eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏و به کجا میتوانستیم فرار کنیم، اگر "خواب" نبود...؟(:
ما خود شکسته ایم چه باشد شکست ما!
+ ترس یه مدل مریضیه؛ اگه بهش مبتلا بشی و درمانش نکنی، کل وجودتو می‌گیره. - چجوری می‌شه درمانش کرد؟! + باید باهاش رو به رو بشی.
میگفت: حال این روزا حال بارونیه،که بند نمیاد `
دلم گرفته اما سکوت میکنم ... بگذار حرفها آنقدر یکدیگر را بزنند تا بمیرند
"‏برایَم غریبه بمان، که هرکه دِل به او بستم، اهلِ رفتن شد "
‹اغمــٔـا›
کاش یه نفر بیاد محکم بزنه تو گوشم بگه : نترس همش یه کابوس بود ..
کاش یکی برمی گشت میزد توی گوشم میگفت: یکم به فکر خودت باش لعنتی ، داری تموم میشی..
در من کسی آهسته و پیوسته فریاد میزند.
آنقدر بین آدما احساس غربت کرده ام که گاه فکر میکنم موجود ناشناخته ای هستم، بین تمام این آدم ها گیر افتاده ام !
من توانی برای ادامه ندارم ، کاش کسی باقی مانده ی مرا ادامه دهد:)))))
من از همه فاصله گرفتم؛ دنبال خودم میدوییدم.