eitaa logo
دانلود
بیاید روز آخر باهم یکاری انجام بدیم
🇮🇷↯palimpsest↯
بیاید روز آخر باهم یکاری انجام بدیم
امروز برای همه کسایی که دوسشون داریم و امسال برامون خاطران قشنگی ساختن نامه بنویسیم.
اگه اینو درست کردید عکسشو برام بفرستیددد.
هدایت شده از my name is samin :)
اهم باری دیگر سلاام
بچه ها من واقعا هیچ استعدادی در ادامه دادن مکالمه ندارم. چه مکالمه رودرو چه حتی مجازی. مثلا یکی بهم پیام داده و من واقعا خر ذوق شدم ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم. واقعا اگه گیف و استیکر نداشتم لال بودم، لال.
۱۴۰۳ شدد😭🤏🏻
آخر سالی یه هری پاترمون نشه؟
🇮🇷↯palimpsest↯
چه تایپی چه دست نویس*
من نامه هامو تایپ کردم منتظرم عید بشه😂😭
هدایت شده از 𝕏 Tweet
چت کردن با من مثل مصاحبه میمونه، اگه ازم سوال نپرسی من دیگه چیزی واسه گفتن ندارم