‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدمی که فکرش درگیر باشه حتی اگه کل شهرم پیاده راه بره خسته نمیشه:))!
میگفت: من هرشب منتظر یکی ام که بهم پیام بده ، خوبی ؟
تا بگم خوب نیستم و فقط دارم تظاهر میکنم و از شدت کلافگی ، خستگی ، بی حوصلگی رنج میبرم .
نیستم آقا من خوب نیستم .
بدون شک، انسان تنها موجود زنده در این دنیاست که میتواند با فکرکردن به گذشته و اتفاقاتی که دیگر توانایی تغییرشان را ندارد، خودش را آزار دهد ..
کاش بدانید
دلِ آدمی چقدر میشکند
وقتی دنبالِ کسی میگردد
اما پیدایش نمیکند:))))
‹اغمــٔـا›
؛
من آموخته بودم حرفهایی وجود دارد که باید
پنهان و ناگفته بماند تا از هرگونه آسیب و رنجی
مصون بمانم. وقتی آنچه که در نظرم گفتنی بود
را بیان کردم و آسیب دیدم، از آن پس دچار تردید
شدم ؛ پس از آن همه چیز برایم ناگفتنی شد.
غمگینم
خودم را در اغوش کشیدم
و شانه هایم چون گهواره کودکی گریان تکان تکان میخورد
و در همین حال ، می دانم که هیچ پرنده ای ، هیچگاه روی شاخه های لرزان یک درخت لانه نخواهد ساخت!
مطمئن باش که این روزها هر کسی از مشکلی غیر قابل درک رنج میبرد، زندگی تشکیل شده از بلاهایی پیدرپی که به قلب انسان مشت میکوبد اما وظیفه در همینجاست:
باید ادامه دهیم.