امام رضا، شما خیلی قشنگی،شما خیلی مهربونی،شما خیلی عزیزی،
میشه به داد ما برسی؟
به هر بچه ای نگاه می کردی دستش شیرینی و شکلات بود، هرجا میرفتی یکی بود که بهت شکلات بده،بارون قشنگ بود،مهدی رسولی اومده بود، همه خوشحال بودن-
🙏🏻
428.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعا بخوان برای عاقبت بخیری من..
تویی که ختم به خیر شد عاقبتت..
•خاک ِباران خورده•
این دنیا خیلی ترسناکه امام زمان ِ عزیزم، و فقط شمایید که میتونید این تاریکی مطلق رو تبدیل به نور کنید،
خداکنه همین امشب برگردید.
•خاک ِباران خورده•
بچه ها جون
اگه احساس تنهایی می کنید، اگه غم دارید و ناراحتید،برید به خودش بگید، باهاش حرف بزنید=)
به خدا که میشنوه، به همون خدا قسم که تنها کسی که اون لحظه پای حرف هاتون میشینه و مشکل تون رو حل میکنه خود خودشه.