eitaa logo
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
52.7هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
632 ویدیو
8 فایل
جمع خاطره بازای متاهل ناشناس👇 https://punz.ir/message/04bLroX پی ویمون:👇 @admin_moteahella کانال تبلیغات:👇 https://eitaa.com/naslalfaads کانال خاطرات ازدواج (ویژه مجردا)👇 https://eitaa.com/ezdevajihair
مشاهده در ایتا
دانلود
خاطرات متاهل‌ها 🇮🇷
دررابطه با فانتزی های ازدواجی که داشتم باید بگم من دوست داشتم همسرم ته ریش داشته باشه یکی دوجلسه که
خدمت اون دوستمون که میگفت شوهرش روز عقد ته ريشش رو زده باید بگم منم روی ته ریش حساس بودم به شوهرم چند روز قبل عقد گفتم برنداری روز عقد ریشاتو از ته بزنیا سر سفره عقد پا میشم میرم خداروشکر با ته ریش اومد سر سفره توام باید از قبل تهدید میکردی
در مورد تو یه بشقاب غذا خوردن منو همسرمم تو یه بشقاب غذا میخوریم الان یه یه سه سالی هست دارم صبر کردن یاد میگیرم با این عمل تازه دونفر که هیچی نیست من پسرم براش بشقاب جدا میارم بعد که میبینه من وباباش باهم میخوریم اونم میگه از اون بشقاب میخوام وسه نفریش کردیم 😂
ما هم تو یه بشقاب غذا میخوریم بدون اینکه دعوامون بشه. هیچی دیگه شوهرم چاق شده مثل چی و لاغر هم نمیکنه :( اما دلم نمیاد جدا کنیم یه بار جدا غذا خوردیم به شدت حس غربت داشت :۱ ولی تو مهمونی ها به احترام مجردای عزیز رعایت میکنیم :)
بعداز ۱۳ سال تو یه بشقاب غذا میخورن؟ رمز موفقیتتان چیه؟ زاویه نشستن شما چطوره که اذیت نمیشید ؟ ابعاد بشقاب چقدره که۲ نفر سیر میشین؟هرکدوم چند لقمه می‌خورید و دعواتون نمیشه سر اینکه کی اضافه تر خورده؟ و بشقاب رو چند بار پر میکنید که سیر بشید و چندتا سوال دیگه که برای بررسی هاس بیشتر باز هم مراجعه میکنم 😁 ۱۳سااااال😫
سال اول ازدواجمون توی ضرف غذا می‌خوردیم وقتی آبگوشت داشتیم دعوامون میشد،وقتی آب آبگوشت رو توی یک ضرب میخوردم شوهرم عصبانی میگفت نون زیاد ریختی منم ناراحت میشدم خلاصه دعوا میکردیم می‌خوردیم😶
من هم تو خونه نه بیرون با همسرم تو یه دیس غذا میخوریم اونم به این دلیل ظرف اضافه کثیف نشه و نصف هم میکنیم دعوامون نشه😂 شکمو
آقا چرا من فانتزی نداشتم 😱 چرا با اینکه عضو کانال‌هاتون هستم، هنوز هم فانتزی ندارم😱😱😱 چرا با شوهرم تو یه بشقاب غذا نمی‌خوردم؟😳 چرا با اینکه روحم ازدواجی بود ولی اینقدر متفاوتم😩😩😩😩😩
درباره تو ی ظرف غذا خوردن: تو خونواده ما خییییلی عادیو روتینه ولی تو خونواده همسرم هیچکس اینکارو نمیکنه! من بعد از ازدواجمون همیشه و همه جا با همسرم تو ی ظرف غذا خوردم و بهشون گفتم ک تو خونواده ما اگه زنو شوهری با هم تو ی ظرف غذا نخورن غیرعادیه و انگار با هم مشکلی دارن. جالبه که الان بعد از چند سال من خودم جرئت ندارم غذامونو تو ظرف جدا بکشم چون همسرم ناراحت میشن 😆
من تو گروه مجردا عضو بودم کانال متاهل ها رو زدید اومدم اینجا هم عضو شدم من چند سالی همسرم رو از دست دادم نمیتونم تو این کانال بمونم یاد همسر مرحومم میوفتم و اذیت میشم و به همه ی خواهرای عزیز میگم قدر زندکی متاهلی خودشون رو بدونن حتی اتفاقات بد و ناراحت کننده خیلی لذت داره با همسرت مشکلات رو حل کنی ما بهتر تو همون مجردا باشیم یه کانال هم برای زنا و مردای بیوه هم بزنید😂😂
من برای صرفه‌جویی تو مصرف برق، فردا ناهار و شام می‌رم خونه مادرزنم که یه کولر کمتر کار کنه، شما برای صرفه‌جویی چه کار کردین؟😅
چند سال پیش که تازه ازدواج کرده بودم خاله همسرم دعوتمون کرد خونشون،دختر و دامادشونم اونجا بودن موقع شام دختر خانم و همسرش توی یه بشقاب غذا خوردن🙂 وقتی اومدیم خونه به همسرم گفتم ببین چقد همدیگه رو دوست دارن که تو یه بشقاب غذا خوردن🥲 گذشت و چند ماه بعد فهمیدیم دخترخاله و همسرش از هم جدا شدن 😕همسرم بهم گفت معلوم شد چقد همدیگه رو دوست داشتن🤪😁 فکر میکردم همسرم من رو دوست نداره که باهام تو یه بشقاب غذا نمیخوره🤪😁