eitaa logo
•خاک ِباران خورده•
50 دنبال‌کننده
147 عکس
137 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طبیعت سبز- «آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم، از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم..!» اگه حرفی داشتید با کمال میل* https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_u8gp596&btn=ج خانوم ِهمسایه🥸💕:https://eitaa.com/SheikhGurbaIbnMiyo *🇮🇷 *🇵🇸
مشاهده در ایتا
دانلود
-این روز ها که میگذرد، هر روز در انتظار آمدنت هستم
امام رضا، شما خیلی قشنگی،شما خیلی مهربونی،شما خیلی عزیزی، میشه به داد ما برسی؟
•خاک ِباران خورده•
امشب با وجود خیسی کله ام قشنگ بود،
به هر بچه ای نگاه می کردی دستش شیرینی و شکلات بود، هرجا میرفتی یکی بود که بهت شکلات بده،بارون قشنگ بود،مهدی رسولی اومده بود، همه خوشحال بودن- 🙏🏻
428.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعا بخوان برای عاقبت بخیری من.. تویی که ختم به خیر شد عاقبتت..
تو پروفایل یکی تون بود، قشنگ بود خوشم اومد--------- شهید آوینی>>>>>>>>
•خاک ِباران خورده•
این دنیا خیلی ترسناکه امام زمان ِ عزیزم، و فقط شمایید که میتونید این تاریکی مطلق رو تبدیل به نور کنید، خداکنه همین امشب برگردید.
•خاک ِباران خورده•
بچه ها جون اگه احساس تنهایی می کنید، اگه غم دارید و ناراحتید،برید به خودش بگید، باهاش حرف بزنید=) به خدا که می‌شنوه، به همون خدا قسم که تنها کسی که اون لحظه پای حرف هاتون میشینه و مشکل تون رو حل میکنه خود خودشه.