eitaa logo
تا عشق
6هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
4.5هزار ویدیو
315 فایل
برای عشق آمده‌ایم و بر این عهد که بستیم هستیم. (لیس الدین الا الحب) ارتباط با مدیر: @T_Ghaemibafghi تبلیغات: https://eitaa.com/olguobanoo
مشاهده در ایتا
دانلود
20200610_100002.mp3
9.96M
قسمت دهم خطبه غدیریه به سه زبان عربی و فارسی و انگلیسی تولید: ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 💫 الّلهُمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج 🕊اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🕊 🌱⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌱 https://eitaa.com/ta_eshgh 🌱⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌱
دلم شده است... براے آوینے! براے چمران! براے علم الهدے! براے خرازے! براے هاشمے! براے ابراهیم هادے! دلم تنگ شده است براے باقرے.. براے کاوه و همت! براے دیالمه! براے کاظمے! دلم تنگ شده است براے برونسے... شجاعت مصطفوے... غیرت ، بصیرت ... اخلاص، پشتکار، صفا، محبت... ، ایثار و ایمان... و ... رفقا! کجایید؟! که ببینید ما، اینجا... هر روز و هر ساعت... تیر خلاصےِ ؛ نصیبمان می‌شود... و ما در ماندگانِ مسیرِ خداییم... شهید سید مرتضے آوینے: راه کاروان از میان تاریخ مے گذرد؛ و هر کس در هر زمره که میخواهد ما را بشناسد! داستان را بخواند؛ اگر چه خواندن داستان را سودے نیست! اگر کربلایے نباشد...
❤️السلام علیک یا ابا صالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف❤️ اَللّهُمَّ لا تُمِتْني ميتَةً جاهِلِيَّةً وَلا تُزِغْ قَلْبي بَعْدَ اِذْ هَدَيْتَني اَللّهُمَّ فَکَما هَدَيْتَني لِوِلايَةِ مَنْ فَرَضْتَ عَلَيَّ طاعَتَهُ مِنْ وِلايَةِ وُلاةِ اَمْرِکَ بَعْدَ رَسُولِکَ صَلَواتُکَ عَلَيْهِ وَآلِهِ حَتّي والَيْتُ وُلاةَ اَمْرِکَ اَميرَ الْمُؤْمِنينَ عَلِيَّ بْنِ اَبيطالِبٍ وَالْحَسَنَ وَالْحُسَيْنَ وَعَلِيّاً وَمُحَمَّداً وَجَعْفَراً وَمُوسي وَعَلِيّاً وَمُحَمَّداً وَعَلِيّاً وَالْحَسَنَ وَالْحُجَّةَ الْقآئِمَ الْمَهْدِيَّ صَلَواتُکَ عَلَيْهِمْ اَجْمَعينَ خدایا قلبم را به واسطه شناخت ولی‌امر و امامم از انحراف حفظ فرما! مهربان پروردگار! دلتنگ اماممان هستیم به فریاد دلمان نمی‌رسی... انا نشکو الیک فقد نبینا و غيبة ولينا😭😭😭
✅قسمت چهارم👌   وَ ؛ و اى نازل كننده كتاب آسمانى تورات موسى (ع) و انجيل عيسى (ع) و زبور داود (ع) در ذکر این فقره، بعد از فقرات سابقه، یحتمل که اشاره باشد به آن که این کتب، کتابهای آسمانی است که نازل شده. و مثل آنها، مثل از سماء است، که به آن می‌شود. و از می‌شود. پس کانه; هم به او می‌شود. بلکه وجود آن حضرت، کتاب الله است; که و محیط بر هر خلقی هست. چنانکه خداوند فرمود: « فی الکتاب من شییء».(۲۳) «لا الا فی »(۲۴) و فرموده:«و کل شیی ء فی .» (۲۵) و جای دیگر فرموده:« لکل شییء»(۲۶) و فرموده: «و کل شییء » (۲۷) که حاصل همه آن است که; کتاب «تورات» و «قرآن» و «امام» همه جامع هر چیزی هستند. و همه چیزها در تحت ایشان درج است. پس; همه کتب و همه ائمه باید چنین باشند. زیرا که همه حاکی از مشیت خداوندند، و در حدیث وارد شده. که «خلق الله المشیة بنفسها. ثم خلق الاشیاء بالمشیتة.» (۲۸) یعنی; خداوند را ، به نفس آن آفرید. و سایر اشیاء را به توسط مشیت خلق فرمود. پس در (عج) ظهور هر چیزی هست. زیرا که ارواح آنها در است. و در حقیقت کل اشیاء کلمات آن کتب می باشند. و آن کتب جامع آنهایند. پس هم آنها خواهد بود. و از این جهت باکی نیست که مراد از انزال کتب مذکوره، در این فقره هم، اذن ظهور آن حضرت باشد - ولو مجازا - چنانچه بر مخفی نیست. و چون انسب به فقرات مذکوره، بیان اختلاف خلق در مراتب است، زیرا که به ظهور امام، خلق مختلف می‌شوند؛ زیرا که بعضی قبول می‌کنند و آن حضرت را می‌نمایند و بعضی می‌کنند و در برمی‌آیند. پی نوشت ها: ۲۳. انعام/ ۳۸. ۲۴. انعام/۵۹. ۲۵. یس / ۱۲. ۲۶. نحل/۸۹. ۲۷- اسراء/ ۱۲. ۲۸. التوحید/ ۱۴۸، ح ۱۹ . ص ۳۳۹، ح ۸. منبع: مجله: موعودخرداد و تیرماه ۱۳۷۹، شماره۳، نقل از سایت حوزه
mehdi-rasoli-emam-zaman.mp3
3.13M
مناجات با امام زمان (عج)! 🎙:حاج مهدی رسولی 🔊یابن الحسن بگوکجایی؟
❤️السلام علیک یا بقیة الله في ارضه❤️ اَللّهُمَّ عَلي وَ وَ وَ -مِمَّا_امْتَحَنْتَ_بِهِ_خَلْقَکَ وَ الَّذي و غابَ عَنْ بَرِيَّتِکَ وَاَمْرَکَ وَاَنْتَ بِالْوَقْتِ الَّذي فيهِ فِي الاِْذْنِ لَهُ بِاِظْهارِ اَمْرِهِ وَکَشْفِ سِتْرِهِ عَلي ذلِکَ حَتّي لا اُحِبَّ تَعْجيلَ ما اَخَّرْتَ وَلا تَاْخيرَ ما عَجَّلْتَ وَ لا کَشْفَ ما سَتَرْتَ وَلاَ الْبَحْثَ عَمّا کَتَمْتَ وَلا اُنازِعَکَ في تَدْبيرِکَ وَ لا اَقُولَ لِمَ وَکَيْفَ وَما بالُ وَلِيِّ الاَْمْرِ لا يَظْهَرُ قَدِ امْتَلاََتِ الاَْرْضُ مِنَ الْجَوْرِ وَ کُلَّها اِلَيْکَ مهربان پروردگار مرا در دینت ثابت قدم کن. و توفیق عنایت کن در امر دینت کوشا و فعال باشم. خدایااا قلبم را برای فرمانبرداری ولیت نرم کن.
✅قسمت پنجم👌   وَ ؛و اى پروردگار سايه و آفتاب گرم و معلوم است که سایه، سرد است و گرما، گرم است و این دو، نقیض یکدیگرند و مخالف یکدیگرند. پس ممکن است که اشاره به « » باشد و اشاره به « ». زیرا که «نیکان » در ند و «بدان » در ند. و «نیکان »، دلهای ایشان از ، و «بدان »، دلهای ایشان از است. و «نیکان » در خنکی اند و «بدان » در . و ممکن است که سایه اشاره به «بدان » و گرما اشاره به «نیکان » باشد. زیرا که «بدان » مثل از می باشند. و «نیکان » گرم و هستند. و «بدان » مثل سایه سرد می باشند; یعنی مثل آهن سرد که و و در ایشان اثر نمی کند. و «نیکان » مثل آهن و مس و امثال آنهایند که ایشان را در خداوندی و ساخته باشند. و به این واسطه در نزد خدا و اولیاء او تسلیم باشند، که به هر شکلی بخواهند که ایشان را بسازند، قبول کنند و ابا و امتناع ننمایند؛ مثل مس گداخته که قبول این می کند که او را انواع ظروف بسازند و همچنین «بدان »، دل سرد از اعمال خیرند. و آنها را به جا نمی آورند. و «نیکان » دل گرم به آنهایند و آنها را بجا بیاورند. و «بدان » به در دنیا و به آن خنک دلند. و «نیکان » از و خود، در آتشند. و بالجمله مناسبات این گونه تاویل هم بسیار است. و علی ای حال، این دو لفظ «ظل و حرور» باشد، اگرچه باکی نیست که مراد از آنها، همین ظاهر معنی آنها باشد، که و باشد، ولکن باکی هم نیست که سر آنها و حقیقت آنها، مثل سایر فقرات این دعا، اشاره به آنچه باشد که مذکور شد. یا نحو آنها، از آنچه که مناسب است. زیرا که مانعی از خفاء اسرار در کلمات خدا و رسول و ائمه (ع) نیست. بلکه البته هر کلامی از کلمات ایشان، مشتمل بر اسرار بسیار، بلکه حقایق بی شمار هست. پس یحتمل که آنچه گفتیم از آنها باشد. و چون بیان اختلاف در فقره مذکور شد که به سبب (۲۹) هر کسی است، به ظهور امام عصر; یعنی چون لاف خلق می شود، لهذا ظهور آن بزرگوار، نظیر ظهور خاتم الانبیاء (ص) و قرآن است که نظیر بودند; که در ، و لاله شدند. و در ، موجب روییدن و نمک شدند. و از این جهت، (ص) «رحمة للعالمین » شد. و قرآن هم «شفاء» و «رحمت » شد. «و ننزل من القرآن ما هو شفاء و رحمة للمؤمنین » (۳۱) با وجودی که همین رحمت نسبت به کافرین عذاب شد چنانکه خداوند تخصیص فرموده شفا و رحمت را به مؤمنین. و فرموده که: «ولا یزیدالظالمین الاخسارا» (۳۲) و در خصوص مطلق رحمت فرموده که: «ان رحمة الله قریب من المحسنین.» (۳۳) پس مقتضای جمع فیما بین این آیات، آن است که; رحمت هر چند عام باشد، لابد برای کافرین و ظالمین عذاب خواهد بود. زیرا که موجب رسوایی و ظهور و ایشان می شود. پس همچنین حضرت قائم (ع) هم بعد از ظهور خود، رحمت و عذاب برای مؤمنین و کافرین خواهد شد; مثل قران. و از این جهت می گویی: پی‌نوشت‌ها: ۲۹. اصل: به سبب. ۳۰. انبیاء /۱۰۷. ۳۱- اسراء/ ۸۲. ۳۲. اسراء/ ۸۲. ۳۳. اعراف/۵۶. منبع: مجله: موعودخرداد و تیرماه ۱۳۷۶، شماره۳، نقل از سایت حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️اظهارات عجیب رئیس جمهور ونزوئلا در مورد امام زمان(عج) ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈┈ 💫 الّلهُمَّ عَجِّـلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج 🕊اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🕊 🌱⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌱 https://eitaa.com/ta_eshgh 🌱⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘🌱
اگه آقا مون نیومد.mp3
4.23M
❤️بیا مهدی❤️ با نوای استاد فانی ✅چه کنیم تا از اصحاب امام زمان عج باشیم؟ ✍امام صادق عليه السّلام فرمودند: كسي كه دوست مي‌دارد از اصحاب امام قائم بشمار آيد، پس در انتظار بسر ببرد و ورع و پارسايي را پيشه خود سازد و به محاسن اخلاق بپردازد، اين چنين كسي را منتظر گويند و اگر بميرد در حاليكه امام خود را زيارت نكرده باشد، پاداش وي بسان كساني است كه در ركاب امام حضور دارند. 📚 مستدرك سفينة البحار، ج ۶، ص ۱۸۴
❤️السلام علیک یا امام المنتظر❤️ اَللّهُمَّ اِنّي اَنْ ظاهِراً مَعَ عِلْمي بِاَنَّ لَکَ وَ و وَ و و وَ فَافْعَلْ ذلِکَ بي وَبِجَميعِ حَتّي نَنْظُرَ اِلي وَلِيِّ اَمْرِکَ صَلَواتُکَ عَلَيْهِ ظاهِرَ الْمَقالَةِ واضِحَ الدِّلالَةِ اَبْرِزْ يا مُشاهَدَتَهُ وَثَبِّتْ قَواعِدَهُ مِمَّنْ تَقِرُّ عَيْنُهُ بِرُؤْيَتِهِ بار الها! از تو مي‌خواهم را و در حالي که به من ، با آگاهي‌ام به اين که چيرگي و و و و و و و از آنِ تو است، پس آن چنان لطفي در حقّ من و تمام بفرماي تا به وليّ تو – که درودهايت بر او و خاندانش باد – بنگريم، در حالي که ، ، و آمده باشد. ! ديدارش [يا مکان ديدارش] را آشکار ساز و پايگاه‌هايش را استوار گردان و ما را از کساني قرار بده که آن ها مي شود، و ما را به و بر و در گردان.
1_207200494.mp3
5.93M
از آنجایی که دعا با سرعت سریعتر خوانده شده، مخاطبین می توانند در زمان کمتری این دعا را قرائت نمایند. 👌چه خوب است که هر روز صبح دعای عهد بخونیم، یا حداقل گوش بدهیم.
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ❗️ 👈 با دیدن این فیلم باور میکنی که امام صادق (علیه السلام) چهارهزاااار شاگرد داشتند ولی دنبال ۴۰ مرد میگشتند‼️ 🔴 شرایط به مو رسیده.... متوجهی؟!