eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
تا چشم کار میکنه یه سری آدمیم که همدیگرو نتونستیم نگه داریم و گم کردیم . . !
قطاری در سینه ام است که در مغزم سوت میکشد..
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
- انصافه آخه؟ + چی؟ - اینکه آدم بیشتر از سنش احساس خستگی کنه.
‏از یجایی به بعد ديگه دلت نميگيره ، فقط يه سكوتی هست كه هميشه باهاته.. بعدش از همه دور میشی:)
کاش میشد آدمی ، گاهی فقط گاهی به اندازه نیاز بمیرد بعد بلند شود ! خاک هایش را بتکاند ؛ اگر دلش خواست برگردد به زندگی ، دلش نخواست بخوابد تا ابد . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر که را مسخره کردیم رسیدیم به او ، مگر آنها که به خوشبختی‌شان خندیدیم:))!
سلام
‌‌هیچ تکیه‌گاهی جز خویشتن ندارد. او از ناتوانیِ فهماندن خود به دیگران رنج می‌بَرَد؛ اما هیچ اشتیاق عبثی به هدایت دیگران احساس نمی‌کند..