eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
در معرض فروپاشی؛ از توقعات خود بکاهید .
من با آوای درون خودم به تاریکی سپرده شده‌ام...
و چه بودن‌ها که بی‌رحمانه دریغ شد.!
‹اغمــٔـا›
؛
من می‌توانم هم‌صحبت خودم باشم بنابراین هیچ‌وقت تنها نمی‌شوم من فقط به صورت فیزیکی تنها هستم و در خلوتِ به‌شدت شلوغِ خودم‌، زندگی می‌‌کنم.  یک بی‌نهایت و ابدیت بی‌قید. و گویا ازل‌‌ و ابد نیز از افرادی چون من خوش‌شان می‌آید.
ما سکوت کردیم و صدای زنجیرها که به پایمان بستیم موسیقی پایانی این نمایش شد...
‹اغمــٔـا›
خنده می‌بینی ولی از گریه‌ی دل غافلی؛ خانه‌ی ما از درون ابر است و بیرون آفتاب . .
نه بیمارم نه خوشحالم، نه از حالم خبر دارم گهی با جان گهی با دل، گهی از هر دو بیزارم . .
ای روز های خوش کوتاه ایا فقط، برای ثبت در تاریخ امده بودید؟
آدم وقتی دستش به جایی بند نیست، سراغ آرزوها می‌رود. آرزوهایش که محال شد، غرق می‌شود در خاطراتش..!
ولی من خیلی وقته با تمام وجودم منتظر یه معجزم از اونایی که باورم نشه بالاخره اتفاق افتاده و از خوشحالی بخاطرش ساعت ها اشک بریزم:)))
حرفی برای گفتن ندارم مثل تمام مترسک ها آدم برفی ها لانه های خالی لک لک ها من پاسبان شهری بی صدا هستم که هوایش ابریست اینجا همه چیز آرام است!