سلام به اون بزرگوار بفرمایید نوش جانتون با همسرتون تو خونه هر چقدر دوست دارید تو یه بشقاب غذا بخورید اما مهمونی اینکارو نکنید خواهشاً
یه همکارای همسرم طرف مدیر یه موسسه معروف مذهبی شهر ،ادم شناخته شده با چند تا بچه ،بعد سر سفره با خانمش حتما باید یه بشقاب غذا بخورن زشته بخدااااا ،بچه هاشون دارن تو سر و کله هم میزنن اون دوتا عین کفتر عاشق تو یه بشقاب 😐😐باز یادم افتاد اعصابم خرد شد
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
سلام به اون بزرگوار بفرمایید نوش جانتون با همسرتون تو خونه هر چقدر دوست دارید تو یه بشقاب غذا بخورید
چجوری تو یه بشقاب غذا میخورن و دعواشون نمیشه؟ ما از روز اول خواستیم عشقولانه بازی در بیاریم غدارو کشیدم تو یه بشقاب ،از وسط بشقاب خط کشیدیم اخرش سر ته دیگ دعوامون شد🥲🥲
#مخاطب
فانتزیم این بود شوهرم بند کفشمو ببنده و در ماشین رو برام باز کنه ولی برای شوهرم بی معنی بود این کارها الان بعد پنج سال زندگی مشترک خودمم به این نتیجه رسیدم که واقعا بی معنیه و رفتارهای خیلی مهم تر دیگه هستن که تعیین کننده ی عشق هست .شکر خدا عاقل شدم😁
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
دررابطه با فانتزی های ازدواجی که داشتم باید بگم من دوست داشتم همسرم ته ریش داشته باشه یکی دوجلسه که
خدمت اون دوستمون که میگفت شوهرش روز عقد ته ريشش رو زده باید بگم منم روی ته ریش حساس بودم به شوهرم چند روز قبل عقد گفتم برنداری روز عقد ریشاتو از ته بزنیا سر سفره عقد پا میشم میرم
خداروشکر با ته ریش اومد سر سفره
توام باید از قبل تهدید میکردی
#مخاطب
در مورد تو یه بشقاب غذا خوردن منو همسرمم تو یه بشقاب غذا میخوریم
الان یه یه سه سالی هست دارم صبر کردن یاد میگیرم با این عمل
تازه دونفر که هیچی نیست
من پسرم براش بشقاب جدا میارم بعد که میبینه من وباباش باهم میخوریم اونم میگه از اون بشقاب میخوام وسه نفریش کردیم 😂
#مخاطب
ما هم تو یه بشقاب غذا میخوریم بدون اینکه دعوامون بشه. هیچی دیگه شوهرم چاق شده مثل چی و لاغر هم نمیکنه :( اما دلم نمیاد جدا کنیم یه بار جدا غذا خوردیم به شدت حس غربت داشت :۱ ولی تو مهمونی ها به احترام مجردای عزیز رعایت میکنیم :)
#مخاطب
بعداز ۱۳ سال تو یه بشقاب غذا میخورن؟ رمز موفقیتتان چیه؟ زاویه نشستن شما چطوره که اذیت نمیشید ؟ ابعاد بشقاب چقدره که۲ نفر سیر میشین؟هرکدوم چند لقمه میخورید و دعواتون نمیشه سر اینکه کی اضافه تر خورده؟ و بشقاب رو چند بار پر میکنید که سیر بشید و چندتا سوال دیگه که برای بررسی هاس بیشتر باز هم مراجعه میکنم 😁 ۱۳سااااال😫
#مخاطب
سال اول ازدواجمون توی ضرف غذا میخوردیم وقتی آبگوشت داشتیم دعوامون میشد،وقتی آب آبگوشت رو توی یک ضرب میخوردم شوهرم عصبانی میگفت نون زیاد ریختی منم ناراحت میشدم
خلاصه دعوا میکردیم میخوردیم😶
#مخاطب
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱
چرا با اینکه عضو کانالهاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱
چرا با شوهرم تو یه بشقاب غذا نمیخوردم؟😳
چرا با اینکه روحم ازدواجی بود ولی اینقدر متفاوتم😩😩😩😩😩
#مخاطب
خاطرات متاهلها 🇮🇷
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱 چرا با اینکه عضو کانالهاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱 چرا با شوهرم ت
فانتزی نداشتن خوبه و فانتزی داشتن بده 😒