eitaa logo
دانلود
ادبار
https://eitaa.com/xADBAR/851 چون اونجا اگه خطا شه جریمه میشن که پنالتیه - اهاااا. حدس میزدما..
ممنون. تو قهرمان منی، چون باعث شدی من قهرمان خواهرم باقی بمونم.
زهرا بخواب یازده دوباره باید بیدار شی.
یازده زود نیست؟
نه نیست بخواب.
من هنوز معتقدم یک خیلی زوده. چون من باید یازده و خورده ای پاشم که دوازده مترو باشم که یک و ربع اونجا باشم. عادلانه بنظر نمیاد.
ادبار
نه نیست بخواب.
حالا درسته اینجا به شوخی با خودم حرف زدم، ولی اون سری که خواهرم ترسید داشتم با خودم حرف نمیزدم داشتم آهنگ زمزمه میکردم.
736.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه @Squad_iran |
ادبار
قلعه نویی: اینم یه ازمایشه؛خدا داره منو میکنه @Squad_iran | #kamelat
نمیدونم. همش اینو پلی میکنم و پاره میشم. منم همینطور امیر، منم همینطور.
مترو خیلی خنکه من نمیخوام برم بیرون.
دلم برای دانشکده تنگ شده بود.
اما احساس میکنم یذره زیادی دلقک بازی دراوردم.
من و خواهرم یه رمزی داریم به نام نیم دایره.