رفتار و گفتارِ آدمها چیزی نیست جزء
پوششی برای پنهان کردنِ آنچه که
در خیالشان میگذرد .
ما اکثرمون استعداد فوقالعادهای تو متنفر بودن از خودمون داریم و مدرسه یکی از مهمترین جاهاییه که این رو عملا به ما یاد داده.
من در آستانهی چندسالگیام؟
با احتساب روزها ، صدسال خسته
با احتساب شبها ، هزارسال منتظر
با احتساب عشق ، چندسال است مردهام...
اگر کسی از من بپرسد که چن دستاوردی از روزهایی که گذراندی به دست آوردی؟
خواهم گفت :
توانستم زنده بمانم .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرآدمی به یه نفر احتیاج داره که براش مثل بقیه نباشه، وگرنه دنیا پراز بقیهست:))!