eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
هر دو دقیقه یکبار به خودم افرین‌ میگم که هنوز دارم ادامه میدم ، ولی سوالم اینه کجا دارم میرم.!
ولی بعضی شب‌ها تخت نقش باتلاق رو خیلی خوب بازی میکنه‌.
مدام کلمات را کنار هم ردیف میکنم. اما به مذاقم خوش نمی‌ایند. دیگر نوشتن هم ارامم نمیکند. شما کلمه‌ایی برایِ بیانِ فلاکت این دوران پیدا میکنید؟
چه بر سر آدمی می‌آید که ندانستن و نفهمیدن را آرزو میکند؟
و قصه شب را بشنو از دیوار اتاق‌ خانه‌ های مردم شهر ؛
از دردی از پا در افتاده بود که خودش آن را دلتنگی می‌نامید...
‹اغمــٔـا›
؛
قلبم درد می‌کند انگار عنکبوتی روی قلبم تار بسته و بعد تارها را در تمام بدنم گسترش داده هر وقت ببیند غصه دارم تمام تارهایش را می‌کشد و من در خودم جمع میشوم...
میگفت: فقط وقتی میفهمی چقدر آدم صبوری هستی که میبینی اون رفته و تو هنوز منتظرشی تا برگرده:)))
اشک ریخته میشد از صدایش .!