eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مدام کلمات را کنار هم ردیف میکنم. اما به مذاقم خوش نمی‌ایند. دیگر نوشتن هم ارامم نمیکند. شما کلمه‌ایی برایِ بیانِ فلاکت این دوران پیدا میکنید؟
چه بر سر آدمی می‌آید که ندانستن و نفهمیدن را آرزو میکند؟
و قصه شب را بشنو از دیوار اتاق‌ خانه‌ های مردم شهر ؛
از دردی از پا در افتاده بود که خودش آن را دلتنگی می‌نامید...
‹اغمــٔـا›
؛
قلبم درد می‌کند انگار عنکبوتی روی قلبم تار بسته و بعد تارها را در تمام بدنم گسترش داده هر وقت ببیند غصه دارم تمام تارهایش را می‌کشد و من در خودم جمع میشوم...
میگفت: فقط وقتی میفهمی چقدر آدم صبوری هستی که میبینی اون رفته و تو هنوز منتظرشی تا برگرده:)))
اشک ریخته میشد از صدایش .!
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
در دلم خواستن مرگ کسی نیست اما ؛ کاش هرکس به تو دل بست بیاید خبرش . .
دکتر هیچ خبر داشتی نهنگا خیلی بدبختن؟! اونا هر چی گریه کنن دل دلبرشون نمیلرزه دلبراشون فکر میکنن آب دریاست که رو صورتاشونه برای همین یهو دل نهنگا میپوکه برای همین یهو میریزن کنار ساحل و میمیرن(: نخند دکتر؛من خودمم یه نهنگ مردم.
هدایت شده از طهرانِ دیروز!
از پنجره من در بهار می نگرم که عروس سبز را از طلسم خواب چوبینش بیدار میکند! -۳۱فروردین ۴۴ -احمدشاملو!