⭕️ همجنس بازی، جبههای که در آینده نه چندان دور با آن درگیر خواهیم شد
🔸 مسئلهای که حلالزادگی را زیر سوال میبرد اما عدهای با استناد به فلان حیوان آن را امری طبیعی میشمارند! روزی با ازدواج سفید و همباشیها امار تولد فرژندان نامشروع را سر به فلاک کشاندند، حالا با همجنسبازی تمدن بشر را به عصر لوط بر میگردانند، پشت همه اینها صهیونیسم خوابیده است، این هم سندش
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
#همسرانه
🔶بسیاری از اوقات زوجین مشکلات حل نشده ای را از گذشته با خود حمل می کنند که مسبب بسیاری از اختلافات امروز آنها هستند
🔸مشکلات را باید حل کرد، با یک گفتگوی صحیح و سازنده در یک محیط امن و با یادگیری مهارت های لازم در “زوج درمانی” ، می توان بر مشکلات فائق آمد و زندگی بهتری را تجربه کرد.
#دنیای_متفاوت_یکدیگر_را_درک_کنید
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
#درسهایی_از_نهج_البلاغه (7)
🔰ارزش نفس انسان
🎙#امیرالمؤمنین در نامهای که در نهج البلاغه است، خطاب به امام حسن میفرمایند:
🖌اکرِمْ نَفْسَک عَنْ کلِّ دَنِیةٍ فَانَّک لَنْ تَعْتاضَ بِما تَبْذُلُ مِنْ نَفْسِک عِوَضاً
🖌نفس خویش را از هر پستی بزرگ بدار، برتر بدار،
آنچه که از نفس خود ببازی عوض ندارد؛ نفس خود را نباز که آن، گوهری است که آن را با هرچه معامله کنی مغبون هستی.
📜نهج البلاغه، حکمت 453
♨️تعبیر، تعبیر نفیس و باارزش بودن است و اینکه این شیء باارزش را که مافوق هر ارزشی است (یعنی آنقدر ارزش دارد که هیچ چیزی با آن برابری نمیکند) نباید از دست داد.
♨️مثل اینکه چیزهایی که تمام حیثیت یک کشور بستگی به آن دارد، برای آن ملت مافوق ارزش و قیمت است؛ یعنی هیچ ملتی- ولو اینکه از فقر بخواهد بمیرد- حاضر نیست آنها را معامله بکند .
♨️یعنی #روح_انسان به منزله یک شیء نفیس تلقی شده، و اخلاق خوب به عنوان اشیاء متناسب با این شیء نفیس و اخلاق رذیله به عنوان اشیاء نامتناسب با این شیء نفیس که آن را از ارزش میاندازد تلقی گردیده است.
♨️در این تعبیر، انسان دارای یک سرمایه بسیار پرارزش تلقی شده که آن همان خود اوست، و به انسان میگویند مواظب باش که این خود را از دست ندهی یا آلوده نکنی زیرا این خود خیلی باارزش و نفیس است.
📚تعلیم و تربیت در اسلام ص 145
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
📖جامعه جاهلیت از منظر قرآن
🖇در صدر اسلام یک تقسیمبندی بر مبنای فرهنگ قرآن در جامعه وجود داشت. قرآن کریم جامعه را به جامعه جاهل و جامعه حکیم تقسیم میکند. از منظر قرآن مجید، جامعه زمان بعثت رسول خدا (ص) جامعه جاهل میباشد. مثلا در آیهای میفرماید: «ولا تبرجن تبرج الجاهلیه»، خداوند خطاب به زنان پیامبر فرمود مثل زنان دوران جاهلیت زینتآرایی نکنید و زینتهایتان را نشان ندهید.
📎یا میفرماید: «یظنون باللّٰه ظن الجاهلیه»، برخی در جنگ احد فرار کردند، اینها مانند دوران جاهلیت نسبت به خدا گمان ناروایی داشتند و احساس کردند که خدا مؤمنان را یاری نمیکند؛ نصرت الهی دروغ است، وعده دروغ است. یا گاهی خداوند به تعصبات آنها اشاره میکند و این تعصبات را از جاهلیت میداند: «حمیة الجاهلیة».
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🔸فلسفه سواد رسانه ای اعاده عدالت است
🔸️جنگ واقعی در فضای مجازی امروز تلاش برای تغییر واقعیت ها است برای تغییر دیدگاه من و توست و هم سو کردنش با منافع سرمایه دار ها .
🔹️برخی فکر می کنند سواد رسانه ای یعنی فرق خبر و مصاحبه .یا فرق فرمت های مختلف یک عکس
🔹️سواد رسانهای یعنی بدانیم محتوایی که میآید از چه سکویی پرتاب شده و کجا فرود میآید؛ یعنی ناعدالتی را در متن روشن کنیم؛ رمزگشایی و واکاوی کنیم..من انرا اعاده عدالت می نامم
بین سواد رسانه ای و سواد دیجیتالی تفاوت بسیار است
🔹️سواد رسانه ای الزاما دانش بکار گیری ابزارهانیست. وبلاگ باز کردن و نوشتن آکنون راحت است..سواد رسانه ای دسترسی به پدیده های نوین نیست.
همچنان که بین سوشال مدیا و سوشال نتورک تفاوت است سوشال مدیا میتواند رسمی باشد ولی سوشال نتورک، هرگز.
🔹️متأسفانه کلمات در عرصه فضای مجازی به سهو یا به سبب بیاطلاعی، به جای یکدیگر به کار برده میشوند. شبکه اجتماعی سوشال نتورک است و رسانه اجتماعی سوشال میدیا
جنگ واقعی در فضای مجازی برای تغییر واقعیت است
🔹️الان کشورها دو چهره دارند؛ یکی روی زمین و یکی تصویر فضای سایبریشان. شما کشوری مثل کره شمالی را ندیدید اما به واسطه تصویری که رسانهها از کره شمالی ساختهاند از آن میترسید.
از لیبی می ترسید و دیگران از ایران می ترسند چرا ؟ چون رسانه از آنها و ما میخواهد از کجا بترسیم و از کجا خوشمان بیاید.این سیاست خوابیده ی پشت رسانه است که حتی ما را از کشور خودمان بیزار کرده . الان مرکز و سکوی پرتاب خبر قم نیست نیویورک است ....
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
🌐حکومت اسلامی
"چقدر محتوا عوض شده؟!"
امام خمینی(رحمة اللّه عليه):
🔹اگر بنا شد جمهوری اسلامی باشد اما ماها دیگر اسلامی نباشیم، حکومت اسلام نیست، این جمهوری اسلامی نمیشود!
🔹اگر بنا شد که جمهوری اسلامی باشد،
پاسبان هایش اسلامی نباشند خدای نخواسته،
#دادگاه هایش اسلامی نباشد،
وزارتخانه هایش اسلامی نباشد،
این حکومت طاغوتی است به اسم اسلام، همان #طاغوت است منتها اسمش را ما عوض کردیم…
🔹ما نمیخواهیم اسم عوض بشود، میخواهیم #محتوا درست بشود؛ باید کوشش کنید محتوا درست بشود.
📚صحیفه نور ج۷ ص۲۸۵
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
#امیر_دریادار_سیاری
ارتش: انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ناگسستنی است
اطلاعیه روابط عمومی ارتش درخصوص مصاحبه اخیر ایرنا با امیر دریادار سیاری:
🔹مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری یک مصاحبه تفصیلی به مدت ۹۰ دقیقه بوده که این خبرگزاری در بخش اول تنها ۱۳ دقیقه از آن را منتشر کرده است.
🔹متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت و گوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نمودهاند.
🔹روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینهورزانه رسانههای معاند و ضد انقلاب اعلام میدارد اتحاد و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربهها و نقشهها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنتها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
﷽
#پانزدهم_خرداد
⭕️ قیام ۱۵ خرداد را باید مطلع نهضت اسلامی مردم ایران علیه طاغوت زمان، به رهبری حضرت #امام_خمینی (ره) دانست. 👈این قیام خونین یک نقطه عطف در تاریخ معاصر است که در آن پیوند امام و امت، تجلی باشکوهی یافت و زمینه ساز سلسله حوادثی شد که سرانجام کاخ طواغیت حاکم بر ایران را فروپاشاند.👌
🔺پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ که محمدرضا #پهلوی دوباره به قدرت رسید، به مرور حکومت استبدادی خود را تحکیم و تثبیت کرد، اما در سال ۱۳۳۹ تحولاتی در صحنه سیاست بینالملل روی داد و پهلوی دوم ناچار به تجدید نظر در سیاستهای رژیم خود شد.
🔻قیام پانزدهم خرداد با یک سری ویژگیهای خاص همراه بود که عبارتند از:
➕فراگیری نهضت و حضور همه گروها و قشرها و طبقات مختلف در روند مبارزه
➕مذهبی بودن مبارزه و حضور مؤثر نیروهای مذهبی
➕پیروی از مبانی دین اسلام، پیروی از امام (ره) به عنوان مرجع تقلید و رهبر سیاسی مردم
➕قاطعیت و اخلاص امام (ره) و بیگانه ستیزی و عوامل دیگری که باعث شد این قیام تأثیرات عمیقی بر ساختار سیاسی و اجتماعی ایران داشته باشد.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
✳️ مواجهه امام خمینی با منتظری
🔸مواجهه امام خمینی با ثمره عمر خود حسینعلی منتظری یکی از تلخترین مواجهات امام با پروژه نفوذ و اغفال سران برجسته نظام بود که طبعا هزینه سنگینی برای جمهوری اسلامی داشت.
🔹اما آغاز ماجرا پس از آنی بود که تیتر یک روزنامه کیهان مبنی بر قائم مقامی آقای منتظری در آذر ماه ۶۴ که توسط یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری بیان شد، بیت منتظری و شخص وی مورد توجه و طمع بسیاری قرار گرفت. کسانی که منتظری را پل پیروزیها و کسب موقعیتهای بعدی خود میدیدند.
🔸ارتباط نهضت آزادیها با وی که از قبل از انقلاب وجود داشت، تقویت شد و جولان باند سید مهدی هاشمی و منافقین زخم خورده بیشتر. حاصل این همگراییها، انتقادات غیرمنصفانه و تند منتظری در نامههایش به امام (ره) در مورد اعدام سید مهدی هاشمی قاتل، جنگ و نهادهای انقلابی مانند سپاه شد.
🔹میتوان اوج این بی انصافیها را در عوض شدن جای شهید و جلاد در تابستان ۶۷ دید که در بیان منتظری، «منافقینِ» بی منطق و تروریست اول انقلاب به «مجاهدینِ» با منطق و تفکر تبدیل شدند و اجرای حکم الهی در مورد آنها، مورد طعن و نیش آقای منتظری قرار گرفت! منتظری که خود روزی در کسوت نماز جمعه تهران و قم، راه انقلاب و امام (ره) را می ستایید، در ده فجر ۶۷، تندترین انتقادات را به راه امام (ره) و سیاستهای انقلاب و جنگ وارد کرد؛ در حالی که خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مسئولینی بود که بیشترین اختیارات را داشت!
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
👇👇👇👇
🔸 امام خمینی از ابتدا با انتخاب آقای منتظری به قائم مقامی مخالف بودند و اگر چه بنا بر مصالحی، سکوت اختیار کرده بودند اما بعدها به این مخالفت تصریح نمودند.
🔹ایشان در نامه ۶۸/۱/۶ چنین می نویسند:
« والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، ولی در آن وقت شما را #ساده_لوح می دانستم که مدیر و مدبر نبودید ولی شخصی بودید تحصیل کرده که مفید برای حوزه های علمیه بودید.. در تمام موارد نظر دوستان را پذیرفتم.»
مخالفت امام با انتخاب آقای منتظری گرچه برای نخستین بار در فروردین ۶۸ مکتوب شد اما ایشان پیشتر در جمع سران قوا به نارضایتی خود از این انتخاب و نیز ناتوانی منتظری برای تصدی رهبری انقلاب اسلامی تصریح کرده بودند.
🔹 مرحوم سید احمد خمینی در این باره چنین بیان می دارد:
« در سال ۶۵جلسات هفتگی سران قوا در دفتر یکی از آنان یا در #جماران بدون حضور امام برگزار می شد. من، #آیتالله_خامنه ای، آیت الله موسوی اردبیلی، آقای میر حسین موسوی و آقای هاشمی رفسنجانی حضور داشتیم. بر حسب تقدیر در همان روز آقای منتظری نیز با امام جلسه داشتند. در آن سال هر وقت که امام با آقای منتظری ملاقات می کردند بعد از جلسه برافروخته و عصبانی بودند به طوری که در چهره شان مشخص و نمایان بود. آن روز در وسط جلسه بودیم که ناگهان امام بدون در زدن یک دفعه با حال عصبانیت شدید و برافروختگی وارد اتاق شدند و خطاب به ما فرمودند: من از اول با #قائم_مقامی منتظری مخالف بودم. ایشان به درد رهبری بعد از من نمی خورد!» کلام امام که تمام شد، سران قوا و من در یک سکوت سنگینی فرو رفتیم؛ چون چنین بر خورد بیمقدمه ای از امام سابقه نداشت و اهمیت موضوع را می رساند.»
🔸 علت مخالفت امام را می توان در نامه های ایشان جستجو نمود. آقای منتظری علی رغم برخورداری از جایگاه رفیع علمی و فقهی، در باب سیاست و مدیریت، به تعبیر امام و تایید برخی بزرگان، فردی « #ساده_لوح» و «#غیر_مستقل» بود که به شدت تحت تأثیر اطرافیان و نفوذی ها قرار می گرفت. باند سید مهدی هاشمی، جریان لیبرال(نهضت آزادی) و شبکه تروریستی منافقین سه ضلع مثلثی را تشکیل دادند که آقای منتظری را در چنبره خود قرار داده بودند و ایشان عملا صدایی برای انعکاس تحلیل های غلط و حرف های تخریبی آنها علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود.( روزگار قائم مقامی، صص ۶۱_۶۸)
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
✳️ مواجهه امام خمینی با منتظری/۲
🔹یکی از دلایل جدی انحراف آقای منتظری؛ اعتماد او به گروههای منحرف و لیبرالمسلک بود. کسانی که در جریان مبارزات هزینهای ندادند و پس از انقلاب طلبکارانه وارد بدنه نظام شدند و علیه اصول انقلابی ملت شوریدند.
◀️امام خمینی در دو پیام جداگانه، به نامه های آقای منتظری پاسخ صریح و روشن دادند. اولین بار در 3 اسفند 67، در پیام «منشور روحانیّت» اعتماد به لیبرال ها و خوشبینی به آنها را _که سیره عملی و ریشه جانبداری های غلط آقای منتظری بود_ مذمت کردند:
🔸«ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و #لیبرالها میخوریم، آغوش کشور و #انقلاب همیشه برای پذیرفتن همۀ کسانی که قصد #خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت# طلبکاری آنان از همۀ اصول، که چرا « #مرگ_بر_آمریکا» گفتید! چرا #جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون #حکم_خدا را جاری می کنید؟ چرا شعار « #نه_شرقی_و_نه_غربی» داده اید؟ چرا #لانۀ_جاسوسی را اشغال کرده ایم و صدها چرای دیگر.
🔹و نکتۀ مهم در این رابطه این که نباید تحت تأثیر #ترحمهای_بیجا و بی مورد نسبت به #دشمنان_خدا و مخالفین و متخلفین نظام، به گونه ای تبلیغ کنیم که احکام خدا و حدود الهی زیر سؤال بروند. من بعض از این موارد را نه تنها به سود کشور نمی دانم که معتقدم دشمنان از آن بهره می برند.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
من به آنهایی که دستشان به رادیو ـ تلویزیون و مطبوعات می رسد و چه بسا حرف های دیگران را می زنند صریحاً اعلام می کنم: تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست# لیبرالها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی پناه را از بین ببرند، تا من هستم از اصول نه شرقی و نه غربی عدول نخواهم کرد»(صحیفه امام ج21 ص273)
🔸اعتماد و دفاع تمام عیار از برخی افراد معلوم الحال و مجرم قطعی( مانند مهدی هاشمی)، رویه غیر قابل در سیره سیاسی آقای منتظری بود که زمینه افول وی را نیز فراهم آورد و جایی برای دفاع از او باقی نگذاشت. (روزگار قائممقامی ص 221)
🔹 هرچند امام گلایه های خود از قائم مقام رهبری را در جلسات مختلف ابراز داشته بودند و نسبت به آینده نظام احساس خطر جدی داشتند، اما در زمستان ۶۷ و نوروز ۶۸ جریان حوادث به گونه ای دیگر رقم خورد. آقای هاشمی رفسنجانی در این باره چنین نقل کرده است:
« چند ماه قبل از اینکه این اتفاق بیافتد،( عزل آقای منتظری) یک جلسه ما ،( آقای خامنهای، سید احمد آقا و بنده) خدمت امام بودیم. دریکی از جلسات که رفت و آمد ها و مکاتباتی میان امام و آقای منتظری شده بود. امام از جانشین آن زمان خودشان ناراحت بودند و این مطلب را در یک جلسه ای فرمودند که بسیار برای ما تلخ بود و برای ماشک شد. ما احساس کردیم که ایشان یک نظر تندی دارند.... وقتی دوستان اصرار می کردند که صبر کنیم ، ایشان با نگرانی به حضار نگاه کردند و فرمودند: من برای عمر خودم فرصت طولانی نمی بینم و وظیفه خود می دانم که این مسئله را حل کنم. من میدانم که بعد از من، اگر انجام ندهم چه پیش خواهد آمد. ازمن نخواهید کاری کنم که وقت حضور نزد خدا جوابی نداشته باشم».
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
✳️ مواجهه امام خمینی با منتظری/۳
🔸هاشمی رفسنجانی در جای دیگر از خاطرات خود، به پیشینه تصمیم امام مبنی بر ضرورت #پایان_قائم_مقامی آقای منتظری اشاره می کند و در خاطرات روز دوم فروردین ماه ۶۸ خود می نویسد:
« امام در مورد اظهارات و نامه های آیت الله منتظری عصبانی اند و تصمیم بر اقدام تند دارند. خواهش کردم دست نگه دارید تا بررسی بیشتر شود. در پیامامروزشان هم اشاراتی دارند..»
🔹علی رغم القائات اطرافیان آقای منتظری که تلاش دارند #پایان_قائم_مقامی را امری آنی و نتیجه تصمیمی ناگهانی بنمایانند، شواهد پیشین نشان از آن دارد که امام خمینی بر اساس مشاهده رویه غلط اطرافیان و شخص قائم مقام در موضوعات گوناگون و تصمیم به عدم اصلاح رویه، مدتها پیش از نگارش نامه ۶۸/۱/۶، تصمیم نهایی خود را گرفته و به دلیل تعلل هیئت رئیسه خبرگان مبنی بر اقدام برای #عزل_قائم_مقام، چاره ای جز علنی کردن تصمیم تاریخی خود ندید.(روزگار قائم مقامی، ص۱۱۵)
🔸امام خمینی(ره) انحراف منتظری را شاهد بود و در مجالس خصوصی تذکرات دلسوزانه خود را به وی ارائه می نمود اما منتظری با بی اعتنایی و بی حرمتی به استاد خود، به حدی رسیده بود که در مواردی حتی به امام هم جسارت نمود؛ امری که با اعتراض آیت الله خامنه ای مواجه شد و امام باز هم صبوری پیشه کرد. (در کتاب روایت رهبری تفصیل این ماجرا آمده)
🔸امام تمام تلاش خود را برای نجات منتظری به کار بست اما «حفظ اسلام» اقتضا میکرد که تصمیم اساسی خود را بگیرد و جراحی بزرگی را برای حذف عنصری منحرف انجام دهد.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
ایشان منتظری را از قائم مقامی عزل کرده و در شب هفتم فروردین 68، در دیدار سران قوا، منتظری را شخصی «فاسق، فاسد و مفسد» نامید.(روزگار قائم مقامی، ص126-132 (
🔹اطرافیان منتظری که نقش اساسی در انحراف «قائم مقام» داشتند، پس از عزل وی بر کینه و عناد خود نسبت به انقلاب و امام افزوده و برای گریز از بدنامی، نامه امام به منتظری را انکار یا توجیه کردند.
🔸 نامه ای که اصل آن با دستخط امام موجود است و موسسه تنظیم و نشر آثار امام نیز صدورش را تایید کرده و آقایان هاشمی رفسنجانی، خامنه ای و مشکینی هم بر نوشتن آن توسط امام شهادت داده اند. جالب تر آنکه خود منتظری به نامه مزبور پاسخ داده و صالحی نجف آبادی نیز کتابی درباره نامه مذکور نوشته است.
🔹 برخی از اعضای بیت منتظری مانند عمادالدین باقی، در وقاحتی آشکار، امام را در نوشتن این نامه «بیمار» توصیف کرده تا آنرا از اعتبار بیاندازد. برخورد جاهلانه و کینه توزانه بیت منتظری با نامه امام، نشان دهنده عمق انحراف و وقاحت این بیت در برخورد با انقلاب و امام است. بیت منتظری با انتشار فایل صوتی حمایت آقای منتظری از سازمان تروریستی منافقین، نقش مهمی در انتخابات ریاست جمهوری دوزادهم ایفا کرده و با مظلوم نمایی از جلادان، تغییر جایگاه شهید و جلاد را کلید زد و هنوز هم به فتنه گری های خود ادامه می دهد.
▫️▫️▫️
Bonyadtarikhbook-ir
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
تبیین
#مخاطب_یابی با طعم #سلبریتی
✍ ریزش مخاطب درد بی درمان رسانه ها در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات است.عصری که صاحبان رسانه ها برای جذب مخاطب به هر دری می زنند.
✍ در تازه ترین حالت گذر رسانه ها برای جذب مخاطب به کوی سلبریتی ها افتاده است.
✍ رسانه هایی که در عصر انحصار رسانه ای کبکشان خروس می خواند حالا چند صباحی است دیگر مرغشون تخم نمیگذارد
✍ در جدیدترین رخداد بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در نقش خبرنگار روزنامه شرق ظاهر شد و مقابل فائزه هاشمی نشست.
✍ پیش از این در تعدادی از برنامه های صداو سیما جمعی از هنرمندان و ورزشکاران مانند مرحوم نوذری،خمسه، افخمی،انصاریان،گلزار، کاردان، مظلومی.... در نقش مجری ظاهر شدند.
✍ سلبریتی ها چهره های مشهور و محبوب جامعه هستند و استفاده از شهرت آنها در برنامه ها مرهمی موقتی بر درد کاهش مخاطب در رسانه هاست.
✍ یکی از شیوه های تبلیغات بازاریابی اجتماعی استفاده از چهره های مشهور است. از اینرو صاحبان صنایع با هدف فروش کالاها و خدمات مبادرت به معرفی با چهره های محبوب می کنند.
✍ تنوع و تکثر رسانه ای در عصر فناوری اطلاعات گذر رسانه ها از عصر مخاطبان انبوه را به عصر مخاطبان تخصصی رهنمون کرده است.پیامد این رخداد پاره پاره شدن جمعیت مخاطبان انبوه و درد بی درمان رسانه های امروزی است.
✍ عصری که جاذبه های خبری رسانه های جریان اصلی رنگ باخته است و رسانه های اجتماعی ناباورانه این مزیت مهم جذب مخاطب رسانه ها را از آنان ربوده اند و آنان را در وادی افت مخاطب غرق کرده اند.
✍ ریزش روزافزون مخاطب، رسانه ها را به بازمهندسی فرم و محتوی برنامه ها سوق می دهد و ضرورت ابتکارات جدید برای جذب مخاطب را گوشزد می کند.
✍ بازار فعالیت رسانه ای به سمت و سوی رقابتی کامل در حرکت است و جذب مخاطب خواب را از چشمان دست اندرکاران رسانه ها ربوده است.
از اینرو پیش بینی می شود استفاده از سلبریتی ها در برنامه های رسانه ها در آینده باز هم افزایش یابد.
@tabyinchannel
@daneshgahevelyat
#انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد