eitaa logo
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
52.7هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
632 ویدیو
8 فایل
جمع خاطره بازای متاهل ناشناس👇 https://punz.ir/message/04bLroX پی ویمون:👇 @admin_moteahella کانال تبلیغات:👇 https://eitaa.com/naslalfaads کانال خاطرات ازدواج (ویژه مجردا)👇 https://eitaa.com/ezdevajihair
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام به اون بزرگوار بفرمایید نوش جانتون با همسرتون تو خونه هر چقدر دوست دارید تو یه بشقاب غذا بخورید اما مهمونی اینکارو نکنید خواهشاً یه همکارای همسرم طرف مدیر یه موسسه معروف مذهبی شهر ،ادم شناخته شده با چند تا بچه ،بعد سر سفره با خانمش حتما باید یه بشقاب غذا بخورن زشته بخدااااا ،بچه هاشون دارن تو سر و کله هم میزنن اون دوتا عین کفتر عاشق تو یه بشقاب 😐😐باز یادم افتاد اعصابم خرد شد
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
سلام به اون بزرگوار بفرمایید نوش جانتون با همسرتون تو خونه هر چقدر دوست دارید تو یه بشقاب غذا بخورید
چجوری تو یه بشقاب غذا میخورن و دعواشون نمیشه؟ ما از روز اول خواستیم عشقولانه بازی در بیاریم غدارو کشیدم تو یه بشقاب ،از وسط بشقاب خط کشیدیم اخرش سر ته دیگ دعوامون شد🥲🥲
فانتزیم این بود شوهرم بند کفشمو ببنده و در ماشین رو برام باز کنه ولی برای شوهرم بی معنی بود این کارها الان بعد پنج سال زندگی مشترک خودمم به این نتیجه رسیدم که واقعا بی معنیه و رفتارهای خیلی مهم تر دیگه هستن که تعیین کننده ی عشق هست .شکر خدا عاقل شدم😁
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
دررابطه با فانتزی های ازدواجی که داشتم باید بگم من دوست داشتم همسرم ته ریش داشته باشه یکی دوجلسه که
خدمت اون دوستمون که میگفت شوهرش روز عقد ته ريشش رو زده باید بگم منم روی ته ریش حساس بودم به شوهرم چند روز قبل عقد گفتم برنداری روز عقد ریشاتو از ته بزنیا سر سفره عقد پا میشم میرم خداروشکر با ته ریش اومد سر سفره توام باید از قبل تهدید میکردی
در مورد تو یه بشقاب غذا خوردن منو همسرمم تو یه بشقاب غذا میخوریم الان یه یه سه سالی هست دارم صبر کردن یاد میگیرم با این عمل تازه دونفر که هیچی نیست من پسرم براش بشقاب جدا میارم بعد که میبینه من وباباش باهم میخوریم اونم میگه از اون بشقاب میخوام وسه نفریش کردیم 😂
ما هم تو یه بشقاب غذا میخوریم بدون اینکه دعوامون بشه. هیچی دیگه شوهرم چاق شده مثل چی و لاغر هم نمیکنه :( اما دلم نمیاد جدا کنیم یه بار جدا غذا خوردیم به شدت حس غربت داشت :۱ ولی تو مهمونی ها به احترام مجردای عزیز رعایت میکنیم :)
بعداز ۱۳ سال تو یه بشقاب غذا میخورن؟ رمز موفقیتتان چیه؟ زاویه نشستن شما چطوره که اذیت نمیشید ؟ ابعاد بشقاب چقدره که۲ نفر سیر میشین؟هرکدوم چند لقمه می‌خورید و دعواتون نمیشه سر اینکه کی اضافه تر خورده؟ و بشقاب رو چند بار پر میکنید که سیر بشید و چندتا سوال دیگه که برای بررسی هاس بیشتر باز هم مراجعه میکنم 😁 ۱۳سااااال😫
سال اول ازدواجمون توی ضرف غذا می‌خوردیم وقتی آبگوشت داشتیم دعوامون میشد،وقتی آب آبگوشت رو توی یک ضرب میخوردم شوهرم عصبانی میگفت نون زیاد ریختی منم ناراحت میشدم خلاصه دعوا میکردیم می‌خوردیم😶
من هم تو خونه نه بیرون با همسرم تو یه دیس غذا میخوریم اونم به این دلیل ظرف اضافه کثیف نشه و نصف هم میکنیم دعوامون نشه😂 شکمو
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱 چرا با اینکه عضو کانال‌هاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱 چرا با شوهرم تو یه بشقاب غذا نمی‌خوردم؟😳 چرا با اینکه روحم ازدواجی بود ولی اینقدر متفاوتم😩😩😩😩😩