eitaa logo
مدافعین حریم ولایت
126 دنبال‌کننده
273 عکس
312 ویدیو
106 فایل
💥بیش از 90 درصد مطالب این کانال،تولیدی و نو است... 👈ارتباط با خادم کانال؛ https://eitaa.com/Harimevelayaat 👈در ایتا @rahbarjame 👈در سروش @rahbarjame 👈در بله @rahbarjame 👈در تلگرام @rahbarjamee
مشاهده در ایتا
دانلود
نقش مردم در حکومت اسلامی زمان غیبت.pdf
721.1K
👆👆👆 ◀️برای کسانیکه میخواهند نظر علامه مصباح را از کتابش ببینند نه از روزنامه ها و... ✋مباحثی که در این کتاب مطرح می شود👇👇👇 👈1- 👈2- 👈3- 👈4- 🌼 8 صفحه 📚http://mesbahyazdi.ir/node/2335 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
👆👆👆 ◀️برخی از مباحث علامه مصباح که در این کانال گذاشته شده است. 👌👌👌بسیار عالی... 💥مباحت دقیق و کاربردی از علامه مصباح یزدی را می توانید در کانال زیر مشاهده کنید: 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؟(در بین دوره) ◀️پاسخ از عباسعلی کدخدایی؛سخنگوی شورای نگهبان 🤔إن شا الله که در این دوره،نمایندگان انقلابی،این خلاء قانونی را پُر کنند... 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
👆👆👆 ◀️روایت امام صادق(ع) 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
؟👇👇👇 ◀️امام صادق(ع) در پاسخ به علت حرمت ،می فرمایند: «لَا تَعْلَمُ الْمَرْأَةُ فِي الزِّنَا مَنْ أَحْبَلَهَا- وَ لَا الْمَوْلُودُ يَعْلَمُ مَنْ أَبُوهُ وَ لَا أَرْحَامَ مَوْصُولَةٌ وَ لَا قَرَابَةَ مَعْرُوفَة»(احتجاج طبرسی/ج2 ص347) 🌟در روایات علت حرمت اینطور بیان شده که افراد فرزندان خود را نمی شناسند و لذا پیوندها و ارتباطها از هم پاشیده شده و مردم دیگر به هم رسیدگی و محبت نمی کنند. پس ارتباط اجتماعی و گسسته نشدن پیوندها،آنقدر مهم هست که زنا به خاطر آن حرام شده است. به همین خاطر هر چیزی که موجب گسستن این پیوندها شود،در حد حرام است. 💥اینجاست که روایت "َإِنَّ الْغِيبَةَ أَشَدُّ مِنَ الزِّنَا"(وسایل الشیعة؟ج12 ص281) معنا پیدا می کند؛هر عاقلی این را درک می کند که درصد گسستن پیوندها توسط ،بدون واسطه تر و مستقیم تر و نهایتاً،فراگیرتر است. 📚 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
پزشکی اسلامی 1.mp3
1.19M
(1)👆👆👆 👌استاد رحیم پور ازغدی ◀️سه نوع طبی که به اشتباه در یک معنا بکار می روند 1️⃣ 2️⃣ 3️⃣ 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
✅ چرا حضرت موسی(ع) خود را خواند؟ شمارۀ 1 ◀️موسی(ع) در جواب فرعون گفت:«قالَ فَعَلْتُها إِذاً وَ أَنَا مِنَ الضَّالِّين»(شعراء/20) گفت: «آن [قتل قبطى‏] را زمانى انجام دادم كه از گمراهان بودم.» 1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣(علامه طباطبایی)؛ 👈مراد از ضلال، جهل در مقابل حكم است، زيرا حكم به معناى اصابه نظر و درك حقيقت هر امرى و متقن بودن نظريه در تطبيق عمل با نظريه است... بنا بر اين، مراد موسى (ع) اين است كه اگر آن روز آن عمل را كردم، در حالى كردم كه به خاطر جهل گمراه بودم و مصلحت كار را نمى‏دانستم و نمى‏دانستم در اين عمل، حق چيست تا پيروى كنم... و خلاصه: ‏دانستم، يك نفر از بنى اسرائيل مرا به يارى خود خواند و من او را يارى كردم و هرگز احتمال نمى‏دادم كه اين يارى او به كشته شدن مرد قبطى مى‏انجامد و عاقبت وخيمى به بار مى‏آورد و مرا ناگزير مى‏كند كه از مصر بيرون شده به مدين بگريزم و سالها از وطن دور شوم. 💥وجوهی که به وجه بالا برمیگردد؛ 👈1)مراد از ضلالت، است، هم چنان كه در آيه" وَ وَجَدَكَ ضَالًّا فَهَدى‏" به اين معنا است. 👈2)مراد از ضلالت است، هم چنان كه در آيه" أَنْ تَضِلَّ إِحْداهُما فَتُذَكِّرَ إِحْداهُمَا الْأُخْرى‏" به اين معنا است و معناى آيه مورد بحث اين است كه: من هنگامى او را كشتم كه حرمت آدم‏كشى را فراموش كرده بودم و يا فراموش كرده بودم كه اينطور زدن عادتا به قتل او مى‏انجامد. 💥 دو معنای دیگر می تواند داشته باشد که در این آیه صحیح نیست؛ 👈1) آدمى بدون پروا اقدام به عملى كند و درباره عواقب آن نينديشد. ❌این وجه با آیۀ 14 سورۀ قصص نمی سازد زیرا به حضرت موسی(ع) قبل از داستان قتل،حکم داده شده بود.[طبق آیات قرآن،"حکم" مانند ایمان،مفهومی مشکک است.] ☀️حکم به معنای،"نبوت" نیست. 👈2)به معناى عدم تعمد است و معنايش اين است كه من اين كار را عمدا نكردم. ❌صحيح نيست، چون مى‏دانيم كه موسى (ع) اين كار را عمدا كرد. 💥وجه اشتباه دیگر؛ 👈مراد از ضلالت، است هم چنان كه كلام فرزندان يعقوب كه به پدرشان گفتند:" تَاللَّهِ إِنَّكَ لَفِي ضَلالِكَ الْقَدِيمِ"(یوسف/95)به معناى محبت تفسير شده، يعنى تو هم چنان بر محبت يوسف باقى هستى. و در آيه مورد بحث معناى كلام موسى (ع) اين است كه آن روز كه من آن قبطى را كشتم، از اين جهت بود كه من از دوستداران خدا بودم، و دوستى با خدا، اجازه نداد كه در عاقبت عمل خود بينديشم. ❌ صحيح نيست چون علاوه بر اينكه با سياق نمى‏سازد از ادب قرآن به دور است كه محبت خداى را ضلالت بخواند. 💐در شمارۀ بعد با پنج قول دیگر آشنا خواهید شد(از جمله نظر مقام معظم رهبری) 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
ریشۀ بد رفتاری های مردان-دو روایت در مورد تحمل و شکرگذاری.mp3
1.39M
👆👆👆 ◀️استاد پناهیان(جایگاه صبر در تربیت فرزند/ج2) شماره شش ⏰ 3 دقیقه 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
👆👆👆 ◀️استاد زارعی علامه مصباح یزدی؛«در موارد اختلاف سلیقه، نظر اکثریت پذیرفته شود؛ اما این‌که اصل شناخت حق را متوقف بر نظر اکثریت بدانیم، اشتباه است.» http://mesbahyazdi.ir/node/7566 🤔دموکراسی یعنی اکثریت؛همان چیزی که آنرا پایان تاریخ نامیدند و بهترین راه حکومت داری معرفی کردند!! 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
✅ چرا حضرت موسی(ع) خود را خواند؟ شمارۀ 2 7️⃣8️⃣9️⃣ (آیت الله مکارم شیرازی) 👈" ضال" در اينجا به معنى" غافل" و منظور غفلت از عاقبت كار است.(خطای در موضوع) 👈خطا نبوده؛بلکه من نمى‏دانستم عاقبت اين كار چنين خواهد بود كه من نتوانم در مصر بمانم و مدتى از وطن آواره شوم و برنامه‏هايم به تاخير افتد. 👈حضرت موسی(ع) در اینجا کردند.(وجه مورد پسند؛مؤید آن روایت امام رضا(ع) است.) (علامه مصباح یزدی؛ 👈یا از روي مماشات با فرعونیان گفته شده که گیرم در آن موقع، من گمراه بودم ولی اینک خدا مرا هدایت کرده و با براهین قاطع به سوی شما فرستاده است. 👈یا نا آگاهی از عواقب آن کار بوده است.)[مقالۀ عصمت] 0️⃣1️⃣ (آیت الله جوادی آملی) فرمود من يك داشتم نه ضلالت حكمي يعني اين نبود كه مسئله را نمي دانستم حكيم نبودم عالم نبودم اين طور نيست چون قبل از اينكه قصّه مُشت زدن را خدا نقل كند فرمود:(وَلَمَّا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَاسْتَوَي آتَيْنَاهُ حُكْماً وَعِلْماً وَكَذلِكَ نَجْزِي الْمُحسِنين) بعد فرمود اين كار را كردم... انسان بخواهد از موحّدي حمايت كند بت پرستي را از پا در بياورد كه اين نه است نه است نه جهل است نه است.( جلسۀ پنجم1390/12/17) من يك كاري كردم اما ماندم كجا فرار كنم نه اينكه ماندم چرا چنين كاري كردم اين كار را كردم كار بسيار خوبي هم بود من از دست شما نمي دانستم چه كنم بمانم كه مي كشيد بروم عذرخواهي بكنم كه من كار عاقلانه و مجاهدانه كردم كار خوبي كردم، ماندم چه بكنم به من گفتند كه راه فرار هست من راه فرار را انتخاب كردم ... يعني اينكه من راهم را گم كردم كاري بود مجاهدانه كردم بخواهم بروم عذرخواهي بكنم و حليّت طلب بكنم كه من ظالمي را از پا در آوردم بخواهم بمانم كه دستگاه حكومت مشورت كردند شوراي امنيّت تشكيل دادند عليه من كه مرا بگيرند بكشند من ماندم چه كنم لذا فرار كردم... به معناي جهالت و امثال ذلك نيست به معناي انحراف از وظيفه نيست كار مجاهدانه و مدافعانه كرده...اشتباه كه نبود اگر كار او اشتباه بود خب بايد مراجعه مي كرد از وليّ دم عذرخواهي مي كرد.(1390/12/20؛جلسۀ ششم) 1️⃣1️⃣آیت الله خامنه ای(کتاب طرح کلی اندیشۀ اسلامی) «وَ أَنَا مِنَ الضَّالِّينَ» گمراه بودم من.گمراه بودم یعنی چه؟...نه اینکه یکی از آحاد فرعونی را کُشتن،گناه است،نه خیر؛بلکه می خواهد بگوید آن روزی که من او را کشتم،یک آدمی نبودم که با یک ،یک را تعقیب بکنم. آدمی بودم میان آدم های دیگر؛راه رویی بودم میان راه روهای دیگر؛تلاش می کردم،قاطی تلاش های دیگر؛حرکت می کردم،در کنار حرکت های دیگر. امروز عوض شده راه من،امروز تخطئه می کنم آن حرکت عمومی و مسیر جمعی جامعه را؛یعنی امروز شدم یک آدمی که رستاخیزی در جامعه برپا می کند.کِی؟ بعد از بعثت... «وَ وَجَدَكَ ضَالاًّ فَهَدى»؛ظاهر آیه،صاف و صریح،فارسی،دارد می گوید تو[پیامبر اسلام] گمراه بودی،گمگشته بودی،تو را هدایت کردیم...یعنی _تو_نبود. (طرح کلی اندیشۀ اسلامی؛درس 15) 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
21 شیوۀ امر و نهی.pdf
295.2K
👆👆👆 ◀️استاد قرائتی کتاب "ده درس امر به معروف و نهی از منكر" 🌼 5 صفحه 📚http://qaraati.com/show.php?page=books&book=14&pages=46 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
اکثریت در قرآن؛استاد زارعی.mp3
1.44M
👆👆👆 ◀️استاد زارعی 👈علامه مصباح یزدی؛«در موارد اختلاف سلیقه، نظر اکثریت پذیرفته شود؛ اما این‌که اصل شناخت حق را متوقف بر نظر اکثریت بدانیم، اشتباه است.» http://mesbahyazdi.ir/node/7566 🤔دموکراسی یعنی اکثریت؛همان چیزی که آنرا پایان تاریخ نامیدند و بهترین راه حکومت داری معرفی کردند!!! ⏰3 دقیقه 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆👆 ◀️استاد زاکانی 💥 ؛ "منافقینی که بر اسلامیت و جمهوریت می تازند؛فقط متناسب با زمان" 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
پزشکی اسلامی 2.mp3
1.16M
(2)👆👆👆 👌استاد رحیم پور ازغدی 👈تفاوت علوم اسلامی با علوم غیر اسلامی 👈 ،هم طب گیاهی است و هم طب صنعتی است. 👈 ،هم طب قدیم است و هم طب جدید است. 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
؟👇👇👇👇 ◀️در محضر استاد پناهیان « یعنی ، چند میلیون ماشین در تهران هست ولی شاید یک هزارم درصد تصادف در تهران شود. چرا؟ چون راننده‌ها هستند. ماشین که نیست، راننده است. برای این همه راننده راحت شده است. این از بس آسان شده هیچی نمی‌بیند. باید کرد، اگر نباشی از پارکینگ نمی‌شود بیرون رفت. ظاهر چیز سختی است. در وادی بیافتد دیگر خودش را جمع می‌کند.» 📚برنامۀ سمت خدا؛1399/1/21؛ویژه برنامه امام زمان(عج) 💥امام باقر(ع) می فرمایند: «عَوِّدُوا أَنْفُسَکُمْ الْخَیْرَ»(الخرائج/۲/۵۹۶) خودتان را به خوبی‌ها بدهید. 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
زبان بدن.mp3
1.44M
👆👆👆 👌استاد رحیم پور ازغدی ◀️فریبکاری های آمریکا👇👇👇 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
👆👆👆 ◀️روایت امام صادق(ع) 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
؟ شمارۀ اول 💐«فَقَالُواْ إِنَّا سمَِعْنَا قُرْءَانًا عجََبًا يهَْدِى إِلىَ الرُّشْدِ فََامَنَّا بِهِ وَ لَن نُّشْرِكَ بِرَبِّنَا أَحَدًا»(جن/1و2) [گروهی از جن] گفتند: همانا ما قرآن شگفت آورى شنيديم،كه به سوى رشد هدايت مى‏كند، پس به آن ايمان آورديم و هرگز احدى را شريك پروردگارمان قرار نخواهيم داد. ◀️در محضر آیت الله جوادی👇👇👇 «رشد همان بالندگي است، غير از نموّ است. ببينيد ذات أقدس الهي وقتي از ابراهيم خليل(سلام الله عليه) در جريان آن بت‌شکني او و آن عظمت و جلال و شکوه او که مي‌خواهد ياد کند، سرفصل آن بخش از قوه اين است که: ﴿وَ لَقَدْ آتَيْنا إِبْراهيمَ رُشْدَهُ﴾[انبیاء/51] بعد مسئله تبر هست و ﴿يا نارُ كُوني‏ بَرْداً وَ سَلاماً عَلی‏ إِبْراهيمَ﴾[انبیاء/69] هست و مانند آن. سرفصل آن قوه رشيد بودن است. فرمود: ﴿يَهْدي إِلَی الرُّشْدِ﴾ که مي‌خواهد جامعه را، جامعه رشيد کند و از سفه آنها را نجات بدهد. ما ايمان آورديم: ﴿يَهْدي إِلَی الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ﴾، وجود مبارک حضرت مي‌فرمايد عده‌اي از جن‌ها آمدند مجلس درس من، اين چند مطلب را بررسي کردند که اين قرآن است، يک؛ اين شگفت‌انگيز است، دو؛ اين به رشد يک جامعه دعوت مي‌کند که است، اين سه؛ آنها اينها را بررسي کردند بعد از بررسي و ارزيابي علمي گفتند که ما ايمان آورديم و ديگر به پروردگار خود شرک نمي‌ورزيم.» 📚تفسير سوره جن جلسه 1 (1397/12/11) 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
!!!👆👆👆 «امر به واجبی که 60 درصد مردم به آن واکنش نشان بدهند،اشتباه است»😳 ◀️پاسخ استاد علی تقوی(مدرس برجسته حوزه و دانشگاه) 🤔برخی فکر می کنند که " معروف " یعنی آنچه که بین مردم،مقبول،رایج و پسندیده است!!! 👈نخیر! " معروف" اسم مفعول است؛ یعنی " ما عرف عند الله / عند شارع! " پس ملاک معروف ، معروف در نزد خداست؛ یعنی آنچه خدا به رسمیت شناخته و پسندیده است و" منکر" هم، اسم مفعول است یعنی آنچه خدا به رسمیت نشناخته و شارع مقدس آن را زشت و گناه دانسته است. 🤔برخی می گویند:اول باید معروف را معروف کنیم و منکر را منکر کنیم؛ سپس امرونهی کنیم!!! 👈پاسخ : این یک حرف بی پایه و بی اساس است. امام خامنه ای حفظه الله می بفرمایند:«برای اینکه در ذهن ملت ،گناه گناه بماند و معروف،معروف بماند ، همه باید امر و نهی کنیم .»؛پس در واقع راهش این است که وقتی امر به معروف ونهی از منکر کنیم، معروف در لیست خوب ها و منکر در لیست گناه ها،در ذهن مردم قرار می گیرد. 📚غلط های رایج(2) دربارۀ آموزش امر به معروف و نهی از منکر Ims.aamerin.ir 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
👇👇👇 ◀️در محضر آیت الله خاتمی 1️⃣ «يَتَفَقَّهُوا فِي الدِّين»(توبه/122) امام صادق(ع):«لَوْ أُتِيتُ بِشَابٍّ مِنْ شَبَابِ الشِّيعَةِ لَا يَتَفَقَّهُ فِي الدِّينِ لَأَوْجَعْتُه أو ‏لَأَدَّبْتُه‏»(المحاسن/ج1 ص228) 2️⃣ «أَنْ أَقِيمُواْ الدِّين»(شوری/13) 🌟مصادیقش؛ 👈 توجه به نماز و نماز جماعت 👈عمل به دین در اعضا و جوارح 👈آوردن دین در خانه 👈آوردن دین به صحنۀ حکومت(بالاترین نوع اقامۀ دین) 3️⃣ «فَاسْتَقِمْ كَمَا أُمِرْت»(هود/112) قرآن دینداری های مقطعی و موسمی را نمی پسندد. 4️⃣ «لَقَدْ كِدتَّ تَرْكَنُ إِلَيْهِمْ شَيًْا قَلِيلا»(اسراء/74 و 75) 5️⃣ «لَا تَأْخُذْكمُ بهِِمَا رَأْفَةٌ فىِ دِينِ الله»(نور/2) 📚رادیو معارف؛برنامۀ بر بال سخن؛(1399/1/28) 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
ارتباط معنویت با سلامتی جسم.mp3
854K
👆👆👆 👌استاد رحیم پور ازغدی 👈 «اثر سیگار بر درد کمر،سه واسطه می خورد؛حالا مسائل روحی و اخلاقی،شش تا واسطه می خورد...» 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
هدایت شده از KHAMENEI.IR
⭐ لوح | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ماه مبارک رمضان را «ماه فرصتها» می‌دانند. 🔺️ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در این اطلاع‌نگاشت ۱۰ توصیه کاربردی رهبر انقلاب اسلامی را برای بهره‌برداری از این فرصت عظیم الهی مرور می‌کند. 💻 @Khamenei_ir
؟ شمارۀ دوم 🌟امیرالمؤمنین(ع): «الْفِكْرُ يَهْدِي إِلَى الرُّشْدِ»(عيون الحكم و المواعظ (لليثي)، ص: 51) «لا عبادة كالتّفكّر»(غرر الحكم و درر الكلم، ص: 767) 👋 ؛👇👇👇 1️⃣ ؛ پیامبر(ص):«أَفْضَلُ التَّفَكُّرِ ذِكْرُ الْمَوْت‏»(جامع الأخبار(للشعيري)، ص: 166) «التَّفَكُّرُ فِي الْآخِرَةِ يُورِثُ الحِكْمَةَ وَ يُحْيِي الْقُلُوب‏»(مجموعة ورام/ج‏1 ص251) 💥سأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِ السَّلَامُ عَمَّا يَرْوِي‏ النَّاسُ أَنَ‏ تَفَكُّرَ سَاعَةٍ خَيْرٌ مِنْ قِيَامِ لَيْلَةٍ: قُلْتُ: كَيْفَ يَتَفَكَّرُ؟قَالَ: «يَمُرُّ بِالْخَرِبَةِ أَوْ بِالدَّارِ ، فَيَقُولُ: أَيْنَ سَاكِنُوكِ؟ أَيْنَ‏ بَانُوكِ؟ مَا لَكِ‏ لَا تَتَكَلَّمِينَ؟»(کافی/ج3141) از امام صادق(ع) سؤال شد اینکه مردم روایت می کنند:"یک لحظه تفکر،بهتر است از یک شب،شب زنده داری کردن"؛منظور از تفکر چیست؟ حضرت فرمودند:«از کنار خرابه ای رد می شود پس می گویی:ساکنان تو کجایند؟ سازندگان شما کجایند؟ چرا حرف نمی زنید؟» 2️⃣ ؛ امیرالمؤمنین(ع):«التَّفَكُّرُ فِي آلَاءِ اللَّهِ نِعْمَ الْعِبَادَةُ»(عيون الحكم و المواعظ (لليثي)، ص: 29) 3️⃣ ؛ امیرالمؤمنین(ع):«التَّفَكُّرُ فِي مَلَكُوتِ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ عِبَادَةُ الْمُخْلَصِينَ»(عيون الحكم و المواعظ (لليثي)، ص: 54) 4️⃣ ؛ امام رضا(ع):«الْعِبَادَةُ التَّفَكُّرُ فِي أَمْرِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَل‏َّ»(کافی/ج2 ص55) امام صادق(ع):«أَفْضَلُ الْعِبَادَةِ إِدْمَانُ التَّفَكُّرِ فِي اللَّهِ وَ فِي قُدْرَتِه‏ِ»(همان) 🤔اینکه قرآن و تفکر ما را به سمت رشد،هدایت می کنند،نشان می دهد که دین اسلام،دین تفکر و تأمل و تدبر است نه دینی که در آن عقل و فکر،کاری ندارد. 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
چگونه شوهرم را به نماز دعوت کنم؟.mp3
789.8K
✅چگونه شوهرم را به دعوت کنم؟👆👆👆 ◀️پاسخ از استاد محمدی 🌟 در اینجا؛ 1️⃣ ؛ «یعنی خانم در عمل نشان بدهند که چون اهل نماز هستند،مهربان و وظیفه شناس اند.» 2️⃣ ؛ «حتی المقدور با کاهل نمازها،کمتر و با اهل نمازها بیشتر ارتباط بگیرند.» 3️⃣ ؛ «کتاب،نقل خاطرات دیگران،از دیگران بخواهند که این مطالب را با آقا در صحبتهایشان بگویند.» 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame
؟👆👆👆 ◀️در محضر علامه مصباح یزدی 📝کانال مدافعین حریم ولایت @rahbarjame