eitaa logo
طرائف
5.6هزار دنبال‌کننده
107 عکس
123 ویدیو
19 فایل
ارتباط با ادمین @mh_vakili
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
TaAseman08_9.mp3
650.2K
💠استاد وکیلی؛(55) ❓چرا خداوند شیطان را خلق کرد که می‌داند چه میکند و چرا نابود نمی‌کند با اینکه می‌تواند ؟ https://eitaa.com/taraef110
TaAseman08_10.mp3
367.1K
💠استاد وکیلی؛(56) ❓جمع‌بندی صفت قدرت خدا https://eitaa.com/taraef110
راه رسیدن بهشت اول رعایت حق الناس و بعد حق الله و بعد تجلی توحید است.الانسان ج۱۱.mp3
948.3K
⭕️استاد وکیلی 💠برای رسیدن به بهشت اول رعایت حق الناس و بعد حق الله و بعد تجلی توحید قرار دارد. 📚رساله الانسان بعدالدنیا علامه طباطبایی https://eitaa.com/taraef110
📘 همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها چاپ دوم کتاب «عشق مجازی» تحریری از دروس استاد حاج شیخ محمد حسن وکیلی در 488 صفحه قطع رقعی منتشر شد. 📚 عشق مجازی در آینه شریعت و معرفت ✅ یکی از جنجالی‌ترین مباحث بین مخالفان و مدافعان عرفان، «عشق » است. اهل عرفان، عشق را راهی به سوی خدا می‌بینند اما مخالفان، آن را متعارض شریعت می‌خوانند. کتاب عشق مجازی، با واکاوی مفهوم عشق در کلام عرفا، و پاسخ‌گویی به نقدهای مخالفان عرفا و فلاسفه – به ویژه منتقدان ملاصدرا – چگونگی رسیدن به عشق حقیقی از عشق مجازی را تبیین کرده است. کتاب «عشق مجازی در آینه شریعت و معرفت» همچنین رساله‌ای فقهی دربارۀ نگاه به نامحرم را بیان می‌کند. 🚛 تهیه این اثر فاخر با تخفیف ویژه در فروشگاه صبح توحید: towhidshop.org https://eitaa.com/taraef110
فهرست و مقدمه عشق مجازی.pdf
1.12M
باتوجه به درخواست عزیزان همراه، فهرست و مقدمه کتاب عشق مجازی بدین وسیله منتشر گردید. ☑️ towhidshop.org https://eitaa.com/taraef110
8.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بلند شو علمدار علم رو بلند کن 🔳 إنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی زائران گلزار شهدای کرمان تسلیت باد. https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️استاد وکیلی؛معرفت شناسی (21) دیدگاه اعتدالی در یقین(منطق دانان) 💠در نگاه منطق دانان،یقین ها به دو قسمت پایدار و ناپایدار تقسیم می شوند. 🌀گاه به این صورت است که به چیزی یقین پیدا می کنیم و این یقین،هرگز از بین نمی رود و همیشه استوار است. 🌀اما گاهی یقین به گونه ای است که می توان در آن تشیک نمود و به تعبیری کاری کرد که این یقین زائل شود. 🌀ارزیابی منطق دانان این گونه است که از جهت پایداری یا عدم پایداری آن را بسنجیم یعنی اگر شخص خواست یقینش را ارزیابی کند،باید مشخص شود که چه مقدار ثبات دارد و براساس این ثبات،میزان اعتماد به یقین یه دست می آید. ⁉️حال شخص چگونه باید میزان ثبات یقینش را بسنجد❓ 💠منطق دانان عقیده دارند که قضایای یقینی مورد اعتماد با دو دسته از قضایای یقینی غیر قابل اعتماد اشتباه گرفته می شوند و آن دو دسته ((مشهورات )) و ((وهمیات))هستند. 📚معرفت شناسی ص ۷۱ و ۷۲ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شرح رسائل علامه طباطبایی. ج۵. الفصل الرابع۵ -0.mp3
861K
📜 شرح رسائل توحیدیه مرحوم علامه طاطبایی (۲۳) ✨ بررسی تطبیق عالم ظلال بر عالم اعیان ثابتة 📌 معنای تعبیر به «عین ثابت» در نزد عرفا و حکما ❓مرتبه اعیان ثابته کجاست؟ ❓ آیا این معانی موجود در روایات از باب «رُبّ حامل فقه» است؟ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا