هدایت شده از سبزمبهم.
تو هنوزم هیامی ، هیامِ دخترکوچولوت سبزبمون و دوومبیار مثلهمیشه چون بهت نیازداره برای سر به فلکگذاشتن خندههاش ، همیشه قوی بودی مثل فرشهایمقاومِ حرم ، یادت نره که تو خیلیخیلی عزیزِدل امامحسینی ، همیشه همینقدر متشخص بمون و کانالت کلیقشنگه ، مثل ضبطصوت مامانبزرگم | برایهیام.✨
اصلا توقع نامه نداشتم ، گوشی رو خیلی رندوم باز کردم و با پیام شما یک نامهی ناشناس دارید روبه رو شدم...