ساعت چهار و نیم صبح خوابیدم و هشت بیدار شدم
این همه خواب برای روح خستهم زیاد بود
اگر کسی رو دارید که تو روزهای سخت و تنهاییِ جهان منبع آرامشتون باشه
با قلاده محکم ببندینش
من اینکارو نکردم و خب میبینید وضعیتو :))
با کلی دغدغه و حساسیت نصف پیامهام تو کانال بله میزارم
نصفشونو اینجا
چقدر احمقم فکر میکنم شخصیت مهم و خاصیام