیرسه پس با یه 👍 بزرگ به همه چی بلند بلند بخند و هرجا کم آوردی از روش های نامتعارف استفاده کن. من بهت توصیه میکنم یه جلسه شب بیداری برگزار و خودت رو به صرف چای دعوت کنی و اگه میتونی هاگوارتز لگسی(اگه پی اس و کامپیوتر داری) یا بیداری جادو بازی کنی 👍✅
یادت نره که همه چی جادوعه و نیاز به توضیح نیست
خانم ℌ 🤙
یاد اون دیالوگ افتادم که میگه به سلامتی هری پاتر، پسری که زنده ماند.
من به نطرم ادم عجیبی هستی اما درنهایت همه قبولت دارن و برای همه مشتی و پرطرفداری. همه بهت اعتماد دارن اما من یکم نشونه های نا امید کننده میبینم که میدونم تو براشون اماده ای یا اکه نباشب انقدر خوب برخورد میکنی که همه با خودشون میگن پشمام هارو چقدر خقنه. یه کتاب جدید بخر و بخون و به فامیل هاتون یه سر بزن و البته که همراه خودت چوبدستیت هم ببر. تو همونی هستی که وقتی همه تو هولو ولا ان با یه 👍 از دور داری تماشا میکنی و دنبال راه حلی و به نطرم برای جدید ترین اتقاقاتی که رو به روت هست هم همین کارو باید بکنی
آربی
ببین همه چی اونقدر بد که تو فکرمیکنینیست و نباید انقدر نگران نتیجه ها باشی. چون تهش من و تو میدونیم که به چی قرارع برسیم و تین بار با همیشه فرق داره. ساید قیلا اوضیاع اینطوری نبوده و افتصاح گذشته باشه اما این دقعه نه و درحالی که همه یه مسیر متقوات رو میرن تو به همون چیزس میرسی که قطعا براش ساخته شدی و اون بهترینه (مثل گروه اسلیترین که از همه بهتره، سلامتی جمع)
🇮🇷↯palimpsest↯
ممنون اژ اسپانسر برنامه خانم گلپرگ انارزاده که امسال هم مزاحمشون بودسم🤣
ای بابا این چه حرفیه مراحمید😂😭✨
~دخترایران
عاقلان، نقطهٔ پرگارِ وجودند ولی
عشق داند که در این دایره، سرگرداناند...!