eitaa logo
- منِ واقعی‌تر .
34 دنبال‌کننده
282 عکس
40 ویدیو
0 فایل
اینجا قراره با ورژنِ واقعی‌تر و خودمونی‌ترِ من آشنا بشید 🦦💘‌ ورود آقایون ممنوع! 😀☝🏻 ‌ 💌اگه باهام کاری داشتی: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_m33yqtq&btn
مشاهده در ایتا
دانلود
بیاید گریه کردن تو خیابون رو عادی سازی کنم. شاید یکی خیلی داغون باشه.
میدونم تو این گرما پیاده روی شکنجه است برای خودم، ولی بهش نیاز داشتم (:
- منِ واقعی‌تر .
میدونم تو این گرما پیاده روی شکنجه است برای خودم، ولی بهش نیاز داشتم (:
من شبها تو تجمع از شدت گرما حالم بد میشه، بعد الان سر ظهر اومدم پیاده روی.🙏🏻
عمیقا به مشهدیا حسودیم میشه، الان اگه مشهد بودم به جای تو خیابون بودن، میرفتم حرم💔.
بالاخره اومدم کتابخونه و این کتابه رو گرفتم🤌🏻
خیلی دلم میخواد گوشی رو بزارم کنار ولی زندگیم هیچ جذابیتی نداره. اینجوریم که خب گوشی رو گذاشتی کنار حالا میخوای چه غلطی بکنی؟! بعد میفهمم که بازم باید بیام سراغ گوشی وگرنه حوصلم سر میره.
تهِ خط میدونید کجاست؟ من همونجام. همونجایی که هرکاری میخوای بکنی، به بن‌بست میرسی. به هرچیزی میخوای امیدوار بشی، ناامید میشی. فقط مجبوری به تنهایی‌ت ادامه بدی و نابود بشی..
وقتی داغونید ولی کلی درس و امتحان دارید چی کار میکنید؟ چقدر موقعیت افتضاحیه.
حضوری شدیم ولی نشدیم. خودمم والا نمیفهمم قضیه چیه.
این فصلش از همه فصل‌ها قشنگ‌تر بود💘
چرا بیرون انقدر باد داااااغ میاد😭 به قول مامانم میگه خدا سشوار روشن کرده🤣💔