مقایسه محورهای اصلی سبک زندگی غربی با سبک زندگی ایرانی اسلامیو مطالعات گسترده ای در حوزه های اجتماعی فلسفی تاریخ شناسی سبک زندگی انسان و تحولات رخ داده در آن صورت گرفته است
مقایسه اصول اساسی و تفاوت های دو نوع سبک زندگی غربی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در جدول زیر توجه کنید
آثار مخرب سبک زندگی غربی سبب شده است که متفکران حوزه های اجتماعی انسانی و سلامت غربی شروع به تحولی جدی برای تغییر این اصول و بازگشت به اصول سبک زندگی شرقی نموده اند فیلسوفان و جامعه شناسان پیشرو غربی در هزاران مقاله کتاب سخنرانی و مجالس دولت های خود بطور جدی هشدار می دهند باید این مسیر اشتباهی که در سیصد سال گذشته در غرب طی شده است اصلاح گردد در غیر این صورت جوامع غربی رو به اضمحلال و نابودی خواهند رفت
این هزاران انجمن و تشکل های مردمی با عنوان
Healthy lifestyle
در غرب در حال ترویج سبک هالی زندگی شرقی هستند
ما ایرانیان با فرهنگ و تمدن هفت هزارساله و تمدن هزارو چهارصد ساله اسلامی باید مانع نفوذ جنبه های مخرب فرهنگ منحط غربی در ایران باشیم
‼️ارتجاع در نگاه به جنس زن
چگونه فرهنگ بيمار ما، دختران را وامي دارد فكر كنند براي دوست داشته شدن بايد زيبا و خوش اندام باشند؟
يكي از فجايع جبران ناپذير رواج روزافزون فرهنگ شهرت سالاري و افزايش سرسام آور رسانه هاي تصويري كه محتواي آنها برهنه نمايي و القاي معيارهاي زيبايي جسماني است، پروراندن اين باور در ذهن افراد به ويژه دختران نوجوان است كه براي برخورداري از توجه و احترام مردان بايد همان معيارهايي را داشته باشند كه مدل ها و ستاره هاي نيمه برهنه، بيست و چهار ساعته در رسانه هاي تصويري عرضه مي كنند.
اين روند در تمام جوامع به ويژه جوامع غربي جريان دارد و شتاب روزافزوني گرفته است. در نتيجه اين القائات، دختراني كه از خودآگاهي و خودباوري تهي گشته و در نتيجه، دچار خودكم بيني شده اند، به رابطه هايي تن مي دهند كه پيشاپيش در آن، بازنده هستند.
آنها خود را پست تر از طرف مقابل و ناتوان از برقراري رابطه اي برابر و منطبق با اصول انساني مي بينند...
✍️هوگو شوايتزر
📒ماه نامه سیاحت غرب، ش۹۳، ص۵
نقش #سلبریتی_های_دوزاری در جنگ شناختی ضد میهن و مردم:
😈تبدیل شدن به الگو برای مخاطب با جادوی رسانه
⬇️
🔯 ارتباط سفارتخانههای غربی با آنان و پیشنهاد دریافت تابعیت دوم با شروط زیر:
1️⃣ نمایش سبک زندگی مغایر ایران و اسلام
2️⃣ سیاه نمایی از شرایط جامعه در فیلمها و صفحات مجازی
3️⃣ ایجاد شک و بغض نسبت به ارزشها
4️⃣ ترویج بیبند و باری های اخلاقی
5️⃣ عادی سازی گناه و روابط آزاد در جامعه
6️⃣ماهیگیری سیاسی در فتنهها و حوادث مانند متروپل
7️⃣ بیثبات سازی و تشدید آسیبهای اجتماعی
8️⃣ ایجاد شکاف و گسل نسلی، هویتی و اجتماعی
9️⃣ حیوان آزاری و ترویج اباحهگری
و...
✍ سید علیرضا آلداود
┅═ 🌿🌸🌿 ═┅
salam farmande vocal.mp3
17.7M
جالبه👆👆👆
سلام فرمانده بدون موسیقی👆👆👆
در زیبایی فرقی با موسیقی دارش نداره
014-Aboozar-Rouhi-www.ziaossalehin.ir-Farmandeh-Shahidam-AF01.mp3
17.63M
کجایی فرمانده؟
کجایی سردارم .
رفیق شهیدم(:
چقد دوست دارم♥️!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هم_اکنون
این شهر انقلاب است
جای منافقین نیست!
راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد
از میدان روح الله به سمت حرم مطهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#هم_اکنون
‼️ مجمع مدرسین و محققین بشنوند!
این صدای علما و فضلای حوزه علمیه قم است!
#لبیک_یا_خامنه_ای
راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد
از میدان روح الله به سمت حرم مطهر
8.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
28.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌دنیای اسرارآمیز سکس فانتزی
زنای ذهنی آسیب اجتماعی ای در سایه قشر دوزاری سینما
افسردگی و پوچگرایی نصیب بازیگران سینما بعد از دوران شهرت، ارضای جنسی آسیبی از عشوهگریهای سلبریتیها جلوی دوربین و فضای مجازی برای جامعه
🔴پلتفرمهایی مانند اینستاگرام چگونه شخصیت و فرهنگ و هویت و سبک زنگی یک جامعه را تغییر میدهند؟
⏪عادتواره؛ جنگ شناختی ترکیبی و فضای مجازی ول
✍ سید علیرضا آلداود
⭕️عادت واره ادراک شخص از جهان اجتماعی اطراف خود و واکنش شخص به آن را سازماندهی میکند، رفتارش را میسازد، ارزیابیاش از جهان پیرامونی را برایش شکل میدهد و در نتیجه رفتار وی را میسازد.
⭕️عادت واره میان انسانهایی که پیشینه و زمینهٔ مشابهای (از لحاظ طبقهٔ اجتماعی، دین، ملّیت، قومیت، تحصیلات و حرفه) دارند مشترک است چرا که عادتواره از طریق تقلید بدست میآید و بازتاب دهندهٔ تجربیات شخصی افراد و واقعیتی که زیستهاند و در فرایند اجتماعی شدنشان تأثیر به سزایی داشته و فرصتهای عینی آنها، میباشد؛ بنابراین، عادتواره نشان میدهد که چه گونه فرهنگ گروهی و سرگذشت شخص، ذهن و جسم را شکل میدهد.
⭕️عادت واره در واقع با بهره گیری از نفوذ و قراردادهای اجتماعی منتج به درک مردم از موضوعات مختلف در سطح جامعه حقیقی و در ۱۰ سال گذشته در عالم سایبر میشود.
⭕️بوردیو جامعه شناس فرانسوی معتقد بود که الگوهایی نظیر الگوهای ادراک و طبقهبندی، فهم تام، احساس و کنش به افراد اجازه میدهد تا بدون تفکر حسابگرانه و غریزی و به صورت شهودی، راه حلهای نو برای موقعیتهای بدیع بیابند. این رفتارها و اطوار شخصی و ذوقها و شهودهای اخلاقی و عادات، بر فرصتهای دگرگون کنندهٔ زندگی شخص تأثیر میگذارد، در نتیجه عادتواره ساختار خود را مرهون جایگاه پیشین شخص در ساختار (قراردادهای) اجتماعی است و در عین حال مسیر زندگی آیندهٔ شخص متأثر از عادتواره است. پیر بوردیو بر این نظر است که بازتولید ساختار اجتماعی از عادوتوارههای افراد منتج میشود. (بوردیو، ۱۹۸۷)
⭕️حال با توجه به فهم مفهوم عادتواره میتوان نتیجه گرفت حاکمیتی در عصر جنگ های سایبری-شناختی میتواند موفق عمل کند که با توجه به ارزشهای فرهنگی-اجتماعی و هویتی اصیل خود عادت واره ها را در ساختار ذهنی جامعه به صورت اقناعی و تعاملی با دو هدف ارتقای مقبولیت و مشروعیتش تبیین کند. در این جامعه مردم به صورت صحیح و دور از اخبار جعلی، محتوای یاس آور و تحقیر کننده، دور از حملات شناختی دشمن و رقیبش و... با ساختارهای آن حاکمیت تعامل کرده و ذهنشان توسط دشمن مهندسی نشده، اختلال شناختی محاسباتی و ادراکی نیز پیدا نمیکنند.
⭕️اما با شرایط فعلی جامعهی ما(وجود فضای مجازی ول ، فقر سواد رسانهای در میان مدیران، مسئولان و مردم، عمل نکردن به تذکرات و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی و حکمرانی بر، در و با فضای سایبر، فقدان سند حاکمیت سایبری و پهن کردن فرش قرمز با این فضای مجازی ول و بی در و پیکر در برابر دشمن و...) عادت واره ها و ساختارهای ذهنی جامعه مورد حمله شبانه روزی، حرفهای و هوشمند دشمن قرار گرفته است و مهندسی ذهن آنان توسط پیام رسان ها، شبکه های اجتماعی و رسانههای غربی انجام میشود و مهمتر از همه موارد کلان دادههای مردم است که به عنوان مهمات جنگ شناختی برای عادت شناسی و عادت سازی مورد سو استفاده قرار میگیرد.
⭕️با توضیحات فوق الذکر میتوان عادتواره را به عنوان یکی از محور های اصلی جنگ شناختی بر ضد ایران اسلامی دانست، چرا که طبق تعاریف جنگ شناختی-ترکیبی قلب ها و ذهن ها با بستر فضای سایبر-رسانه مورد هجمه و تسخیر قرار میگیرند.
⭕️این جنگ با بهره گیری از عادت واره دنبال ۳ ماموریت اصلی در داخل کشور است:
1⃣ تولید و توزیع اخبار جعلی با هدف دوقطبی سازی شناختی ---» تبدیل یقین به شک و حب به بغض در سطح جامعه
2⃣پاشیدن بذر بیاعتمادی در جامعه با بهرهگیری از فضای مجازی ول و خدمات و سرویسهای سایبرپایه
3⃣ایجاد گسترده نا امنی روانی در سطح جامعه و به تبع ایجاد شکاف و گسل اجتماعی، نسلی و هویتی
⭕️در این جنگ شناختی-ترکیبی که بر روی عادت واره ها سوار میشود دشمن در میان مدت و بلندمدت برای شکستن مقاومت ذهنی-روانی و کاهش تاب آوری در سطح جامعه برنامه ریزی ویژهای کرده است و در مرحلهی بعد با ایدئولوژیزدایی و حساسیتزدایی نسبت به ارزشهای والای انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب تلاش میکند جامعه را به سمت ارزشهای خودش هدایت کند.
⭕️برای مثال در حوزه سبک زندگی در شبکه غیراجتماعی اینستاگرام که سلاح اصلی سایبر تروریسم آمریکا در این حوزه است میتوان به سلبریتیهای اجارهای و حوزههای مرتبط با بلاگرها مانند (فشن بلاگر، فود بلاگر، بیوتی بلاگر، مادران بلاگری و...) اشاره کرد که به صورت نرم و نامرئی به دنبال ساخت عادتوارهها هستند که تاثیراتش به صورت عینی در کف جامعه قابل مشاهده است.