دوست دارم برم بیرون ولی هرچی فکر میکنم جایی رو ندارم که برم. بازم بشینم تو خونه؟
- منِ واقعیتر .
میدونم تو این گرما پیاده روی شکنجه است برای خودم، ولی بهش نیاز داشتم (:
من شبها تو تجمع از شدت گرما حالم بد میشه، بعد الان سر ظهر اومدم پیاده روی.🙏🏻
عمیقا به مشهدیا حسودیم میشه، الان اگه مشهد بودم به جای تو خیابون بودن، میرفتم حرم💔.
خیلی دلم میخواد گوشی رو بزارم کنار ولی زندگیم هیچ جذابیتی نداره. اینجوریم که خب گوشی رو گذاشتی کنار حالا میخوای چه غلطی بکنی؟!
بعد میفهمم که بازم باید بیام سراغ گوشی وگرنه حوصلم سر میره.
تهِ خط میدونید کجاست؟ من همونجام.
همونجایی که هرکاری میخوای بکنی، به بنبست میرسی. به هرچیزی میخوای امیدوار بشی، ناامید میشی. فقط مجبوری به تنهاییت ادامه بدی و نابود بشی..
وقتی داغونید ولی کلی درس و امتحان دارید چی کار میکنید؟
چقدر موقعیت افتضاحیه.