eitaa logo
دانلود
زهرا۰۷۷۸ خیلی توی خاطره هات موندی و فکرمیکنی اونا بهترین چیزایی بودن که تاحالا حس کردی اما یادت باشه همیشه چیزای بهتر تری هم میتونن در امتظارت باشن و قطاری که تازه شروع به حرکت کرده، تازه سروع به حرکت کرده👍و هنوز مکان های زیادی هست که باید سر بزنی و به نطرم تابستون بعدیت قراره خیلی خوب باشه و به نظرم یه بافت برا خودت بخر همچنین به تو امشب اهنگ o children رو پیشنهاد میدم
هیونیییی خودت رو توی هچل هایی که نمیدونی جریان چیه ننداز ولی از هر سرگرمی ای که پیش روت میاد استقبال کن و براشون پررو باش و مطمئن باش که اینجا قرار نیست بمیری و دنیا هم به اخر نمیرسه پس با یه 👍 بزرگ به همه چی بلند بلند بخند و هرجا کم آوردی از روش های نامتعارف استفاده کن. من بهت توصیه میکنم یه جلسه شب بیداری برگزار و خودت رو به صرف چای دعوت کنی و اگه میتونی هاگوارتز لگسی(اگه پی اس و کامپیوتر داری) یا بیداری جادو بازی کنی 👍✅ یادت نره که همه چی جادوعه و نیاز به توضیح نیست
خانم ℌ 🤙 یاد اون دیالوگ افتادم که میگه به سلامتی هری پاتر، پسری که زنده ماند. من به نطرم ادم عجیبی هستی اما درنهایت همه قبولت دارن و برای همه مشتی و پرطرفداری. همه بهت اعتماد دارن اما من یکم نشونه های نا امید کننده میبینم که میدونم تو براشون اماده ای یا اکه نباشب انقدر خوب برخورد میکنی که همه با خودشون میگن پشمام هارو چقدر خقنه. یه کتاب جدید بخر و بخون و به فامیل هاتون یه سر بزن و البته که همراه خودت چوبدستیت هم ببر. تو همونی هستی که وقتی همه تو هول‌و ولا ان با یه 👍 از دور داری تماشا میکنی و دنبال راه حلی و به نطرم برای جدید ترین اتقاقاتی که رو به روت هست هم همین کارو باید بکنی
آربی ببین همه چی اونقدر بد که تو فکرمیکنی‌نیست و نباید انقدر نگران نتیجه ها باشی. چون تهش من و تو میدونیم که به چی قرارع برسیم و تین بار با همیشه فرق داره. ساید قیلا اوضیاع اینطوری نبوده و افتصاح گذشته باشه اما این دقعه نه و درحالی که همه یه مسیر متقوات رو میرن تو به همون چیزس میرسی که قطعا براش ساخته شدی و اون بهترینه (مثل گروه اسلیترین که از همه بهتره، سلامتی جمع)
ممنون اژ اسپانسر برنامه خانم گلپرگ انارزاده که امسال هم مزاحمشون بودسم🤣
امسال فقطداز کتاب شنگ حادو فال کرفتم آه
سال دیگه شاهزاده دورگه میگیرم
پارسال از کدوم بود؟
پارسال یادمه رندوم بود
~دخترایران عاقلان، نقطهٔ پرگارِ وجودند ولی عشق داند که در این دایره، سرگردان‌اند...!