eitaa logo
سلاله اخلاقی
193 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
692 ویدیو
97 فایل
•❁﷽❁• ✅مهارت‌هایی برای شاد زیستن و تقویت باورهای دینی ✅پاسخگویی به سوالات اعتقادی زن و خانواده با رویکرد تربیتی رزومه‌الکترونیکی https://zil.ink/arezooye_parvaz آیدی @arezooye_parvaz
مشاهده در ایتا
دانلود
مسابقه کتابخوانی دکل (پاسخ به شبهات سیاسی در قالب داستان) همراه با جوایز نقدی لینک ثبت نام: dte.bz/dakal
هدایت شده از مرضیه رمضان‌قاسم
◾️▫️◾️▫️◾️▫️◾️▫️◾️ ▫️ ◾️ پرســـ❓ــش آیا امام زمان (عج) تنها فرزند امام حسن عسکری (ع) بوده‌اند؟ پاســـ🖊ــــخِ استادحیــــــدرے زیدعزه 1⃣ امام یازدهم ما شیعیان حضرت امام حسن عسکری عـلیه السّلامـ در سال ۲۳۲ هـ.ق، در ماه ربیع الاول در شهر مدینه به دنیا آمدند. 📚شیخ مفید، الارشاد، قم، مؤسسه آل البیت(علیهم‌السلام)، ۱۴۱۳ق، ج ۲،ص۳۱۳ 2⃣ آن حضرت با چند تن از خلفای عباسی معاصر بودند از جمله مهتدی و معتمد عباسی. 📚طبرسی، اعلام الوری، قم، مؤسسه آل البیت(علیهم‌السلام)، ۱۴۱۷ق، ج ۲، ص ۱۳۱ 3⃣ برخی از نویسندگان چند فرزند برای امام حسن عسکری ـ‌علیه السّلام‌ـ ذکر کرده‌اند از جمله: "محمد، موسی، فاطمه، عایشه، حسین و..." 📚حسینی، سید محمد رضا، تاریخ اهل البیت، قم، مؤسسه آل البیت، ۱۴۱۰ق، ص۱۱۲ به نقل از هدایة المخطوطه. هر چند برخی از نویسندگان نام چند فرزند برای امام حسن عسکری عـلیه‌السّلامـ ذکر کرده‌اند اما به نظر می رسد این اقوال صحیح نباشد، چرا که: اولاً علمای شیعه تنها فرزند امام حسن عسکری ـ علیه‌السّلام ـ را حضرت مهدی (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) می‌دانند و نام دیگری را ذکر نکرده‌اند. در این رابطه: 〽️شیخ مفید در کتابش که از اعتبار خاصی برخوردار است، می‌نویسد: "امام بعد از امام حسن عسکری عـلیه‌السّلامـ فرزندش بود که هم نام و هم کنیه رسول خدا ـصلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌ـ بود و امام حسن عـلیه‌السّلامـ به جز او فرزندی نداشت نه ظاهراً و نه باطناً. نام مادر این فرزندشان نرجس بوده است. 📚شیخ مفید،الارشاد، قم، مؤسسه آل البیت(علیهم‌السلام)، ۱۴۱۳ق، ج ۲،ص ۳۳۹ 〽️کلینی در کافی می‌نویسد: فرزندی برای امام حسن عسکری عـلیه السّلام به دنیا آمد و او را محمد نام نهادند. 📚کلینی، کافی، تهران، مکتبه الصدوق، ۱۳۸۱، ج ۱، ص ۲۶۴ 〽️طبرسی در اعلام‌الوری همین قول را ذکر کرده است ومی‌نویسد فردی از امام حسن عسگری عـلیه السّلام سؤال کرد: آقای من آیا برای شما فرزندی هست؟ حضرت فرمود بله. سؤال کرد، اگر امری اتفاق بیفتد در کجا از او می توانم سؤال کنم؟ حضرت فرمود: در مدینه. 📚طبرسی، پیشین، ص ۲۵۱.اعلام الوری، قم، مؤسسه آل البیت(علیهم‌السلام)، ۱۴۱۷ق، ج ۲، ص۲۵۱ 〽️علامه مجلسی در بحارالانوار می‌نویسد: اینکه حضرت مهدی (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) برادری به نام موسی داشته باشد. این خبر غریب است. 📚سید محمد رضا حسینی، همان، ص ۱۱۲ به نقل از بحارالانوار، ج ۱۳، ص ۱۱۶ ✅البته یک دلیل تاریخی نیز وجود دارد که قول مشهور را تأیید می‌کند. از جمله آنکه: شیخ کلینی می‌نویسد: معتمد عباسی چون شنیده بود که از حضرت عسکری عـلیه السّلام فرزندی باقی مانده درصدد یافتن او برآمد و دستور داد عدّه‌ای از قابله‌ها، زنان و کنیزان آن حضرت را معاینه نمایند و اگر آثار حمل در آنها مشاهده شد گزارش کنند. نقل شده است که یکی از قابله ها به کنیزی شک کرد، از طرف خلیفه دستور داده شد که آن کنیز را در محلی تحت نظر قرار بدهند... سرانجام چون اثری از حمل ظاهر نشد آن کنیز آزاد گردید. 📚کلینی،کافی، تهران، مکتبه الصدوق، ۱۳۸۱، ج ۱،ص ۵۰۵ لذا معتمد برای آنکه وانمود کند که از امام حسن عسکری ـ علیه السّلام ـ فرزندی باقی نمانده و شیعیان از وجود امام بعدی نومید گردند، دستور داد، میراث آن حضرت میان مادر و برادر امام حسن عسکری ـ علیه السّلام ـ تقسیم شود: این تقسیم ارث دلالت بر این دارد که امام حسن عسکری ـ علیه السّلام ـ فرزند دیگری نداشته اند و با توجه به اینکه خلیفه نتوانسته بود امام مهدی ـ علیه السّلام ـ را پیدا کند بنابراین دستور می‌دهد که ارث امام تقسیم شود. علی‌بن‌عیسی اربلی می‌نویسد: شیعیان عقیده داشتند که از امام فرزندی باقی مانده است که امامت را بر عهده دارد.(زیرا تعدادی از آنان فرزند خردسال امام را قبلاً دیده بودند.) 📚علی‌بن‌عیسی اربلی، کشف الغمه، مکتبه بنی هاشمی، ۱۳۸۱ق، ج ۳،ص۱۹۹ ♻️نتیجه اینکه: ✳️ عقیده‌ی علمای شیعه بر این است که تنها فرزند امام حسن عسکری ـ علیه السّلام ـ حضرت مهدی (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) می‌باشد، که در سال ۲۵۵ هـ، متولد شده است و هم اکنون غایب هستند و به امر الهی ظهور می کند وجهان را پر از عدل و داد خواهند کرد و اقوال دیگر مبنی بر داشتن فرزندان دیگر مورد قبول علمای شیعه نمی‌باشد. ✳️ بنابراین طبق قول ایشان تنها یک فرزند، هم نام و هم کنیه با رسول‌خدا ـصلّی‌الله علیه‌و‌آله‌ـ متولد شده‌است. علاوه بر این که تقسیم میراث آن حضرت میان مادر و برادر ایشان نیز می‌تواند مؤید قول مشهور باشد، که به آن اشاره شد. 🆔 @javadheidari110 ◾️▫️◾️▫️◾️▫️◾️▫️◾️▫️ @ramezan_ghasem110
در عصر ظهور امام زمان علیه‌السلام علم و فن‌آوری چگونه خواهد بود ؟ .mp3
3.74M
🦋مسابقه پیامکی چشم به راه🦋 ❓؟در عصر ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف علم و فن آوری چگونه خواهد بود؟ 1_خبری از علم و فن‌آوری نیست. 2_علم و فن‌آوری به اوج خود می‌رسد. 3_باوجود رشد علم و فن‌آوری تأکید امام زمان علیه‌السلام فقط به دین‌داری‌ست. (پاسخ خود را تا ساعت 13، به شماره ی 300003344 ارسال کنید.) هرهفته به قید قرعه جایزه‌ی اسکان سه روزه در حرم مطهر رضوی ... کارشناس‌‌ برنامه‌:استاد جواد حیدری @solalehakhlaghi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از مرضیه رمضان‌قاسم
🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸 ✨ 🔸 🔸جشن‌های تفرقه‌انگیز 🔻خبرگزاری‌حوزه https://hawzahnews.com/xbnwq ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔 @javadheidari110 🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸 @ramezan_ghasem110
✨﷽✨ 🌸معیارهای انتخاب همسر از نگاه پیامبر‌ اکرم(ص)🌸 ✍ازدواج در نگاه هر کسی معیارهایی دارد. ‌ با این حال، معیارهایی که بزرگان دین معرفی‌ کرده اند، سالم‌ترین و مطمئن ترین معیارها‌ست.‌ ایمان‌: در اسلام شرط اول انتخاب همسر ایمان و تقوا معرفی شده است. دین بنیان خانواده را حفظ می کند و همسر باتقوا بیشتر از همسری که تقوای کمتری دارد،‌ می تواند اعتماد و آرامش شما را تامین کند.‌ بنابراین پرهیزگاری شرط اول ازدواج از نگاه‌ ائمه و معصومین است.‌‌ کسی که پایبند به دین نباشد هیچ ضمانتی‌ وجود ندارد که به رعایت حقوق همسر و‌ زندگی مشترک پایبند باشد.‌‌ در حدیثی از‌ پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که: ‌وقتی کسی که به خواستگاری می آید و اخلاق‌ و دینش مایه‌ی رضایت است به او زن دهید‌ که اگر چنین نکنید، فتنه و فساد زمین را پر‌ خواهد کرد. 📚نهج الفصاحه ، ح247 در حدیث دیگری از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که:‌ با زن به خاطر 4 چیز ازدواج می شود:‌ مال و ثروتش، زیبایی اش، دینداری‌اش و‌ اصل و نسب خانواده اش؛ و تو با زنان متدین‌ ازدواج کن. ✨سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) مبارک باد. ✨ @solalehakhlaghi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️ چهار اصل برای افزایش محبّتِ همسران 1️⃣ همسرتان را در اولویت قرار دهید سرگرمی‌های اضافی را در زندگی‌تان کم کنید و بیشتر به همسرتان بپردازید. 2️⃣ رگ خواب یکدیگر را بدست بیاورید سعی کنید نقاط تفاوت همدیگر را پیدا کنید تا بتوانید بهترین رفتار را از خود نشان دهید. 3️⃣ موانع افزایش محبت را بشناسید: زمانی انسان می‌تواند دیگری را عمیقاً دوست داشته باشد که خودخواهی‌اش به میزان زیادی کاهش یافته باشد. 4️⃣همسرتان را با هیچ‌کس مقایسه نکنید: مقایسه کردن همسر موجب اقتدارشکنی مرد و دلشکسته شدن زن است. مقایسه‌ی همسر با همسر دیگری یعنی من از ازدواج با تو پشیمانم. سه میوه‌ی تلخ مقایسه عبارتند از: کینه، حسد، سوء‌ظن. 🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌺 سالروز ازدواج نبی‌اکرم "صلی الله علیه وآله و حضرت خدیجه‌ی کبری "سلام‌الله عليها" بر شما تهنیت باد💐 @JAVADHEIDARI110 [زنگ بیداری رو می‌خواستین؟]👇 https://eitaa.com/joinchat/2786918448C6bafa932ef
زیبایی یا تجمل ؟ «زيبايي» چيزي است که هر روحي آن را مي طلبد و نسبت به آن علاقه نشان مي دهد و هرگز زندگي بدون حضور زيبايي ها ادامه پيدا نمي کند. و نه تنها بشر زيبايي هاي معنوي را مي طلبد بلکه به زيبايي هاي مادي نيز نياز دارد، حال چه اين زيبايي در فرش زير پايش باشد و چه در لباس و ظرفي که از آن استفاده مي کند. زيبايي ها شوق ادامه راه را صد چندان مي نمايد و همواره انسان را نسبت به اهدافي که دنبال مي کند در نشاط و سُرور نگه مي دارد. انحراف در استفاده از زيبايي ها وقتي پيش مي آيد که انسان از هدف اصلي باز بماند و خود را مشغول زيبايي هاي اسباب و وسايل کند. در حالي که بنا بود اسباب و وسايل زندگي زيبا باشند تا رغبت استفاده از آن ها براي ادامه زندگي به سوي اهداف عاليه راحت تر انجام گيرد. تفاوت زيبايي و تجمّل در نوع نگاه به زندگي است، اگر کسي در زندگي خود به هدف هاي عالي و معنوي فکر کرد و براي ادامه راه سعي کرد زيبايي ها را وارد زندگي کند، چنين کسي گرفتار تجمل نمي شود، چون در نگاه به زيبايي‌ها شوق ادامه راه در او تشديد مي شود، ولي اگر کسي براي خود اهداف عاليه‌ي معنوي ترسيم نکرد، تماماً مشغول زيبايي‌هاي وسايلِ زندگي مي شود، بدون آن که به ماوراء آن ها نظر دوخته باشد، اينجاست که زيبايي‌ها در جلوه تجمل خودنمائي مي کنند و پاي فخر و خودنمايي به ميان مي‌آيد. زيبايي‌ها در ذات خود جلوه جسماني روحانيتي هستند که ماوراء عالم ماده جاري و ساري است و لذا با نظر به صورت جسماني زيبايي‌ها متذکر باطنِ روحاني آنها خواهيد شد. اين است که هنرمندان واقعي ابتدا با عالم قدس و معنا آشنا مي‌شوند و سپس صورت نمايش آن عالم را در آثار هنري خود منعکس مي کنند، تا انسانها با رويارويي با آثار هنري در عالم ماده، متذکر عالم معنا باشند. آنهايي که به عالم قدس و معنا مرتبط ندارند نمي‌توانند در زندگي خود از وسيله اي استفاده کنند که حجاب عالم معنا شود، حتي ساده‌ترين وسايل زندگي را طوري طراحي مي کنند که عامل سير به عالم معنا گردد. به همين جهت ملاحظه مي‌کنيد آنچه امروز در موزه‌ها به عنوان آثار گرانقيمتِ هنري نگه‌داري مي‌شود وسايل زندگي گذشتگان بوده است. اين کاسه سفالين يا آن کوزه آب با اين همه نقش‌هاي هماهنگ، کاسه و کوزه اي بوده که گذشتگان به عنوان وسايل زندگي از آن استفاده مي کردند، ولي آن نوع زندگي که زمين را به آسمان متصل مي کرد. آن ها سعي فراواني به کار مي بردند تا فضاي خانه آن ها فضاي زندگي باشد و نه خوابگاهي که نتوان در آن زندگي کرد. انواع سليقه‌ها در رابطه با نسبت اتاق ها و حياط خانه و پنجره‌ها همه حکايت از آن دارد که براي زندگي معنوي بايد زيبايي‌ها را وارد زندگي مادي کرد. (ازدریچه‌ی‌توحیدی) @solalehakhlaghi
♨️سوال: 🔰آيا سادات گناه کار به جهنم ميروند يا در زمهرير و جاي سرد خواهند بود؟ ✍پاسخ: ✅در پاسخ چند نکته باید بیان شود: نکته اول: قران کریم ، زندگی در قیامت را، فردی معرفی کرده و می‌فرماید : «كُلُّ نَفْسٍ بِما كَسَبَتْ رَهينَةٌ»؛ «هر كس درگرو اعمال خويش است». (1) و هم‌چنین صراحتا بازگو می‌کند: «وَ أَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعى»؛ «و اينكه براى انسان بهرهاى جز سعى و كوشش او نيست». (2) نکته دوم: پروردگار عالم، گنه‌کاران را اعم از سید و غیر سید، مستحق عذاب و آتش جهنم می‌داند و بدان تصریح می‌فرماید: «وَ مَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نارَ جَهَنَّمَ»؛ «و هر كس نافرمانى خدا و رسولش كند، آتش دوزخ از آن اوست». (3) نکته سوم: هیچ آیه و یا روایتی مبنی بر وعید به عذاب خاص نسبت به سادات، یافت نشد بلکه آیات قران و روایات خلاف این مطلب را بیان می‌کنند. قرآن کریم صراحتا عذاب ابولهب را آتش جهنم بیان می‌فرماید؛ «سَيَصْلى ناراً ذاتَ لَهَبٍ»؛ «و به‌زودی وارد آتشى شعله ور و پر لهیب مى شود». (4) نتیجه اینکه: سادات هم مانند دیگران در عذاب و ثواب اخروی یکسان بوده و انتساب به آل الله علیهم صلوات الله وظیفه آنان را در عمل به دستورات سنگین‌تر می‌کند همان‌طور که قران نسبت به زنان پیامبر می‌فرماید: «هرکدام از شما گناه آشكار و فاحشى مرتكب شود، عذاب او دوچندان خواهد بود؛ و اين براى خدا آسان است». (5) پی‌نوشت: 1. مدثر/38 2. نجم/39 3. جن/23 4. مسد/3 5. احزاب/30 🌎کانال رسمی استاد جواد حیدری_گروه فرهنگی تبلیغی پاسخگو @javadheidari110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا تهران پایتخت ایران است❤️ آفرین به این کار جهادی بانوان تهرانی @solalehakhlaghi
هدایت شده از مرضیه رمضان‌قاسم
🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸 ✨ 🔸 پرســـ❓ــش ⁉️ آیا اینکه در طول تاریخ مدام شیعه در اقلّیت و اهل‌سنت در اکثریت بوده‌اند، نشانه‌ی حقّانیت اهل‌سنت است؟ پاســـ🖊ــــخِ استادحیــــــدرے زیدعزه 1⃣ هيچگاه اكثريت نشانه‌ی حقّانيت و اقليت نشانه‌‌ی خلاف آن نيست بلکه ایمان‌ آورندگان به پيامبران، از زمان حضرت نوح (علیه‌السلام) تا عصر حضرت خاتم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) در اقليّت بودند. حضرت نوح (علیه‌السلام) 950 سال تبلیغ کردند اما گروندگان و مومنان به ایشان بسیار اندک بودند. ⚜خداوند در سوره‌ی هود آیه‌ی ۴۰ می‌فرماید: «ما آمَنَ مَعَهُ إِلَّا قَلِيلٌ» (جز اندكي به همراه او ايمان نياوردند.) ⚜همچنین در آیه‌ی ۱۰۳ سوره‌ی یوسف چنین آمده: «وَ مَا أَكْثَرُ النَّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنِينَ» (هر چند بكوشي، اكثريت مردم ايمان نمي‌آورند) 2⃣ اگر بناست اکثریت حق باشد الآن که جمعیت مسلمانان نسبت به سایرین در اقلیت است آیا باید طبق این استدلال حکم به حقانیت آن‌ها داد؟! 3⃣ اصولاً شیعه در طول تاریخ در برهه‌های زمانی مختلف به عنوان اپوزیسیون و مخالف نظام حاکم شناخته شده است و نظام‌های سیاسی برای ریشه کن کردن آنها همت گمارده‌اند به عنوان مثال: 〽️الف) "صلاح‌الدین ایوبی" پس از خیانت به فاطمیون تصمیم به قتل عام شیعیان گرفت و گروه بیشماری را به قتل رساند 〽️ب) در دوران حکومت عثمانی‌ها به خاطر فتوای یک فقیه حنفی به نام "نوح" چهل هزار شیعه در ترکیه سربریده شدند. ♻️نتیجه‌اینکه: با توجه به کشتار بی‌شمار شیعیان در طول تاریخ، بقای شیعه در جهان و حضور علمای مبرز شیعه در تمام رشته‌ها از معجزات الهی‌ست؛ الحمدلله اکنون با روشن شدن حق و حقیقت روز به روز بر تعداد گروندگان به تشیع بیشتر می‌گردد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🆔 @javadheidari110 🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸✨🔸 @ramezan_ghasem110
آیا می‌توان علائم ظهور امام زمان علیه‌السلام را با حوادثی که در جامعه‌ی بشری اتفاق می‌افتد تطبیق داد؟ .mp3
4.29M
⁉️🔘تطبیق دادن های احتمالی و غیر قطعیِ نشانه های ظهور با حوادث و افراد، چه پیامد خطرناکی به دنبال دارد؟ الف: باعث یأس و ناامیدی در جامعه ی بشری می شود. ب: ظهور امام زمان را به تعویق می اندازد ج: پیامد منفی ندارد 🔰 از ساعت 12:05 تا ساعت ۱۳:۰۰ فرصت دارید در مسابقه چشم به راه شرکت کنید ، و برای راهنمایی برنامه چشم به راه را با کارشناسی در ساعت 12:05 از رادیو اصفهان بشنوید . 📱 گزینه صحیح با ذکر نام و نام خانوادگی و نام مسابقه چشم به راه به 300003344 رسال کنید . هر هفته ، یک برنده به قید قرعه جایزه ی اسکان و پذیرایی سفر به مشهد از طرف کانون خدمت رضوی دریافت می کند . 🇮🇷کانال رسمی استاد جواد حیدری👇 https://eitaa.com/joinchat/4071489550C59c970ae1b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از روز‌نوشت
سلام بر تو ... سلام بر مهربانی‌ات... سلام بر پیامبری که به دختران، حق حیات بخشید... https://eitaa.com/roznevesht
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_1245008633.mp3
9.23M
و أنّهُ سید الأنبیاء و المرسلین ... اینکه پیامبر را، سرور تمام پیامبران و فرستادگان الهی می‌دانیـــم، و قرآن و تمام روایات بر این ادعا صحّه می‌گذارند ؛ اصلاً یک ادعا نیست! پشتوانه‌ی علمی، معرفتی و توحیدی دارد؛ که این مسئله را ثابت می‌کند! @solalehakhlaghi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا