eitaa logo
احیاء طب و تمدن اسلامی🏴
1.5هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
5.4هزار ویدیو
359 فایل
🌺ترویج آداب اسلامی=مبارزه با نفوذ سبک زندگی و طب استعماری و تهاجمات فرهنگی=تمدن نوین اسلامی 👈با انتشار و #فوروارد مطالب احیاگر امر اهل بیت باشیم. 🏡 eitaa.com/joinchat/1231880192Cdbbc059498
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻استاد علی اکبر رائفی پور 🔹ما مردم مقصر هستیم که ⁧ ⁩ به خود اجازه می دهد گستاخانه در مقابل دوربین،۸۰ میلیون ایرانی را بی خانواده و فدایی پسرش بداند! 🔹‏او را قیاس کنید با مادرانی که بی ادعا فرزندانشان را فدای ارزش ها و میهنِ مردم شریف ایران کردند. 🔹‏⁧ ⁩ ما مثل هم نیستیم ‏⁧
زمان شاه مردم زندگی خیلی خیلی خوبی داشتن یه عده‌ی خیلی کمی که خوشی زده بود زیر دلشون انقلاب کردن، اونایی هم که تو مراسم تشییع امام خمینی حضور داشتن اصلاً ایرانی نبودن، از فضا اومده بودن. در وب سایت گینس از مراسم تشییع پیکر پاک امام خمینی (ره) به عنوان بیشترین تعداد شرکت کننده نام برده شده است. به نوشته گینس، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که حدود یک ششم کل جمعیت ایران بود در مراسم تشییع شرکت کردند و این مراسم به عنوان بزرگترین و شلوغ ترین تشییع جنازه ثبت شده است. چرا شاه دوستان تصاویری از تشیع جنازه و خاک سپاری پهلوی و مقامات آن حکومت را منتشر نمی کنند؟ (تصاویر این مراسمات در منابع و اسناد موجود است و تعداد افراد کمتر از صد نفر هستند)
✨﷽✨ ✍ آیت الله شیخ محمدتقی بهلول میفرمودند: ما با کاروان و کجاوه به«گناباد» می‌رفتیم. وقت نماز شد. مادرم کاروان‌دار را صدا کرد و گفت: کاروان را نگه‌دار می‌خواهم بخوانم. کاروان دار گفت: بی‌بی! دوساعت دیگر به فلان روستا می‌رسیم. آنجا نگه می‌دارم تا نماز بخوانیم. مادرم گفت : نه! می‌خواهم اول وقت نماز بخوانم. کاروان‌دار گفت: نه مادر . الان نگه نمی‌دارم. مادرم گفت:نگه‌دار. او گفت: اگر پیاده شوید ، شما را می‌گذارم و می‌روم. مادرم گفت : بگذار و برو. من و مادرم پیاده شدیم .کاروان حرکت کرد . وقتی کاروان دور شد وحشتی به دل من نشست که چه خواهد شد؟ من هستم ومادرم ؛ دیگر کاروانی نیست ؛ شب دارد فرا می‌رسد وممکن است حیوانات حمله کنند؛ ولی مادرم با خیال راحت با کوزه‌ی آبی که داشت ، وضو گرفت و نگاهی به آسمان کرد ؛ *رو به قبله ایستاد و نمازش را خواند؛* لحظه به لحظه رُعب و وحشت در دل منِ شش هفت ساله زیادتر می‌شد؛ در همین فکر بودم که صدای سُم اسبی را شنیدم. دیدم یک دُرشکه خیلی مجلّل پشت سرمان می‌آید. کنار جاده ایستاد و گفت: بی‌بی کجا می‌روی؟ مادرم گفت : گناباد. او گفت: ما هم به گناباد می‌رویم.بیا سوار شو. یک نفس راحتی کشیدم.گفتم خدایا شکر. مادرم نگاهی کرد و دید یک نفر در قسمت مسافر درشکه نشسته و تکیه داده. به سورچی گفت: من پهلوی مرد نامحرم نمی نشینم. سورچی گفت: خانم! فرماندار گناباد است. بیا بالا ؛ ماندن شما اینجا خطر دارد؛ کسی نیست شما را ببرد. مادرم گفت: من پهلوی مرد نامحرم نمی‌نشینم! در دلم می‌گفتم مادر بلند شو برویم. خدا برایمان درشکه فرستاده است؛ ولی مادرم راحت رو به قبله نشسته بود و تسبیح می‌گفت؛ آقای فرماندار رفت کنار سورچی نشست. گفت: مادر بیا بالا ؛ اینجا دیگر کسی ننشسته است . مادرم توی درشکه نشست و من هم کنار او نشستم ورفتیم. دربین راه از کاروان سبقت گرفتیم و زودتر به گناباد رسیدیم. 👌 اگر انسان بنده‌ ی خدا شد ، بيمه مى‌شود و خداوند امور اورا كفايت و كفالت مى‌كند. «أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ» زمر/۳۶ ✍آیت الله بهلول، سخنران مسجد گوهرشاد و یکی از شاهدان عینی کشتار مردم معترض به در دوران بود.
2022-06-04 22.11.32.ogg
24.56M
🎙 صوت کامل لایو زنده جناب حجت الاسلام دشتی در تبیین بیانات أخیر رهبری معظم انقلاب خصوصاً در ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ با رسانه بی تعارف کرمان، با عنوان : 🌀 امام رهبر بزرگترین انقلاب ها و نرم افزار جامع تحول و تعالی به قله ها 🔻پیروزی ها ثمره انقلاب ما و تبدیل استبداد پهلوی به مردم‌سالاری دینی است 🔻ناکامی ها ، آفت آن ساختارهای غربی است که هنوز حاکم است و در آن انقلاب نکرده ایم و جایگزین برایش فراهم ننموده ایم. 🔻هنوز تربیت یافتگان غرب و شرق، برپادارندگان سلطه استعماری در ایران هستند 🔰 مدلهای حکمرانی بیگانه : ▫️۱- سرمایه سالاری و بازارسالاری ▫️۲- دولت سالاری ▫️۳- الگوی توسعه اقتصادی ( ترکیبی از دولت سالاری و سرمایه سالاری) ( پیوند صاحبان ثروت و قدرت) ▫️۴- الگوی توسعه سیاسی و فرهنگی ( سلبریتی سالاری به نام مردم سالاری و ngo های مرمی ) (ترکیبی از حکمرانی صاحبان قدرت و ثروت و سلبریتی های رسانه ای) ( ترکیبی از حکمرانی زر و زور و تزویر) ▫️۵- حکمرانی هوشمند ( دیکتاتوری مطلق نظام سلطه به بهانه حکمرانی پروتکل ها و سازمان های جهانی ) ♻️ تنها الگوی اسلامی، حکمرانی مبتنی بر أمربه معروف و نهی از منکر و نقش آفرینی مؤمنانه مردم در این قالب در مدیریت کشور است 🌹 حوزه انقلابی
☑️ راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد و محکومیت اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم 🔸یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح میدان روح الله به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س)
اين داستان كه راوندى دانشمند بزرگ شيعه در كتاب دعوات نقل می‏كند اگر اتفاق افتاده باشد براى همه مردم در اطمينان به رزق حلال كه به وسيله حق از طريق كوشش مثبت به انسان می‏رسد و تخلفى در آن صورت نمیگيرد بهترين درس و عبرت و پند و موعظه است: سليمان كنار ساحل دريا نشسته بود، چشمش به مورچه‏اى افتاد كه دانه گندمى را با خود به جانب دريا ميبرد، سليمان چشم از او برنداشت تا به آب رسيد، ناگهان قورباغه‏اى سر از آب بيرون كرد و دهان گشود، مورچه به دهان قورباغه رفت و قورباغه شناكنان به داخل دريا رفت، در حالى كه زمانى طولانى بر اين داستان گذشت و سليمان در اين مسئله با شگفتى در انديشه بود! پس از گذشت زمان معين قورباغه از آب بيرون آمد و دهان باز كرد و مورچه از دهانش خارج شد و دانه گندم با او نبود. سليمان مورچه را خواست و از حال و وضع و اين كه كجا بود پرسيد؟ مورچه گفت: اى پيامبر خدا در قعر دريائى كه می ‏بينى سنگى ميان تهى است و در آن كرم كورى قرار دارد، خدا او را در آنجا آفريده و او قدرت بيرون آمدن از آن را براى طلب معاش ندارد، مرا حضرت حق كارگزار روزى او قرار داده است و من روزى‏اش را براى او ميبرم البته پروردگار اين قورباغه را مأمور حمل من قرار داده و آبى كه در دهان اوست زيانى به حال من ندارد، چون قورباغه به سنگ می رسد دهانش را به روزنه سنگ می‏گذارد و من وارد آن میشوم، پس از اين كه روزى او را به او رسانيدم از روزنه بيرون آمده وارد دهان قورباغه میشوم و او مرا از دريا بيرون می‏ آورد. سليمان به مورچه گفت: آيا از آن كرم كور تسبيحى شنيده‏اى؟ مورچه گفت: آرى می‏گويد: «يا من لا ينسانى فى جوف هذه الصخره تحت هذه اللجة برزقك لا تنس عبادك المؤمنين برحمتك:» اى خدائى كه مرا در دل اين سنگ زير اين درياى عميق نسبت به رزق و روزى ات فراموش نمیكنى، برحمتت اى مهربان خدا بندگان مؤمنت را فراموش مكن.
vasiatnameh.pdf
1.03M
💠 متن وصیت نامه سیاسی _ الهی امام خمینی (ره)
خلاصه محور بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال حضرت امام ره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌀 مدیون خمینی 🖋 علی مهدوی یک. حوزه‌های علمیه، قبل و بعد از خمینی کبیر اگر خمینی نبود، معلوم نبود وضع حوزه‌های علمیه با آن نفوذ متحجرین به کجا می‌کشید. متحجرینی که فلسفه را حرام و فلسفه‌خوان را نجس می‌دانستند! متحجرینی که شاه را سایه خدا معرفی می‌کردند و در برابر ظلم و ستمی که نه فقط به مردم بلکه بر دین روا می‌داشت لال بودند. متحجرینی که معتقد بودند ظلم و ستم به قدری باید فراگیر شود تا موجب فرا رسیدن ظهور شود!! لذا برای تعجیل فرج، معنای انتظارشان، چیزی شبیه خواب‌آلودگی بود تا انتظار عالمانه به معنای زمینه‌سازی ظهور. دو. خطر تعطیلی بسیاری از آیات و احکام اگر خمینی نبود عده‌ای مقدس‌مآب دین را به صرف احکام نجاسات و طهارات و نماز و روزه خلاصه می‌کردند و دیگر اثری از اسلام ناب باقی نمانده بود. لذا در عمل همه آیاتی که مرتبط با قیام بود، تعطیل می‌شد! «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ: أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى» (سبأ: ۴۶) «لَقَد أَرسَلنَا رُسُلَنَا بِالبَيِّنَاتِ وَأَنزَلنَا مَعَهُمُ ٱلكِتَابَ وَ ٱلمِيزَانَ لِيَقُومَ ٱلنَّاسُ بالقِسطِ» (حدید: ۲۵) و حتی بسیاری از احکام و حدود نیز کاملا تعطیل می‌شد. سه. غیرت دینی و روح مقاومت و مبارزه خمینی آمد تا دنیا بفهمد اسلام همچنان زنده و جاری است. تا جهانیان و مخصوصا امم اسلامی بفهمند در دوران غیبت کبری هنوز هم علمای ربانی هستند؛ علمایی که غیرت دینی آنها اجازه نمی‌دهد، دین به دست یهود و نصاری و ایادی داخلی آنها محو شود. این خمینی بود که روح ظلم‌ستیزی در جان ایران دمید و با احیای روحیه‌ی شهادت حتی به فلسطینِ زیر چکمه‌ی یهود امید آزادی و رهایی بخشید. و براستی اگر خمینی نبود امروز رؤیای خباثت‌آلود از نیل تا فرات محقق نبود؟ چهار. سکولارهای حوزوی، مدیون خمینی به خمینی مدیونیم همه؛ به خمینی مدیونند حتی آن عده معمم سکولار که هرکجا می‌نشینند یا در اصل انقلاب و نهضتی که امام آغاز کرد یا در شکل و امتداد آن تشکیک می‌کنند. مدیونند چون اگر خمینی نبود، امروز حوزه‌ای نبود تا آنها بخواهند حتی معمم باشند و جرأت ابراز لحیه پیدا کنند؛ چه رسد به تلاش و دست و پازدن برای . چه می‌شود کرد وقتی این جماعت، تاریخ را -به عمد یا به سهو- به فراموشی سپرده‌اند؛ یادشان رفته است که حتی روضه‌خوانی برای اباعبدالله الحسین علیه السلام جرم بود. یادشان رفته معمم‌بودن نیز جرم بود. پنج. عصر خمینی، عصر اسلام جز این نیست که خمینی کبیر، بزرگترین مرد الهی عصر ماست. برای همین هم عصر خمینی عصر اسلام شد. عصر پایان یافتن سلطه جهانی مستکبرین؛ عصر تضعیف و عقب‌نشینی استکبار جهانی. عصر جوانه‌زدن امید در دل مستضعفین. عصر روحیه‌ی مبارزه و مقاومت تا پای جان و شهادت. شش. امنیت در عصر خمینی نه تنها یک وجب خاک ایران اسلامی خود را به چنگال ظالمین ندادیم، بلکه یاور مستضعفین منطقه هم بودیم تا مقابل ظلم محکم بایستند. عصر خمینی عصر تغییر معادلات شد. عصر خمینی عصر پایان مرزهای جغرافیایی و اتحاد مرزهای اسلامی است. اگر خمینی نبود، حتی امنیت ناموس شیعه معلوم نبود در چنگال کثیف صهیونیست بود یا آمریکا یا داعش... هفت. رسالت و تکلیف امروز ما گرچه تا اسلام صددرصدی فاصله بسیار است؛ اما ریلی که امام امت، به نام جمهوری اسلامی بنیان نهاد؛ زمینه را برای رشد و ترقی تا تمدن اسلامی مهیا ساخته است. و امروز بیش از هرزمان دیگری به «طلبه‌ی فقیه، مهذب و مجاهد» در مسیر احیای حداکثری اسلام محتاجیم. و یقینا فرزندان خمینی و خامنه‌ای می‌توانند ادامه‌دهنده‌ی راه امام باشند.
اصول هفتگانه امام ره 👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| اصول هفتگانه امام 🔺به مناسبت ۱۴ خردادماه؛ سالروز رحلت حضرت (ره) 🆔 @shahrdari_qom 🔹🔸💠🔸🔹
نگاهی کمی متفاوت به مساله خودرو: وقتی از مردم عادی میپرسم که اگر یک خودرو در حد دناپلاس اتومات با قیمت پایین تر از قیمت موجود، داشته باشید راضی هستید؟ اعلام رضایت میکنند همین خودرو اگر دهه هشتاد در ایران تولید میشد میگفتیم ایران جزء بهترین خودروسازهای دنیا در رده خودروهای اقتصادیست اما بعلت سرعت توسعه تکنولوژی و البته تحریمهایی که دچارش شدیم، این فاصله زمانی وجود دارد. زمانی مردم پیکان سوار میشدند و وقتی پراید آمد با اشتیاق سوار پراید شدند. بعد که سمند آمد اولین مرتبه‌ای که تاکسی سمند سوار شدیم حس عجیبی داشتیم چند سال دیگر دناپلاس اتومات هم میشود همان پیکان 📌اینجا سه مساله وجود دارد 1. احساس نیاز دائمی به تغییر و به روز بودن اجازه نمیدهد شما از وضعیت فعلی خود راضی باشید. کتابها و مقالاتی که در زمینه تبلیغات بازرگانی و مُد نوشته شده با صراحت میگویند ما باید کاری کنیم که مصرف کننده دائما از وضعیت فعلی اش ناراضی باشد 📌اگر برای این تغییر و به روز شدن حدی نگذاریم هیچ وقت رضایت به دست نمی آید. عده ای لاکچری باز دائما حال ما را نسبت به وضعیت موجودمان خراب میکنند. اینجاست که بی نیازی و قناعت یک فضیلت اخلاقی می شود برای رسیدن به رضایت و آرامش حقیقی. خودرو یک کالای مورد نیاز در دنیای امروز است (که قبل از این نیاز نبوده و ممکن است در آینده هم نیاز نباشد) اما حد این نیاز چیست؟ دقیقا باید چه انتظاری از یک خودرو داشت؟ قطعا این انتظار باید حد و اندازه داشته باشد. از یک حد پایین تر و بالاتر قطعا افراط (اتراف) و تفریط (اتلاف) است مثلا چند سال پیش مقام معظم رهبری در مورد خودرو 200 میلیونی فرمودند که استفاده از این خودرو اسراف و حرام است. چرا باید با وجود چنین حکم صریحی در مورد مصرف خودرو باز هم عده ای خودروهای چند میلیاردی را تبلیغ کنند؟ از طرفی خودروهایی مثل پراید و... میتوانند مصداق اتلاف باشند 2. مساله . یکی از ویژگی‌های تمدن غرب سرعت است. سرعتی سرسام آور که معلوم نیست مقصدش کجاست. سرعت هم دو جنبه دارد. 1. سرعت حرکت 2. سرعت تغییر یکبار از خود بپرسیم سرعت 70 کیلومتر در ساعت چه اشکالی دارد که باید با سرعت 120 کیلومتر در ساعت حرکت کنیم؟ قطعا با سرعت 70 کیلومتر در ساعت تصادفات منجر به مرگ و میر از سالانه 20 هزار نفر به زیر 1000 نفر هم میرسد. مثلا از قم به تهران میخواهیم سفر کنیم. فرق یک ساعت و دو ساعت چقدر است؟ در آن یک ساعت که زودتر میرسیم چه گلی به سر دنیا خواهیم زد؟ آن هم با این هزینه گزاف (جان 20 هزار نفر) در مورد سرعت در تغییر هم همین است. اینکه در دنیا هنوز برخی خودروهای سی چهل سال پیش را سوار می شوند عیبش چیست؟ چرا باید زمان استفاده از یک خودرو به زیر 7 سال برسد؟ البته میدانید که این مساله طراحی شده است و اتفاقی رخ نداده خلاصه در مسیر تمدن سازی باید تکلیفمان را با سرعت مشخص کنیم 3. اثرات جانبی منفی (NEGATIVE EXTERNALITY) با بررسی تجربه یک قرن اخیر به راحتی میتوانیم مشاهده کنیم که اثرات منفی تولید و مصرف خودرو در دنیا چه اثرات وحشتناکی بر محیط زیست داشته است. آلودگی های بی شماری که از تولید تا مصرف و دفع خودرو وجود دارد نادیده گرفته می شود علت این نادیده انگاشتن اولا سود سرشاری است که به جیب سرمایه داران و بنگاه های بزرگ تولید خودرو در دنیا دارد. ثانیا لذتی است که مردم در کوتاه مدت می برند و به خاطر آن مسائلی مثل عدالت بین نسلی را نادیده میگیرند. هزینه‌های جانبی تولید خودرو را نسلهای آینده پرداخت میکنند 📌البته این مساله فقط مربوط به خودرو نیست و تقریبا در تمام کالاها و خدمات صنعتی این مسائل وجود دارد. پیشنهاد میکنم مستند STORY OF STUFF را با دقت ببینید تا متوجه این نکته بشوید که در مسیر پنجگانه استخراج، تولید، توزیع، مصرف و دفع مواد چه اتفاق وحشتناکی می افتد. 📌سخن پایانی اینکه بیائید بجای درگیر شدن در جزئیات مسائل اجتماعی و اقتصادی، قدری تمدنی‌تر و عمیقتر به مسائل نگاه کنیم و چشم هایمان به ظواهر تمدنی غرب آنقدر خیره نشود که حقیقت را نادیده بگیریم. تکنولوژی پاک قابل تولید است اگر وابستگی فکریمان را کنار بگذاریم و تفکر مستقل داشته باشیم مستند دوبله شده داستان مواد اثر آنی لئونارد https://rahdio.blog.ir/post/story-of-stuff
در باب ! موضوع: تصادف! بارها شنیده اید که میگویند خودروهای ایران ارابه مرگ هستند و علت مرگ و میر جاده‌ای را کیفیتِ پایین خودرو و باز نشدن ایربگ و ... بیان میکنند. در مقام مقایسه هم به آمار پایین کشته شدگان در کشورهای غربی و بالابودن تعداد کشته های ایران اشاره میکنند. اما بیائید به 8 عدد زیر نگاه کنیم 1. میانگین تصادفات ج.ا 530000 2. میانگین تصادفات ف 60000 3. جمعیت ایران 85 میلیون 5. جمعیت فرانسه 67 میلیون 5. میانگین کشته شدگان ج.ا 19000 6. میانگین کشته شدگان ف 3000 7. درصد مرگ نسبت به تصادف ج.ا : 3.5 درصد 8. درصد مرگ نسبت به تصادف ف : 5 درصد تصاویر مربوطه: https://eitaa.com/h_abasifar/1287 فرهنگ رانندگی در ایران به شدت افتضاح است و قوانین پیش گیری کننده به شدت ضعیف هستند. میدانم که عده‌ای الان میگویند علت تصادفات زیاد کار نکردن ترمزها و جاده و ... است. اما واقعیت این است که اینها بیشتر بهانه های واهی است برای فرار کردن از انجام "کار سخت" تغییرات فرهنگی و اجتماعی وقتی دو خودرو با سرعت 140 km/h به یکدیگر برخورد میکنند مثل این است که یک خودرو با سرعت 280 کیلومتر در ساعت به یک دیوار بتنی برخورد کند. هیچ ایربگ و اتاق محکمی در رده خودروهای اکونومی جلوی کشته شدن سرنشینان این خودروها را نمیگیرد. (بعید میدانم خودروهای لوکس هم جلوگیری کنند) خلاصه آنکه در جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی ایران بهترین گزینه استفاده از مساله "خودرو" است. مساله خودرو بیشتر از آنکه یک مساله اقتصادی و صنعتی باشد تبدیل به یک مساله سیاسی و اجتماعی شده است. تبدیل به ابزاری برای خودتحقیری ایرانیان شده است. سالهاست که مقام معظم رهبری در مورد و حمایت از تولید فریاد زده‌اند اما هر مرتبه که در این مورد با نخبگان و مردم صحبت می‌شود عده ای پراید را در چشم گوینده میکنند. در صورتی که میدانیم بسیاری از محصولات ایرانی حقیقتا قابل دفاع هستند به لحاظ قیمت و کیفیت. تولید تنها راه نجات کشور است و نه راهکار جایگزینی وجود دارد و نه میتوان بی توجه به این موضوع بود. هر چه به این موضوع بی اعتنایی کنیم در باتلاق سختی فروخواهیم رفت که انتها نخواهد داشت. وابستگی بیشتر و معضلات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی سنگین تر.
غربزدگی و ارتجاع! یکی از نکات اساسی در سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت رحلت امام در سال ١۴٠١ اشاره به طرح امام برای جداکردن گذشته و آینده انقلاب اسلامی بود. مقام معظم رهبری فرمودند: نقشه راه امام این بود که طرح جدید را از گذشته منحط کشور جدا کند. آینده را از گذشته به کلی جدا کند. سعی امام این بود. این آینده را چطوری میتوانست جدا کند؟ به این صورت که طرحی که ارائه می کرد و پیشنهاد میکرد برای اداره کشور در ذیل فرهنگ و تمدن و قاموس غربی قرار نگیرد. در جای دیگری از این سخنرانی مقام مظعم رهبری به این نکته بسیار مهم اشاره کردند که: ما وقتی میگوئیم مرتجع بعضی ها ذهنشان میرود سمت کسی که یک عرق چینی روی سرش هست... نه! مرتجع کسی است که در سیاست و سبک زندگی تابع سیاست و سبک زندگی غربی است. این مرتجع است. این در کشور ما بود. در دوران حاکمیت فاسد و وابسته پهلوی سبک زندگی غربی در کشور بود. انقلاب آمد آن را پس زد. هر کس برگردد به آن مرتجع است. ممکن است آن شخصی که مرتجع است تی‌شرت و شلوار لی و پاپیون و ادکلون فرانسوی هم بزند اما مرتجع است. هرکسی به سمت زندگی و فرهنگ و سبک زندگی غربی برود مرتجع است. نگذارید کشورتان به سمت ارتجاع برود. از کنار هم گذاشتن این دو نکته میتوان یک نتیجه راهبردی در میدان جنگ شناختی گرفت و آن اینکه: وقتی از غرب و تمدن غرب صحبت میکنیم نباید ناظر به مقایسه یک وضعیت جلوتر و پیشرفته‌تر با وضعیت عقب‌مانده‌تر جمهوری اسلامی باشد. بلکه انقلاب اسلامی وضعیت عقب‌مانده و باطل غرب را در نیمه اول قرن چهاردهم رد کرد و جمهوری اسلامی امروز فرسنگها از آن وضعیت عقب ماندگی دور شده است و اتفاقا به هر میزان که از آن دور نشده‌ایم ضعف داریم. 📌در حقیقت مردم ایران با تجربه چند دهه تمدن غرب آن را کنار گذاشتند و راه دیگری را برگزیدند و اگر اکنون بخواهیم به سمت غرب برویم نه تنها رو به جلو حرکت نکرده‌ایم بلکه به عقب بازگشته‌ایم و این یک ارتجاع است. طبیعی است که در جنگ رسانه‌ای و شناختی علیه مردم ایران و با پروپاگاندای رسانه‌ای سعی بر این بوده که مردم غرب را مدینه فاضله بدانند و وضعیت خودشان را سیاه ببینند. فلذا وظیفه نیروهای انقلابی این است تا با چراغ انداختن بر تاریکی ایجاد شده توسط رسانه‌های وابسته به فرهنگ مرتجع غرب، حقیقت را به مردم نشان دهند. این تبیین نیازمند این است که بتوانیم غربزدگی دوران پهلوی را به خوبی بشناسیم و با غربزدگی که امروز عده‌ای به دنبال آن هستند متناظر و هرگونه حرکت به سمت این را با آن مقایسه کنیم. 📌بعد نوشت: آن اقتصادخوانده‌های لیبرالی که دائم می‌گویند ما باید برگردیم به اقتصاد دهه چهل قطعا مصداق بارز مرتجعین اقتصادی هستند.
مقایسه محورهای اصلی سبک زندگی غربی با سبک زندگی ایرانی اسلامیو مطالعات گسترده ای در حوزه های اجتماعی فلسفی تاریخ شناسی سبک زندگی انسان و تحولات رخ داده در آن صورت گرفته است مقایسه اصول اساسی و تفاوت های دو نوع سبک زندگی غربی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جدول زیر توجه کنید آثار مخرب سبک زندگی غربی سبب شده است که متفکران حوزه های اجتماعی انسانی و سلامت غربی شروع به تحولی جدی برای تغییر این اصول و بازگشت به اصول سبک زندگی شرقی نموده اند فیلسوفان و جامعه شناسان پیشرو غربی در هزاران مقاله کتاب سخنرانی و مجالس دولت های خود بطور جدی هشدار می دهند باید این مسیر اشتباهی که در سیصد سال گذشته در غرب طی شده است اصلاح گردد در غیر این صورت جوامع غربی رو به اضمحلال و نابودی خواهند رفت این هزاران انجمن و تشکل های مردمی با عنوان Healthy lifestyle در غرب در حال ترویج سبک هالی زندگی شرقی هستند ما ایرانیان با فرهنگ و تمدن هفت هزارساله و تمدن هزارو چهارصد ساله اسلامی باید مانع نفوذ جنبه های مخرب فرهنگ منحط غربی در ایران باشیم
‼️ارتجاع در نگاه به جنس زن چگونه فرهنگ بيمار ما، دختران را وامي دارد فكر كنند براي دوست داشته شدن بايد زيبا و خوش اندام باشند؟ يكي از فجايع جبران ناپذير رواج روزافزون فرهنگ شهرت سالاري و افزايش سرسام آور رسانه هاي تصويري كه محتواي آنها برهنه نمايي و القاي معيارهاي زيبايي جسماني است، پروراندن اين باور در ذهن افراد به ويژه دختران نوجوان است كه براي برخورداري از توجه و احترام مردان بايد همان معيارهايي را داشته باشند كه مدل ها و ستاره هاي نيمه برهنه، بيست و چهار ساعته در رسانه هاي تصويري عرضه مي كنند. اين روند در تمام جوامع به ويژه جوامع غربي جريان دارد و شتاب روزافزوني گرفته است. در نتيجه اين القائات، دختراني كه از خودآگاهي و خودباوري تهي گشته و در نتيجه، دچار خودكم بيني شده اند، به رابطه هايي تن مي دهند كه پيشاپيش در آن، بازنده هستند. آنها خود را پست تر از طرف مقابل و ناتوان از برقراري رابطه اي برابر و منطبق با اصول انساني مي بينند... ✍️هوگو شوايتزر 📒ماه نامه سیاحت غرب، ش۹۳، ص۵
‏نقش ‎ در جنگ شناختی ضد میهن و مردم: 😈تبدیل شدن به الگو برای مخاطب با جادوی رسانه ⬇️ 🔯 ارتباط سفارتخانه‌های غربی با آنان و پیشنهاد دریافت تابعیت دوم با شروط زیر: 1️⃣ نمایش سبک زندگی مغایر ایران و اسلام 2️⃣ سیاه نمایی از شرایط جامعه در فیلم‌ها و صفحات مجازی ‏3️⃣ ایجاد شک و بغض نسبت به ارزش‌ها 4️⃣ ترویج بی‌بند و باری های اخلاقی 5️⃣ عادی سازی گناه و روابط آزاد در جامعه 6️⃣ماهیگیری سیاسی در فتنه‌ها و حوادث مانند متروپل 7️⃣ بی‌ثبات سازی و تشدید آسیب‌های اجتماعی 8️⃣ ایجاد شکاف و گسل نسلی، هویتی و اجتماعی 9️⃣ حیوان آزاری و ترویج اباحه‌گری و... ✍ سید علیرضا آل‌داود ┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
salam farmande vocal.mp3
17.7M
جالبه👆👆👆 سلام فرمانده بدون موسیقی👆👆👆 در زیبایی فرقی با موسیقی دارش نداره