دنیا زندون شده؛ نه عشق، نه امید، نه شور.
برهوتی شده دنیا که تا چِش کار میکنه
مُردهس و گور.
نه امیدی! چه امیدی؟ بهخدا حیفِ امید!
نه چراغی! چه چراغی؟ چیزِ خوبی میشه دید؟
نه سلامی! چه سلامی؟ همه خونتشنهی هم!
نه نشاطی! چه نشاطی؟ مگه راهش میده غم؟
#احمد_شاملو
شبی خیالِ تو از دشتِ خوابِ من بگذشت
دگر به خواب نرفت این دلِ خیالپرست...
#فریدون_مشیری
@AghmaaAmin Habibi - Ghahr (320).mp3
زمان:
حجم:
11.4M
یه کاری کن بارون بباره . .
#بگوشیم🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بمان که بیتو دلِ من در اغما میتپد هنوز
نه زندهست و نه مرده، میانِ نیمهراهِ روز . .
در عشق اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که دلتنگ تو باشد...
#سمیه_محمدیان
چه غریب ماندی ای دل؛
نه غمی، نه غمگساری
نه به انتظارِ یاری، نه ز یار، انتظاری...
#هوشنگ_ابتهاج
#صائب_تبریزی چقد قشنگ
جواب اونکه رفته و برمیگرده رو میده:
دل رُبایانه دگر بر سرِ ناز آمدهای
از دلِ ما چه به جا مانده که باز آمدهای؟!
پر و بال ما بریدند و در قفس گشودند
چه رها، چه بسته مرغی که پرش بریده باشد...
#صادق_سرمد