🇮🇷↯palimpsest↯
بیاید روز آخر باهم یکاری انجام بدیم
امروز برای همه کسایی که دوسشون داریم و امسال برامون خاطران قشنگی ساختن نامه بنویسیم.
بچه ها من واقعا هیچ استعدادی در ادامه دادن مکالمه ندارم.
چه مکالمه رودرو چه حتی مجازی.
مثلا یکی بهم پیام داده و من واقعا خر ذوق شدم ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم.
واقعا اگه گیف و استیکر نداشتم لال بودم، لال.